eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa administrowania Systemem - Pierwszy Ratownik



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI ZWIĄZKU OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO IM. GENERAŁA STANISŁAWA TACZAKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639849634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Norwida 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-867

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zosprp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/zosprp/postepowania/1514

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa administrowania Systemem – Pierwszy Ratownik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1cc008e-7575-45f0-ae4d-96e75796feab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, działanie 2.5 Zwiększenie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe, w ramach projektu o nazwie „Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOSPRP/08/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zadań i prac związanych z administrowaniem powstającym w ramach projektu "Ratujmy życie! Ochotnicze służby ratunkowe pierwsze na miejscu (pierwszy ratownik – first responder)” Systemem – Pierwszy Ratownik mającym w szczególności na celu: ostrzeganie, monitorowanie skutków klęsk i awarii środowiskowych m.in. poprzez monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia wraz z precyzyjnym określeniem miejsca udzielenia pierwszej pomocy, zanim dojadą specjalistyczne służby ratunkowe.
Zakres prac:
• wsparcie Zamawiającego w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy Systemu – Pierwszy Ratownik oraz wykonywanie zadań związanych z procesem udzielenia ww. zamówienia;
• współpraca z Zamawiającym oraz wykonawcą Systemu – Pierwszy Ratownik w zakresie implementacji, odbioru i wdrożenia Systemu, w tym m.in. udział w testach wdrożeniowych, zgłaszanie uwag i usterek;
• wprowadzanie do systemu niezbędnych danych w celu funkcjonowania Systemu;
• administrowanie Systemem (desktop i aplikacja), w tym m.in. zarządzanie bazą Pierwszych Ratowników, zatwierdzanie (np. na podstawie ankiety zgłoszeniowej Pierwszego Ratownika), zawieszanie, usuwanie z systemu użytkowników i Pierwszych Ratowników;
• monitorowanie jakości funkcjonowania Systemu, przyjmowanie zgłoszeń o błędach, awariach i innych problemach technicznych, przekazywanie informacji o tych zdarzeniach do odpowiednich komórek Zamawiającego i wykonawcy Systemu oraz przygotowywanie odpowiednich raportów o tych zdarzeniach;
• monitorowanie zdarzeń Systemu, sporządzanie raportów i agregowanie danych z funkcjonowania Systemu;
• przygotowywanie zestawień okresowych i raportów ad hoc z funkcjonowania Systemu, w tym danych statystycznych;
• zarządzanie masowymi powiadomieniami/zgłoszeniami dotyczącymi ostrzegania o zagrożeniach - skutkach klęsk i awarii środowiskowych;
• bieżąca współpraca z wykonawcą Systemu – Pierwszy Ratownik w zakresie oceny działania Systemu, w tym jego poszczególnych modułów, zgłaszanie potrzeby zmian oraz rozwoju funkcjonalności;
• monitorowanie funkcjonowania modułów Systemu (desktop i aplikacja), zarządzanie zdarzeniami i zgłoszeniami użytkowników Systemu – m.in. Pierwszy Ratownik, poszkodowanych (np. osoba potrzebująca pomocy, bliscy takiej osoby lub przypadkowi świadkowie);
• wprowadzanie danych, informacji oraz wysyłanie powiadomień do użytkowników Systemu m.in. Pierwszy Ratownik, poszkodowanych (np. osoba potrzebująca pomocy, bliscy takiej osoby lub przypadkowi świadkowie);
• przyjmowanie zgłoszeń użytkowników Systemu, w tym Pierwszych Ratowników dotyczących m.in. uzupełnienia wyposażenia;
• koordynowanie wsparcia merytorycznego i technicznego dla użytkowników Systemu – Pierwszych Ratowników;
• współpraca z Zamawiającym w zakresie ustalania harmonogramu szkoleń (kursów), naboru i zapisu uczestników, koordynacji szkoleń, współpracy z ośrodkami szkoleniowymi i szkolącymi oraz wprowadzanie odpowiednich danych dotyczących absolwentów kursów – Pierwszych ratowników do systemu;
• nadzór nad stanem środków trwałych/wyposażenia, w tym przy wykorzystaniu Systemu;
• przyjmowanie zgłoszeń oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe/naruszające bezpieczeństwo, postępowanie w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa, m.in. monitorowanie powstałych zagrożeń życia człowieka, zgłaszanie przypadków stanów nagłych, w tym sytuacji zagrożenia zdrowia i życia;
• bieżący kontakt i współpraca ze służbami publicznymi: policją, Państwową Strażą Pożarna, pogotowiem ratunkowym, Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego;
• współpraca, w tym wykonywanie zadań zleconych przez organy kontrolne (wewnętrzne i zewnętrzne), w terminie 7 dni od dnia zlecenia;
• opracowywanie lub aktualizacja procedur/regulaminów opisujących postępowania w sytuacjach szczególnych oraz w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa;
• dyspozycyjność wykonywania zadania 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), 8 godzin dziennie w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy biura Zamawiającego w przedziale godzinowym 7-18.
Zadania będą zlecane w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub formie ustnej.
Wszelkie raporty/opracowania będą przygotowywane według potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75200000-8 - Ogólne usługi personelu dla władz publicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300718,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300718,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Turek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632092402

7.3.3) Ulica: ul.Książnica 2

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-713

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300718,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.