Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443133/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania OE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 368 24 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01d2103c-1b4c-46b1-be52-2e954f0acc311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania OE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d2103c-1b4c-46b1-be52-2e954f0acc31
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 966534,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarze działania:OE przy ul. Orlik–Rückemanna 35/37w Częstochowie OE przy ul. Wały Dwernickiego 101/105 w Częstochowie.Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni przynależnych do utrzymania terenów zielonych określa zał.nr11a dla OE przy ul. Orlik –Rückemanna 35/37 w Częstochowie oraz zał. nr11b dla OE przy ul. Wały Dwernickiego 101/105 w Częstochowie.Uwaga! Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wyk,. może przeprowadzić oględziny terenów, w uzgodnieniu z właściwym OE. Adresy oraz numery telefonów siedziby OE stanowi zał.nr9do SWZ.2.Do obowiązków Wyk.należy:1)Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku,polegające na:a)zamiataniu klatek schodowych–3razy w tygodniu do godziny11-tej,b)zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,c)myciu i zamiataniu kabin wind–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,d)myciu klatek schodowych,obejmującym podłogi,schody,parapety,drzwi wejściowe(do klatek schodowych,piwnic,strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe,lamperie,balustrady,poręcze klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku–dwa razy w miesiącu,e)myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku – 1 raz na kwartał,f)zamiataniu korytarzy piwnicznych–1 raz w miesiącu,g)sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych – 1 raz w miesiącu, h)usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu,i)usuwaniu pajęczyn – 3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,j)deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy OE)–na żądanie Zamawiającego.2)Sprzątanie chodników polegające na:a)3razy w tygodniu sprzątaniu–zamiataniu chodników,dróg wewnątrz osiedlowych,placów,podwórzy,bram,prześwitów,wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,b)3razy w tygodniu czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,c)3razy w tygodniu opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,d)usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników,dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano.W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.c)usuwaniu trawy i chwastów z chodników–2 razy w roku,tj. jednokrotnie w miesiącach: maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik, prace wykonywane będą na podstawie zleceń; 3)Sprzątanie terenów zielonych polegające na:a)3 razy w tygodniu usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,b)wygrabianiu liści–zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu(wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wyk.; na żądanie Zam.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów;w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie,Wyk.zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania).Usługa wymieniona w punkcie „a)” niniejszego punktu jest usługą dominującą.4)Niezależnie od obowiązków wymienionych w w/w pkt.od1)do3)Wykonawca zobowiązany jest do:a) usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic,b)gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych,c)dostarczania do skrzynek listowych umieszczonych na klatkach schodowych pism, informacji oraz wszelkiej zakopertowanej korespondencji w zależności od potrzeb Zama..3.Wyk. ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie objętym realizacją zamówienia.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie:a)dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia,b)środków myjących(płyny, proszki),c)środków dezynfekujących(płyny, proszki),d)ścierek,myjek,zmiotek,szczotek do zamiatania na kiju,szczotek do szorowania,śmietniczek, wiader,drabin rozkładanych,grabi,pazurków do wygrabiania,haczek do okopywania,łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych,których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,e)piasku do posypywania w okresie zimowym.5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.6.Działając zgodnie z art.95ust.1 i 2 pkt1 PZ Zam,,wymaga zatrudnienia przez Wyk.lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22§1 ustawy z dnia 26czerwca 1974r.–Kodeks pracy,w tym:1) Zam.wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia,wykonująca czynności faktyczne, związane z nadzorowaniem nad wykonaniem prac polegających na stałym utrzymaniu czystości w budynkach i terenach przynależnych do budynków lub polegające na wykonywaniu prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przynależnych do budynków, zatrudniona była na podstawie stosunku pracy,2)Wyk. lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek,o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,3)we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6doSWZ określone zostały:a)sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pktIV.7.1)SWZ,b) uprawnienia Zam. w zakresie kontroli spełniania przez wyk.wymagań, o których mowa w pktIV.7.1) SWZ,c)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pktIV.7.1) oraz pktIV.7.3).a) i pkt IV.7.3).b) SWZ.7.Zam.stawia wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.96ust.2 pkt.2PZP1)Zam.będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były dla każdego zadania,określonego w pktIV.2SWZ co najmniej3osoby bezrobotne na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiegoUElub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,2)osoby wskazane w pkt IV.8.1)SWZ powinna być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,3)Wyk., w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:a)zatrudnienia, dla każdego zadania oddzielnie co najmniej3sób bezrobotnych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji warunków zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,b) przedłożenia Zam.:zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę–w terminie do21 dni od daty rozpoczęcia usług,4)w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego),Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionymbezrobotnym,5)Zam. uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie Zam., Wyk.obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób,6)w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie.Za przyczynę nieleżącą po stronie Wyk.będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze,w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.8.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr6SWZ.9.Działając na podstawie art.101ust.1pkt1)PZP, Zam. opisuje w§3ust.5wzoru umowy,który stanowi załącznik nr6SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11stycznia 2018r.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 439915,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, zarządzanych przez ZGM„TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarze działania:OE przy ul. Nowowiejskiego 26 w Częstochowie,i OE przy ul. Łukasińskiego 26 w Częstochowie.Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni przynależnych do utrzymania terenów zielonych określa zał. 11c dla OE przy ul. Nowowiejskiego 26 w Częstochowie oraz zał. 11d dla OE przy ul. Łukasińskiego 26 w Częstochowie.Uwaga! Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wyk,. może przeprowadzić oględziny terenów, w uzgodnieniu z właściwym OE. Adresy oraz numery telefonów siedziby OE stanowi zał.nr9do SWZ.2.Do obowiązków Wyk.należy:1)Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku,polegające na:a)zamiataniu klatek schodowych–3razy w tygodniu do godziny11-tej,b)zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,c)myciu i zamiataniu kabin wind–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,d)myciu klatek schodowych,obejmującym podłogi,schody,parapety,drzwi wejściowe(do klatek schodowych,piwnic,strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe,lamperie,balustrady,poręcze klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku–dwa razy w miesiącu,e)myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku – 1 raz na kwartał,f)zamiataniu korytarzy piwnicznych–1 raz w miesiącu,g)sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych – 1 raz w miesiącu, h)usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu,i)usuwaniu pajęczyn – 3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,j)deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy OE)–na żądanie Zamawiającego.2)Sprzątanie chodników polegające na:a)3razy w tygodniu sprzątaniu–zamiataniu chodników,dróg wewnątrz osiedlowych,placów,podwórzy,bram,prześwitów,wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,b)3razy w tygodniu czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,c)3razy w tygodniu opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,d)usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników,dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano.W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.c)usuwaniu trawy i chwastów z chodników–2 razy w roku,tj. jednokrotnie w miesiącach: maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik, prace wykonywane będą na podstawie zleceń; 3)Sprzątanie terenów zielonych polegające na:a)3 razy w tygodniu usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,b)wygrabianiu liści–zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu(wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wyk.; na żądanie Zam.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów;w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie,Wyk.zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania).Usługa wymieniona w punkcie „a)” niniejszego punktu jest usługą dominującą.4)Niezależnie od obowiązków wymienionych w w/w pkt.od1)do3)Wykonawca zobowiązany jest do:a) usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic,b)gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych,c)dostarczania do skrzynek listowych umieszczonych na klatkach schodowych pism, informacji oraz wszelkiej zakopertowanej korespondencji w zależności od potrzeb Zama..3.Wyk. ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie objętym realizacją zamówienia.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie:a)dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia,b)środków myjących(płyny, proszki),c)środków dezynfekujących(płyny, proszki),d)ścierek,myjek,zmiotek,szczotek do zamiatania na kiju,szczotek do szorowania,śmietniczek, wiader,drabin rozkładanych,grabi,pazurków do wygrabiania,haczek do okopywania,łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych,których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,e)piasku do posypywania w okresie zimowym.5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.6.Działając zgodnie z art.95ust.1 i 2 pkt1 PZ Zam,,wymaga zatrudnienia przez Wyk.lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22§1 ustawy z dnia 26czerwca 1974r.–Kodeks pracy,w tym:1) Zam.wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia,wykonująca czynności faktyczne, związane z nadzorowaniem nad wykonaniem prac polegających na stałym utrzymaniu czystości w budynkach i terenach przynależnych do budynków lub polegające na wykonywaniu prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przynależnych do budynków, zatrudniona była na podstawie stosunku pracy,2)Wyk. lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek,o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,3)we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6doSWZ określone zostały:a)sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pktIV.7.1)SWZ,b) uprawnienia Zam. w zakresie kontroli spełniania przez wyk.wymagań, o których mowa w pktIV.7.1) SWZ,c)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pktIV.7.1) oraz pktIV.7.3).a) i pkt IV.7.3).b) SWZ.7.Zam.stawia wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.96ust.2 pkt.2PZP1)Zam.będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były dla każdego zadania,określonego w pktIV.2SWZ co najmniej3osoby bezrobotne na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiegoUElub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,2)osoby wskazane w pkt IV.8.1)SWZ powinna być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,3)Wyk., w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:a)zatrudnienia, dla każdego zadania oddzielnie co najmniej3sób bezrobotnych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji warunków zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,b) przedłożenia Zam.:zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę–w terminie do21 dni od daty rozpoczęcia usług,4)w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego),Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionymbezrobotnym,5)Zam. uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie Zam., Wyk.obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób,6)w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie.Za przyczynę nieleżącą po stronie Wyk.będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze,w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.8.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr6SWZ.9.Działając na podstawie art.101ust.1pkt1)PZP, Zam. opisuje w§3ust.5wzoru umowy,który stanowi załącznik nr6SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11stycznia 2018r.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 278228,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarze działania:OE przy Al. Niepodległości 27 OE przy ul. Tuwima 6 Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni przynależnych do utrzymania terenów zielonych określa zał.11e dla OE przy Al. Niepodległości 27 w Częstochowie oraz zał. 11f dla OE przy ul. Tuwima 6 w Częstochowie.Uwaga! Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wyk,. może przeprowadzić oględziny terenów, w uzgodnieniu z właściwym OE. Adresy oraz numery telefonów siedziby OE stanowi zał.nr9do SWZ.2.Do obowiązków Wyk.należy:1)Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku,polegające na:a)zamiataniu klatek schodowych–3razy w tygodniu do godziny11-tej,b)zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,c)myciu i zamiataniu kabin wind–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,d)myciu klatek schodowych,obejmującym podłogi,schody,parapety,drzwi wejściowe(do klatek schodowych,piwnic,strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe,lamperie,balustrady,poręcze klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku–dwa razy w miesiącu,e)myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku – 1 raz na kwartał,f)zamiataniu korytarzy piwnicznych–1 raz w miesiącu,g)sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych – 1 raz w miesiącu, h)usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu,i)usuwaniu pajęczyn – 3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,j)deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy OE)–na żądanie Zamawiającego.2)Sprzątanie chodników polegające na:a)3razy w tygodniu sprzątaniu–zamiataniu chodników,dróg wewnątrz osiedlowych,placów,podwórzy,bram,prześwitów,wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,b)3razy w tygodniu czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,c)3razy w tygodniu opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,d)usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników,dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano.W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.c)usuwaniu trawy i chwastów z chodników–2 razy w roku,tj. jednokrotnie w miesiącach: maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik, prace wykonywane będą na podstawie zleceń; 3)Sprzątanie terenów zielonych polegające na:a)3 razy w tygodniu usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,b)wygrabianiu liści–zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu(wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wyk.; na żądanie Zam.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów;w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie,Wyk.zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania).Usługa wymieniona w punkcie „a)” niniejszego punktu jest usługą dominującą.4)Niezależnie od obowiązków wymienionych w w/w pkt.od1)do3)Wykonawca zobowiązany jest do:a) usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic,b)gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych,c)dostarczania do skrzynek listowych umieszczonych na klatkach schodowych pism, informacji oraz wszelkiej zakopertowanej korespondencji w zależności od potrzeb Zama..3.Wyk. ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie objętym realizacją zamówienia.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie:a)dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia,b)środków myjących(płyny, proszki),c)środków dezynfekujących(płyny, proszki),d)ścierek,myjek,zmiotek,szczotek do zamiatania na kiju,szczotek do szorowania,śmietniczek, wiader,drabin rozkładanych,grabi,pazurków do wygrabiania,haczek do okopywania,łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych,których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,e)piasku do posypywania w okresie zimowym.5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.6.Działając zgodnie z art.95ust.1 i 2 pkt1 PZ Zam,,wymaga zatrudnienia przez Wyk.lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22§1 ustawy z dnia 26czerwca 1974r.–Kodeks pracy,w tym:1) Zam.wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia,wykonująca czynności faktyczne, związane z nadzorowaniem nad wykonaniem prac polegających na stałym utrzymaniu czystości w budynkach i terenach przynależnych do budynków lub polegające na wykonywaniu prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przynależnych do budynków, zatrudniona była na podstawie stosunku pracy,2)Wyk. lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek,o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,3)we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6doSWZ określone zostały:a)sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pktIV.7.1)SWZ,b) uprawnienia Zam. w zakresie kontroli spełniania przez wyk.wymagań, o których mowa w pktIV.7.1) SWZ,c)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pktIV.7.1) oraz pktIV.7.3).a) i pkt IV.7.3).b) SWZ.7.Zam.stawia wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.96ust.2 pkt.2PZP1)Zam.będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były dla każdego zadania,określonego w pktIV.2SWZ co najmniej3osoby bezrobotne na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiegoUElub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,2)osoby wskazane w pkt IV.8.1)SWZ powinna być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,3)Wyk., w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:a)zatrudnienia, dla każdego zadania oddzielnie co najmniej3sób bezrobotnych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji warunków zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,b) przedłożenia Zam.:zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę–w terminie do21 dni od daty rozpoczęcia usług,4)w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego),Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionymbezrobotnym,5)Zam. uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie Zam., Wyk.obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób,6)w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie.Za przyczynę nieleżącą po stronie Wyk.będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze,w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.8.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr6SWZ.9.Działając na podstawie art.101ust.1pkt1)PZP, Zam. opisuje w§3ust.5wzoru umowy,który stanowi załącznik nr6SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11stycznia 2018r.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 248390,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419803,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428862,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419803,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CleanTask, Konrad Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442275388
7.3.3) Ulica: Mników 573
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419803,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264254,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280790,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264254,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CleanTask, Konrad Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442275388
7.3.3) Ulica: Mników 573
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264254,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226774,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243185,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226774,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CleanTask, Konrad Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442275388
7.3.3) Ulica: Mników 573
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226774,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.