eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójŚwiadczenie usług transportu sanitarnego dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 142

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184712409

1.5.8.) Numer faksu: 184712700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-krynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f868888-5d97-45f6-8542-cddc2a6b5005

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu sanitarnego dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f868888-5d97-45f6-8542-cddc2a6b5005

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066361/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa transportu sanitarnego oraz usługa transportu na potrzeby nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP-271-38/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST świadczenie usług polegających na przewozie pacjentów na badania diagnostyczne,
konsultacje z SPZOZ Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju do innych placówek służby zdrowia wskazanych w zleceniu
lekarskim oraz do miejsca zamieszkania (wraz z wniesieniem pacjenta do mieszkania), przewóz pacjentów z miejsca
zamieszkania do przyszpitalnej przychodni specjalistycznej i z powrotem, transport pacjenta z miejsca zamieszkania do
SPZOZ Szpital w Krynicy-Zdroju i z powrotem na zlecenie lekarza nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej – (transport z
opieki nocnej i świątecznej odbywać się będzie tylko w sytuacji gdy zaistnieje konieczność transportu pacjenta w stanie nie
zagrażającym życiu. W pozostałych przypadkach transport na potrzeby nocnej i świątecznej opieki świadczony jest
transportem nie sanitarnym), a także transport krwi, preparatów krwiopochodnych, szczepionek i badań lekarskich przy
udziale zespołu nie posiadającego w swoim składzie lekarza. Opiekę medyczną (lekarską), która jest wymagana podczas
transportu chorego zapewnia Zamawiający. Transport świadczony jest dwoma karetkami z zespołem w obsadzie
dwuosobowej (transport z pacjentem) oraz jednoosobowej w pozostałych przypadkach przez 24h/dobę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI SANITARNO-TRANSPORTOWE RYSZARD GINTER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-105-98-31

7.3.3) Ulica: POLNA 14/1

7.3.4) Miejscowość: KRYNICA-ZDRÓJ

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.