eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszakowiceKompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice - Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-763d5c85-43c7-4ffe-bb17-3db80b79c95c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052534/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działanie 2.7. Rozwój zrównoważonej gospodarski wodno-ściekowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice – Etap II”.
2. Zakres zamówienia:
1) Udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców zgłaszane w trakcie postępowań przetargowych określonych na zadania opisane w punkcie II SOPZ (załącznik nr 8 do SWZ),
2) Pobyt na terenie realizowanej inwestycji minimum niż dwa razy w tygodniu w czasie prowadzenia robót budowlanych oraz w razie konieczności zgłoszonej przez Zamawiającego,
3) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
4) Informowanie Inwestora o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych i odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania,
5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałach budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacja projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
6) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji i nawierzchni,
7) Kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
8) Weryfikacja zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności
z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym,
9) Sprawdzania faktur wykonawcy robót budowlanych oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót,
10) Współorganizowanie wraz z Inwestorem narad technicznych, problemowych
i innych spotkań wynikających z procesu budowlanego,
11) Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń,
12) Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych i przedstawianie na każde żądanie Inwestora, dokumentów dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
13) Egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
14) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność
z dokumentacją projektową,
15) Analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
16) Przyjęcie od wykonawcy robót budowlanych skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania (dotyczy etapów i całości),
17) Regularne przebywanie na terenie objętym zadaniem i zgłaszanie swojego pobytu Inwestorowi. Inspektor zobowiązuje się stawiać się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru
i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,
18) Dokonywanie wraz z Inwestorem akceptacji i uzgodnień poszczególnych etapów projektowania zadań realizowanych w systemie zaprojektuj – wybuduj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał odrzucenia oferty nr 2 na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p. z uwagi na niezgodność z zapisami art. 61 ust. 2 ustawy p.z.p.,
2) art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., gdyż jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów tj. na mocy art. 73 k.c.,
3) 226 ust. 1 pkt 6 p.z.p., gdyż oferta taka nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi sporządzenia ofert, natomiast wartość brutto oferty nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego zaistniały przesłanki, o których mowa w art. 255 pkt 2 i 3 ustawy p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451656,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.