eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa administrowania Systemem - Pierwszy Ratownik



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1cc008e-7575-45f0-ae4d-96e75796feab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, działanie 2.5 Zwiększenie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe, w ramach projektu o nazwie „Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1514

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1514

W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy „Asystent Postępowania”, dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy „Asystent postępowania”. W celu zalogowania na platformie „Asystent Postępowania” należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo przy wejściu na stronę postępowania.pl wybrać opcję zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postępowania”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem strony internetowej https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1514

Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadać konto na platformie „Asystent postępowania” oraz zaakceptować Regulamin korzystania ze wskazanej platformy. Instrukcja założenia konta dla Wykonawcy i złożenia oferty oraz wskazany Regulamin znajduje się pod wskazanym w pkt 10.4. adresem.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 10.4.

Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie „Asystent postępowania”.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w szczególności: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą zostać złożone w osobnym pliku. Załączniki takowe należy przekazywać wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zalecamy także, aby wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresować je do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania i udokumentowania obowiązku informacyjnego wobec osób, których dane pozyskuje, mając na uwadze zasadę rozliczalności, o której mowa w art. 5 ust. 2 RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Wielkopolskiego im. Generała Stanisława Taczaka, e-mail: poznan@zosprp.pl
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik”, prowadzonym w trybie podstawowym.
c) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
d) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
e) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
f) Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt b) powyżej.
g) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOSPRP/08/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zadań i prac związanych z administrowaniem powstającym w ramach projektu "Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)” Systemem – Pierwszy Ratownik mającym w szczególności na celu: ostrzeganie, monitorowanie skutków klęsk i awarii środowiskowych m.in. poprzez monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia wraz z precyzyjnym określeniem miejsca udzielenia pierwszej pomocy, zanim dojadą specjalistyczne służby ratunkowe.
Zakres prac:
• wsparcie Zamawiającego w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy Systemu – Pierwszy Ratownik oraz wykonywanie zadań związanych z procesem udzielenia ww. zamówienia;
• współpraca z Zamawiającym oraz wykonawcą Systemu – Pierwszy Ratownik w zakresie implementacji, odbioru i wdrożenia Systemu, w tym m.in. udział w testach wdrożeniowych, zgłaszanie uwag i usterek;
• wprowadzanie do systemu niezbędnych danych w celu funkcjonowania Systemu;
• administrowanie Systemem (desktop i aplikacja), w tym m.in. zarządzanie bazą Pierwszych Ratowników, zatwierdzanie (np. na podstawie ankiety zgłoszeniowej Pierwszego Ratownika), zawieszanie, usuwanie z systemu użytkowników i Pierwszych Ratowników;
• monitorowanie jakości funkcjonowania Systemu, przyjmowanie zgłoszeń o błędach, awariach i innych problemach technicznych, przekazywanie informacji o tych zdarzeniach do odpowiednich komórek Zamawiającego i wykonawcy Systemu oraz przygotowywanie odpowiednich raportów o tych zdarzeniach;
• monitorowanie zdarzeń Systemu, sporządzanie raportów i agregowanie danych z funkcjonowania Systemu;
• przygotowywanie zestawień okresowych i raportów ad hoc z funkcjonowania Systemu, w tym danych statystycznych;
• zarządzanie masowymi powiadomieniami/zgłoszeniami dotyczącymi ostrzegania o zagrożeniach - skutkach klęsk i awarii środowiskowych;
• bieżąca współpraca z wykonawcą Systemu – Pierwszy Ratownik w zakresie oceny działania Systemu, w tym jego poszczególnych modułów, zgłaszanie potrzeby zmian oraz rozwoju funkcjonalności;
• monitorowanie funkcjonowania modułów Systemu (desktop i aplikacja), zarządzanie zdarzeniami i zgłoszeniami użytkowników Systemu – m.in. Pierwszy Ratownik, poszkodowanych (np. osoba potrzebująca pomocy, bliscy takiej osoby lub przypadkowi świadkowie);
• wprowadzanie danych, informacji oraz wysyłanie powiadomień do użytkowników Systemu m.in. Pierwszy Ratownik, poszkodowanych (np. osoba potrzebująca pomocy, bliscy takiej osoby lub przypadkowi świadkowie);
• przyjmowanie zgłoszeń użytkowników Systemu, w tym Pierwszych Ratowników dotyczących m.in. uzupełnienia wyposażenia;
• koordynowanie wsparcia merytorycznego i technicznego dla użytkowników Systemu – Pierwszych Ratowników;
• współpraca z Zamawiającym w zakresie ustalania harmonogramu szkoleń (kursów), naboru i zapisu uczestników, koordynacji szkoleń, współpracy z ośrodkami szkoleniowymi i szkolącymi oraz wprowadzanie odpowiednich danych dotyczących absolwentów kursów – Pierwszych ratowników do systemu;
• nadzór nad stanem środków trwałych/wyposażenia, w tym przy wykorzystaniu Systemu;
• przyjmowanie zgłoszeń oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe/naruszające bezpieczeństwo, postępowanie w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa, m.in. monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia;
• bieżący kontakt i współpraca ze służbami publicznymi: policją, Państwową Strażą Pożarna, pogotowiem ratunkowym, Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego;
• współpraca, w tym wykonywanie zadań zleconych przez organy kontrolne (wewnętrzne i zewnętrzne), w terminie 7 dni od dnia zlecenia;
• opracowywanie lub aktualizacja procedur/regulaminów opisujących postępowania w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa;
• dyspozycyjność wykonywania zadania 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), 8 godzin dziennie w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy biura Zamawiającego w przedziale godzinowym 7-18.
Zadania będą zlecane w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub formie ustnej.
Wszelkie raporty/opracowania będą przygotowywane według potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75200000-8 - Ogólne usługi personelu dla władz publicznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu związane z dostępnością

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje personelu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującym personelem: osoba posiadająca wyższe wykształcenie posiadająca łącznie minimum 2 pełne lata doświadczenia na stanowisku lub stanowiskach, w ramach którego/ych wykonywała jednocześnie przez wyżej wymieniony okres przynajmniej trzy spośród niżej wymienionych czynności:
 współpraca i obsługa klienta/kontrahenta - udzielanie pomocy/informacji;
 kontrola lub weryfikacja dokumentów;
 nadzór nad bezpieczeństwem osób;
 nadzór nad stanem środków trwałych/wyposażenia;
 postępowanie w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa, m.in. monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia;
 opracowywanie lub aktualizacja procedur/regulaminów opisujących postępowania w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa;
 przyjmowanie zgłoszeń oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe/naruszające bezpieczeństwo m.in. w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, łamania ustalonych przepisów oraz regulaminów;
 współpraca, w tym wykonywanie zadań zleconych przez organy kontrolne (wewnętrzne i zewnętrzne).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
a) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (składane do oferty);
b) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy);
c) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:

a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o zamówienie, w szczególności zmiany w umowie o dofinansowanie a także wystąpienie po stronie Zamawiającego przeszkody w realizacji płatności z powodu ograniczonych zasileń finansowych otrzymywanych od jednostek udzielających dotacji lub finansowania – o okres trwania tych okoliczności;
b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na wykonanie zamówienia, jak również zmian umowy o dofinansowanie;
c) zmiana terminu realizacji zamówienia, w szczególności w wyniku przedłużenia czasu trwania Projektu o czas jego wydłużenia;
d) zmiany wynikające ze specyfiki funkcjonowania Systemu, których działając z należytą starannością nie można było przewidzieć,
e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożar na terenie objętym Przedmiotem Umowy, protesty społeczne, epidemia itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania umowy.

2. Przedłużenie terminu realizacji Umowy, wskazane w ustępach powyżej nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi niemożności lub wydłużenia realizacji dostawy. Zmiany, o których mowa wyżej muszą zostać udokumentowane.
3. Zmiana osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (w trakcie realizacji zamówienia), możliwa jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji gdy nowa, wskazana przez Wykonawcę osoba posiada te same (lub lepsze) kompetencje, wykształcenie i doświadczenie co osoba zmieniana. Wówczas konieczne jest przedstawienie nowego wykazu osób.
4. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (w trakcie realizacji zamówienia), w sytuacji, gdy powstaną uzasadnione wątpliwości co do kwalifikacji i kompetencji tej osoby. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać zmiany osoby na żądanie Zamawiającego niezwłocznie od daty otrzymania żądania. Nowa, wskazana przez Wykonawcę osoba, musi posiadać kompetencje i doświadczenie nie gorsze niż te określone w dokumentach postępowania i ofercie złożonej przez Wykonawcę. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy propozycji nowej osoby, dokona weryfikacji jej kompetencji i doświadczenia oraz wyrazi zgodę lub odmówi zgody.
5. W przypadku powstania szkody przewyższającej wartość zastrzeżonych kar umownych Zamawiający ma prawo żądać odszkodowania do pełnej wartości poniesionej szkody.
6. Wszelkie zmiany w niniejszej Umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Nie stanowi istotnej zmiany Umowy w rozumieniu art. 454 Prawa zamówień publicznych i nie wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy:
a) zmiana danych osób kontaktowych,
b) zmiana danych teleadresowych.
8. Pismo (wniosek) dotyczące zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, wraz z uzasadnieniem, Strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 10 dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności. Wszelkie zmiany wymagają uprzedniej oceny i zgody Zamawiającego.


Szczegółowe postanowienia w zakresie zmian umowy znajdują się w załączniku do SWZ stanowiącym wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1514

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Zamówienie jest także współfinansowane ze środków dotacji celowej Województwa Wielkopolskiego z siedzibą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przyznanej w ramach programu pn. „Program Rozwoju Ochotniczych Straży Pożarnych w Wielkopolsce na lata 2021-2030”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.