Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82d794b9-2c74-463e-84f6-8c4eca8527701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82d794b9-2c74-463e-84f6-8c4eca852770
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057348/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.18.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
2. Zakres prac zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Sporządzenie planu ogólnego zgodnie wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., rozporządzeniami wykonawczymi oraz przepisami szczególnymi.
2.2. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia projektu planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, w tym ponowienie procedury w niezbędnym zakresie.
2.3. Przygotowanie wzoru uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego.
2.4. Przygotowanie zbiorów danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a-67c pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r.
3. W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy zamówienia należeć będzie (w zależności od potrzeb):
3.1. Opracowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz aktualnymi przepisami prawa.
3.2. Wykonanie innych czynności niewymienionych w umowie, a przewidzianych przepisami prawa w celu
uchwalenia ogólnego planu wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
3.3. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym działając w imieniu Gminy Jakubów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
3.4. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych oraz projektów pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., rozporządzeń wykonawczych oraz przepisów odrębnych, w tym w szczególności obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień, wystąpień o opinie i uzgodnienia do organów opiniujących i uzgadniających, wystąpień o zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz ich składanie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
3.5. Analiza złożonych wniosków do planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich rozpatrzenia.
3.6. Opracowanie koncepcji planu ogólnego i przedstawienie jej Urzędowi Gminy Jakubów.
3.7. Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko.
3.8. Czynne uczestnictwo w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, na którym opiniowany będzie projekt uchwały dotyczący planu ogólnego oraz uzyskanie pozytywnej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej,
3.9. Wprowadzenie niezbędnych zmian i korekt do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskania
opinii i dokonanych uzgodnień.
3.10. Ustalenie z Zamawiającym formy i terminu przeprowadzenia konsultacji społecznych i ich
przeprowadzenie.
3.11. Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń o sposobie, miejscu i terminie prowadzenia konsultacji
społecznych, udział w spotkaniach dotyczących konsultacji społecznych, uzgodnień i opinii.
3.12. Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
3.13.Wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z rozpatrzenia uwag
z konsultacji społecznych.
3.14.Przygotowanie i przekazanie projektu planu ogólnego, w wersji gotowej do przedstawienia Radzie Gminy (w tym: projekt uchwały, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag wraz z uzasadnieniem).
3.15. Uczestniczenie w sesji Rady Gminy, na której podejmowany będzie projekt uchwały dotyczący planu ogólnego.
3.16. Opracowanie ostatecznego projektu planu ogólnego oraz przekazanie go w formie i liczbie egzemplarzy określonej w umowie, celem przekazania go do oceny zgodności z prawem przez Wojewodę.
3.17. Sporządzenie projektu uzasadnienia oraz podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z
2023 r. poz. 1094).
3.18. Kontakt z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym osobiste stawiennictwo
w siedzibie urzędu na prośbę zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).
3.19. Usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień w przedmiocie zamówienia wynikających z winy
Wykonawcy.
3.20. Składanie pisemnych wyjaśnień na wezwanie zamawiającego.
3.21. Wprowadzenie korekt i uzupełnień wykonanego przedmiotu zamówienia stosownie do rozstrzygnięć
organów odwoławczych na koszt własny.
3.22. Sporządzenie planu w formie cyfrowej w następujących standardach: tekst w formacie doc. i pdf,
rysunki i plan w formacie jpg i pdf, oraz w postaci wektorowej shp, a także dane przestrzenne w postaci gml – dla każdego etapu prac, zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów
3.23. Nadzór nad całością procedury planistycznej.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot umowy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót na okres 3 lat + dodatkowy okres gwarancji zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym.
5. Forma przekazania przedmiotu zamówienia:
5.1. opracowania tekstowe w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
5.2. opracowania graficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
5.3. dane przestrzenne w wersji elektronicznej lub innej formie i ilości uzgodnionej z Zamawiającym
6. Zadanie należy wykonać etapowo tj:
6.1. ETAP 1 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od ogłaszania o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego do sporządzenia projekt planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana i uzyskaniu pozytywnej opinii gminnej komisji architektoniczno-urbanistycznej;
6.2. ETAP 2 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od wystąpienia o opinie i uzgodnienia o projekcie planu ogólnego do wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień;
6.3. ETAP 3 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych do przedstawienia radzie gminy projekt planu ogólnego wraz z raportem z konsultacji społecznych,
6.4. ETAP 4 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od podjęcia uchwały przez radę gminy do opublikowania przedmiotu zamówienia w dzienniku urzędowym województwa mazowieckiego.
7. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj:
wykonywanie czynności związanych z przedmiotem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności
będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów
art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego
zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku,
o którym mowa w ust. 7, na miejscu realizacji zamówienia.
9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 7
10. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 7-9, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
11.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
12.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Czajkowski PHU MAXI Usługi Urbanistyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711582718
7.3.3) Ulica: Władysława IV 14
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Srokowo
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiskitki
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Kalwaria Zebrzydowska oraz udział w czynnościach związanych z wykonaniem i uchwaleniem Planu Ogólnego Gminy
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SĘPOPOL
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Sidra
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Długołęka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.