Og³oszenie z dnia 2023-12-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00021116/01 - Wynik z dnia 2024-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 723 183 366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.paul@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-918e88ff-959f-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00539721
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta sk³adana jest pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp2/NZ-271-15/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty spo³eczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie personelu przygotowuj±cego posi³ki
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawcy prowadz±cy
dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± bêd± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w
kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (np. KRS CDEIG w Polsce)
2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów-
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
- by³ wpisany do rejestru zak³adów, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,
podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
- posiada³ aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 65
ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,, zatwierdzaj±c± zak³ad wraz ze ¶rodkami transportu w zakresie
przygotowania i przewozu posi³ków objêtych przedmiotem zamówienia.
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej-Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci
cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ( z uwzglêdnieniem zdarzeñ losowych i
zatruæ pokarmowych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³.
4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej- zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne
do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmuj±cych us³ugê ca³odziennego
kompleksowego ¿ywienie pacjentów w podmiotach leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
- Dysponowa³ personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma dyplomowanymi kucharzami oraz
dwoma dyplomowanymi dietetykami ze specjalizacj± ¿ywienie cz³owieka.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± bêd± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (np. KRS CDEIG w Polsce) 2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca: - by³ wpisany do rejestru zak³adów, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia, podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej. - posiada³ aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,, zatwierdzaj±c± zak³ad wraz ze ¶rodkami transportu w zakresie przygotowania i przewozu posi³ków objêtych przedmiotem zamówienia. 3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej-Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ( z uwzglêdnieniem zdarzeñ losowych i zatruæ pokarmowych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³. 4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej- zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmuj±cych us³ugê ca³odziennego kompleksowego ¿ywienie pacjentów w podmiotach leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da. - Dysponowa³ personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma dyplomowanymi kucharzami oraz dwoma dyplomowanymi dietetykami ze specjalizacj± ¿ywienie cz³owieka.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawcy prowadz±cy
dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± bêd± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w
kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania (np. KRS CDEIG w Polsce)
2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów-
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
- by³ wpisany do rejestru zak³adów, o których mowa w art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,
podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
- posiada³ aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 65
ust. 1 pkt 2 ustawy o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia,, zatwierdzaj±c± zak³ad wraz ze ¶rodkami transportu w zakresie
przygotowania i przewozu posi³ków objêtych przedmiotem zamówienia.
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej-Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci
cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ( z uwzglêdnieniem zdarzeñ losowych i
zatruæ pokarmowych) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³.
4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej- zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne
do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmuj±cych us³ugê ca³odziennego
kompleksowego ¿ywienie pacjentów w podmiotach leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
- Dysponowa³ personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. minimum dwoma dyplomowanymi kucharzami oraz
dwoma dyplomowanymi dietetykami ze specjalizacj± ¿ywienie cz³owieka.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:a. gdy nast±pi zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. gdy nast±pi obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
c. w przypadku zmiany terminu realizacji us³ug – dot. zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego.
d. w przypadku zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
e. w przypadku zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 11 ust. 1 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne z zastrze¿. zapisów § 11 ust. 8 pkt. c i d – ust. 10.
f. W przypadku zmiany osób realizuj±cych us³ugê, pod warunkiem zaproponowania osoby/osób o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu nie gorszych ni¿ osoby wykazane w ofercie.
g. Gdy nast±pi zmiana ¶rodka transportu wykorzystywanego do realizacji umowy, pod warunkiem, ¿e bêdzie on spe³nia³ warunki higieniczno-sanitarne i bêdzie zatwierdzony przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny.
h. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni);
i. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e podlegaæ waloryzacji o wska¼nik zmiany ceny materia³ów lub kosztów, w szczególno¶ci wska¼nika og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego na dany rok, przy czym wysoko¶æ ewentualnej zmiany ceny bêdzie ustalone na drodze dwustronnych uzgodnieñ Wykonawcy z zamawiaj±cym.
2. Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u niewykorzystania zakresu ilo¶ciowego umowy oraz niewykorzystania ca³ej warto¶ci umowy z zastrze¿. § 1 ust. 4. Niewykorzystanie przez Zamawiaj±cego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowi±zañ odszkodowawczych z tego tytu³u.
3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na proponowan± zmianê, Zamawiaj±cy ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Zakup kontenera biurowego wraz z jego monta¿em i przygotowaniem pod³o¿a wed³ug wskazañ producenta dla Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach
- Zakup dwóch nowych ci±gników rolniczych wraz z osprzêtem dla Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach
- Zawarcie umowy na zakup wraz z dostaw± u¿ywanego pojazdu specjalnego typu hakowiec o DMC 26 ton
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zawarcie umowy dla Oddzia³u KWK Mys³owice -Weso³a na ¶wiadczenie us³ug w zakresie wykonania przegl±dów stanu technicznego po³±czonych z próbami szczelno¶ci, a tak¿e wykonywanie napraw ewentualnych nieszczelno¶ci w wewnêtrznych instalacjach gazowych w obiektach kubaturowych w rejonach objêtych wp³ywami eksploatacji górniczej, równie¿ po zaistnia³ych wstrz±sach.
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w £owiczu
- Us³uga cateringowa na potrzeby spotkañ organizowanych przez Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug restauracyjnych obejmuj±cych przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posi³ków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- WE.ZP.261.7.2025 ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydzia³u Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych
- Kompleksowe us³ugi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.