Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/15141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1cc008e-7575-45f0-ae4d-96e75796feab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, działanie 2.5 Zwiększenie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe, w ramach projektu o nazwie „Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/08/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadań i prac związanych z administrowaniem powstającym w ramach projektu "Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)” Systemem – Pierwszy Ratownik mającym w szczególności na celu: ostrzeganie, monitorowanie skutków klęsk i awarii środowiskowych m.in. poprzez monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia wraz z precyzyjnym określeniem miejsca udzielenia pierwszej pomocy, zanim dojadą specjalistyczne służby ratunkowe.
Zakres prac:
• wsparcie Zamawiającego w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy Systemu – Pierwszy Ratownik oraz wykonywanie zadań związanych z procesem udzielenia ww. zamówienia;
• współpraca z Zamawiającym oraz wykonawcą Systemu – Pierwszy Ratownik w zakresie implementacji, odbioru i wdrożenia Systemu, w tym m.in. udział w testach wdrożeniowych, zgłaszanie uwag i usterek;
• wprowadzanie do systemu niezbędnych danych w celu funkcjonowania Systemu;
• administrowanie Systemem (desktop i aplikacja), w tym m.in. zarządzanie bazą Pierwszych Ratowników, zatwierdzanie (np. na podstawie ankiety zgłoszeniowej Pierwszego Ratownika), zawieszanie, usuwanie z systemu użytkowników i Pierwszych Ratowników;
• monitorowanie jakości funkcjonowania Systemu, przyjmowanie zgłoszeń o błędach, awariach i innych problemach technicznych, przekazywanie informacji o tych zdarzeniach do odpowiednich komórek Zamawiającego i wykonawcy Systemu oraz przygotowywanie odpowiednich raportów o tych zdarzeniach;
• monitorowanie zdarzeń Systemu, sporządzanie raportów i agregowanie danych z funkcjonowania Systemu;
• przygotowywanie zestawień okresowych i raportów ad hoc z funkcjonowania Systemu, w tym danych statystycznych;
• zarządzanie masowymi powiadomieniami/zgłoszeniami dotyczącymi ostrzegania o zagrożeniach - skutkach klęsk i awarii środowiskowych;
• bieżąca współpraca z wykonawcą Systemu – Pierwszy Ratownik w zakresie oceny działania Systemu, w tym jego poszczególnych modułów, zgłaszanie potrzeby zmian oraz rozwoju funkcjonalności;
• monitorowanie funkcjonowania modułów Systemu (desktop i aplikacja), zarządzanie zdarzeniami i zgłoszeniami użytkowników Systemu – m.in. Pierwszy Ratownik, poszkodowanych (np. osoba potrzebująca pomocy, bliscy takiej osoby lub przypadkowi świadkowie);
• wprowadzanie danych, informacji oraz wysyłanie powiadomień do użytkowników Systemu m.in. Pierwszy Ratownik, poszkodowanych (np. osoba potrzebująca pomocy, bliscy takiej osoby lub przypadkowi świadkowie);
• przyjmowanie zgłoszeń użytkowników Systemu, w tym Pierwszych Ratowników dotyczących m.in. uzupełnienia wyposażenia;
• koordynowanie wsparcia merytorycznego i technicznego dla użytkowników Systemu – Pierwszych Ratowników;
• współpraca z Zamawiającym w zakresie ustalania harmonogramu szkoleń (kursów), naboru i zapisu uczestników, koordynacji szkoleń, współpracy z ośrodkami szkoleniowymi i szkolącymi oraz wprowadzanie odpowiednich danych dotyczących absolwentów kursów – Pierwszych ratowników do systemu;
• nadzór nad stanem środków trwałych/wyposażenia, w tym przy wykorzystaniu Systemu;
• przyjmowanie zgłoszeń oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe/naruszające bezpieczeństwo, postępowanie w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa, m.in. monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia;
• bieżący kontakt i współpraca ze służbami publicznymi: policją, Państwową Strażą Pożarna, pogotowiem ratunkowym, Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego;
• współpraca, w tym wykonywanie zadań zleconych przez organy kontrolne (wewnętrzne i zewnętrzne), w terminie 7 dni od dnia zlecenia;
• opracowywanie lub aktualizacja procedur/regulaminów opisujących postępowania w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa;
• dyspozycyjność wykonywania zadania 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), 8 godzin dziennie w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy biura Zamawiającego w przedziale godzinowym 7-18.
Zadania będą zlecane w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub formie ustnej.
Wszelkie raporty/opracowania będą przygotowywane według potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75200000-8 - Ogólne usługi personelu dla władz publicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300718,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300718,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Turek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632092402
7.3.3) Ulica: ul.Książnica 2
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-713
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300718,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ratownicza na obiekcie Pływalni Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
- Kompleksowa obsługa ratownicza w systemie sobotnio - niedzielnym na pływalni Pingwin ul. Oławska 3a w Warszawie w roku 2025
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji: Kryta pływalnia "Troclik" przy ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego 14 w Bielsku- Białej
- Digitalizacja nietypowych magnetycznych nośników audio i video
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.