Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421407/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e492f016-a598-4393-8207-8d3175c17c1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.28812.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA NR 1 – Środki czyszcząceLp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary Minimalna ilość zamówienia Maksymalna ilość zamówienia Miejsca dostaw:
1. Mydło do mycia rąk 100g szt. 8 000 32 000 Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169 bud nr 10
Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41 bud nr 53
Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg
al. Wojska Polskiego 16 bud nr 45
Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4 bud nr 9
2. Krem nawilżająco-ochronny do rąk 50ml szt. 8 000 32 000
3. Pasta do obuwia specjalnego z aplikatorem gąbki bezbarwna 125g szt. 1 500 6 000
4. Pasta do mycia rąk z dodatkiem trącym 250g szt. 8 000 32 000
5. Pasta do zębów 75ml szt. 1 000 4 000
6. Pianka do golenia 200ml szt. 1 000 4 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 53939,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA NR 2 – Dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczychLp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary Minimalna ilość zamówienia Maksymalna ilość zamówienia Miejsce dostawy:
1. Mydelniczka zamykana szt. 2 000 8 000 Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169
Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41
Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg al. Wojska Polskiego 16
Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4
2. Kubek do mycia zębów szt. 2 000 8 000
3. Szczotka do rąk szt. 2 000 8 000
4. Szczoteczka do mycia zębów szt. 3 300 13 200
5. Kosmetyczka na zamek błyskawiczny szt. 2 000 8 000
6. Szczotka twarda do czyszczenia obuwia szt. 2 000 8 000
7. Szczotka miękka do czyszczenia obuwia szt. 2 000 8 000
8. Mazak do pasty do obuwia szt. 2 000 8 000
9. Woreczek na przybory do czyszczenia obuwia szt. 2 000 8 000
10. Maszynka jednorazowa do golenia szt. 3 000 12 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 72935,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56512,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86346,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56512,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMPOL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861987631
7.3.3) Ulica: Geodetów 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56512,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62994,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109043,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62994,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO CLEANING SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292074635
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-762
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO CLEANING SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRO CLEANING SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62994,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawy drutu stalowego do belowania sprasowanych odpadów oraz surowców wtórnych do Zakładu Utylizacji Odpadów w Elblągu
- KONSERWACJA I OBSŁUGA SYSTEMÓW GRZEWCZYCH
- Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2025 ROKU.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OPRACOWANIA PROJEKTU PLANU OCHRONY DLA PARKU KRAJOBRAZOWEGO WYSOCZYZNY ELBLĄSKIEJ
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu" w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej placówek (...)
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych.
- Dostawa środków czystości na potrzeby Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego Oddziałów"
- Dostawy środków czystości
- Dostawa środków czystościowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.