eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016339915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 839 89 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbfozoliborz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dbfozoliborz.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51bb652d-d729-4590-bc27-fe82e7619fdc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51bb652d-d729-4590-bc27-fe82e7619fdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046137/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa komputerów AIO i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO.EJ.2411.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 701626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych AIO (All in One) do 20 szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy (142 sztuki) , szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 494308,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopów do 20 szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy (43 sztuki) , szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 174796,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych AIO (All in One) do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy (10 sztuk) , szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu na dostawę komputerów stacjonarnych i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, w części 1 – komputery stacjonarne dla szkół i placówek oświatowych - zostało złożonych pięć ofert. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wszystkie oferty złożone w tej części, tj. oferty następujących Wykonawców: CT ALFA Sp. z o.o., MERAN POINT Sp. z o.o. Sp. k., CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., X3D Sp. z o.o., ALLTECH Spółka jawna Z. Pająk, A. Pająk.
W powyższych okolicznościach została spełniona przesłanka wymieniona w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp i postępowanie na dostawę komputerów stacjonarnych i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w części 1 – komputery stacjonarne dla szkół i placówek oświatowych - należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558912,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788939,22 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu na dostawę komputerów stacjonarnych i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, w części 2 – laptopy dla szkół i placówek oświatowych - zostały złożone cztery oferty. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wszystkie oferty złożone w tej części, tj. oferty następujących Wykonawców: CT ALFA Sp. z o.o., MERAN POINT Sp. z o.o. Sp. k., CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ALLTECH Spółka jawna Z. Pająk, A. Pająk.
W powyższych okolicznościach została spełniona przesłanka wymieniona w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp i postępowanie na dostawę komputerów stacjonarnych i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w części 2 – laptopy dla szkół i placówek oświatowych - należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169248,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224941,17 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu na dostawę komputerów stacjonarnych i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, w części 3 - komputery stacjonarne dla DBFO - zostały złożone trzy oferty, których cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W powyższych okolicznościach została spełniona przesłanka wymieniona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp i postępowanie na dostawę komputerów stacjonarnych i laptopów na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w części 3 - komputery stacjonarne dla DBFO - należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54046,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.