eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraBUDOWA STACJI RATUNKOWEJ GOPR W SZKLARSKIEJ PORĘBIE



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STACJI RATUNKOWEJ GOPR W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupa Regionalna Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego GRUPA KARKONOSKA GOPR

1.3.) Oddział zamawiającego: GRUPA KARKONOSKA GOPR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000844011

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sudecka 79

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 7575 24734

1.5.8.) Numer faksu: 7575 24734

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprkarkonosze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba027b5d-8774-4e29-be3d-df2fe7b82cb6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA STACJI RATUNKOWEJ GOPR W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba027b5d-8774-4e29-be3d-df2fe7b82cb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPR.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7580615,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Ratunkowej GOPR w Szklarskiej Porębie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa.

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy:
Etap I zadania obejmuje:
1. Zdjęcie warstwy humusu, wykonanie odspojenia skały pod budynek.
2. STAN SUROWY OTWARTY:
1) Fundamenty,
2) Ściany,
3) Stropy.
3. ROBOTY SANITARNE:
1) Instalacja sanitarne w ramach PZT.


4. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE:
1) Instalacje elektryczne i teletechniczne w ramach PZT.
5. PRZYŁĄCZA:
1) Przyłącza w ramach PZT + usunięcie kolizji wodociągu.

Zamówienie w ramach prawa opcji - Etap II zadania obejmuje:
1. STAN SUROWY ZAMKNIĘTY:
1) Ścianki działowe,
2) Schody,
3) Konstrukcja dachu i pokrycie dachowe,
4) Stolarka okienna,
5) Bramy,
6) Elewacja,
7) Posadzki,
8) Tynki i malowanie,
9) Okładziny ścienne i sufitowe,
10) Stolarka wewnętrzna.
2. ROBOTY SANITARNE:
1) Instalacja sanitarne wewnętrzne,
2) Instalacja sanitarne w ramach PZT – kontynuacja prac z I etapu.
3. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE:
1) Instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne,
2) Instalacje elektryczne i teletechniczne w ramach PZT – kontynuacja prac z I etapu.
4. ROBOTY ARCHITEKTONICZNE I DROGOWE PZT:
1) PZT i zagospodarowanie terenu.
5. PRZYŁĄCZA:
1) Przyłącza wewnętrzne – kontynuacja prac z I etapu.
2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP.
1) Prawem opcji mogą zostać objęte w/w prace II etapu zadania,
2) Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji po przeanalizowaniu złożonych ofert,
3) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
4) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości albo w wybranej przez siebie części,
6) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę prac objętych prawem opcji w terminie określonym w SWZ i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie Wykonawcy,
7) Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia na prace objęte prawem opcji, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niekorzystania z niego przez Zamawiającego,
8) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub mailowej,
9) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego, trybu dokonywania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń i płatności mają w całości zastosowanie zapisy projektowanych postanowień umowy.

2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały, bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Ewentualne wskazanie tych informacji w treści załącznika nr 10 do SWZ ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia towarzyszy zapis „lub równoważny”. Za kryterium uznania bądź nieuznania przez Zamawiającego równoważności oferowanych materiałów i urządzeń względem materiałów i urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia uważa się przy tym istotne cechy materiałów i urządzeń opisanych w SWZ tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Każdy wykonawca składający ofertę równoważną jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-użytkowe określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót. Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej. Załączone przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. Przy określaniu zakresu prac należy pamiętać, że nadrzędnym jest projekt budowlany następnie projekt wykonawczy a najniżej w hierarchii dokumentów określających zakres prac znajdują się przedmiary robót. Tak więc w sytuacji, kiedy przedmiar robót nie zawiera jakiś prac, ale zostały one określone w projekcie budowlanym wykonawca jest zobowiązany je wykonać za kwotę podaną w ofercie. Podobnie w sytuacji, kiedy projekt wykonawczy nie zawierałaby jakiś prac, ale zostałyby one opisane w projekcie budowlanym również wykonawca jest zobowiązany je wykonać za kwotę podaną w ofercie.


4. DOSTAWY INWESTORSKIE
4.1. Zamawiający zostawia możliwość wyłączenia z przedmiotowego zamówienia dostawy urządzeń wymienionych w następujących pozycjach kosztorysu:
74 d.1.5.1 - Pompa ciepła np. LA 33TPR o mocy 22,2 kW – 2szt.
185 d.1.7 - Dostawa central wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych
• Centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna pod-wieszana o wydajności Vn/Vw=850/650m3/h, o sprężu dyspozycyjnym 250 Pa, nagrzewnicy elektrycznej mocy grzewczej Qg=2,4 kW z przeciwprądowym wymiennikiem do odzysku ciepła
• Centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna pod-wieszana o wydajności Vn/Vw=400/400m3/h, o sprężu dyspozycyjnym 250 Pa, nagrzewnicy elektrycznej mocy grzewczej Qg=2,4 kW z przeciwprądowym wymiennikiem do odzysku ciepła.
• Centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna pod-wieszana o wydajności Vn/Vw=1600/1500m3/h, o sprężu dyspozycyjnym 250 Pa, nagrzewnicy elektrycznej mocy grzewczej Qg=4,9 kW z przeciwprądowym wymiennikiem do odzysku ciepła.
186 d.1.7 - Układy sterowania montaż automatyki do central
Dostawę wyżej wymienionych urządzeń należy ująć w zakresie oraz cenie oferty.
4.2. Zamawiający wyłącza z przedmiotowego zamówienia dostawy urządzeń i elementów wchodzące w skład systemu KD i SSWiN firmy SATEL, które zostaną zrealizowane w formule dostawy inwestorskiej.
Wymienione urządzenia i elementy nie powinny wchodzić w zakres i wartość oferty. Po stronie zamawiającego pozostaje montaż oraz uruchomienie urządzeń i elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9570876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9570876,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9570876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-BUD Waldemar Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161217920

7.3.3) Ulica: Płóczki Dolne 77

7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9570876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.