eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa organizacja dwudniowego spotkania roboczego SOPAB



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja dwudniowego spotkania roboczego SOPAB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226619169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja dwudniowego spotkania roboczego SOPAB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204d866c-927e-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116412/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Kompleksowa organizacja warsztatów szkoleniowych SOPAB

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt System do Obsługi Postępowań Administracyjnych w Budownictwie (SOPAB) – w wersji MVP realizowany w ramach 2 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa – „E-administracja i otwarty rząd” Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back–office w administracji rządowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził w roku bieżącym tożsame przedmiotowo postępowanie w trybie ustawy Pzp – tryb podstawowy bez negocjacji. Postępowanie to zakończyło się zawarciem umowy z jednym z Wykonawców, który następnie odstąpił od realizacji tej umowy.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BAF.260.14.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja dwudniowego spotkania roboczego SOPAB, zwanego dalej „spotkaniem”, dla 65 osób – pracowników i współpracowników Zamawiającego, Wojewódzkich i Powiatowych Inspektoratów Nadzoru Budowlanego, w Hotelu Windsor, Jachranka 75, 05-140 Serock.
2. Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe, o którym mowa w ust. 3, oraz zamówienie objęte opcją, o którym mowa w ust. 4.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia – zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
1) sali konferencyjnej i dodatkowych powierzchni na potrzeby organizowanego spotkania,
2) wyposażenia sali konferencyjnej i sprzętu technicznego wraz z niezbędną obsługą,
3) cateringu dla wszystkich uczestników spotkania wraz z niezbędną obsługą,
4) noclegu.
4. Przedmiot zamówienia – zamówienie objęte opcją, obejmuje tłumaczenie wszystkich sesji spotkania w dniach 11-12 grudnia 2023 r. na język migowy PJM przez tłumacza/tłumaczy PJM.
5. Spotkanie odbędzie się w dniach 11-12 grudnia 2023 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
1) Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1
do zaproszenia,
2) Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia.
7. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba wyznaczona do bieżących kontaktów z Zamawiającym, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 2 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 1 do zaproszenia) była zatrudniona na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotele Korona sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1132313713

7.3.3) Ulica: Majdańska 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-088

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64797,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-11 do 2023-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.