Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00465804/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pron zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pron zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca25513c-749b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnychw zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
1) Część nr 1: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Rzeszów,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1A do SWZ – w zakresie części nr 1;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4A do SWZ – w zakresie części nr 1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1154050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnychw zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
2) Część nr 2: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Nisko,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1B do SWZ – w zakresie części nr 2;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4B do SWZ – w zakresie części nr 2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 869250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnychw zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
2) Część nr 3: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Jarosław,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1C do SWZ – w zakresie części nr 3;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4C do SWZ – w zakresie części nr 3;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 380080,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnychw zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych obejmujący wykonanie badań diagnostycznych, badań specjalistycznych, konsultacji specjalistycznych, orzecznictwa z zakresu medycyny pracy, udział lekarza w pracach komisji BHP, przegląd stanowisk pracy wraz z oceną ryzyka zawodowego, wystawianie skierowań do RWKL wraz z opinią lekarską, wystawianie skierowań na turnusy leczniczo-profilaktyczne wystawianie orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami, wystawianie orzeczeń lekarskich o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej oraz pozostałych usług i świadczeń medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych oraz nowo przyjmowanych w 34 WOG w Rzeszowie oraz w jednostkach wojskowych i instytucjach pozostających na jej zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) następujące części:
4) Część nr 4: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie miasta Przemyśl.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy każdej części zamówienia).
4. Szczegółową specyfikację ilościową stanowi Formularz kalkulacji ceny ofertowej:
1) załącznik nr 1D do SWZ – w zakresie części nr 4;
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowi:
1) załącznik nr 4D do SWZ – w zakresie części nr 4;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 888100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska w Rzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8132901483
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827442,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827442,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827442,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8652075301
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827442,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu pn. ,,Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34. Wojskowym Oddziale Gospodarczym oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG” złożono następujące oferty, które podlegały odrzuceniu: Przychodnia ESCULAP Medycyna Pracy i Rehabilitacja sp. z o.o.
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:
odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu pn. „Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy oraz pozostałych usług zdrowotnych na rzecz kadry wojskowej i pracowników resortu obrony narodowej zatrudnionych w 34. Wojskowym Oddziale Gospodarczym oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG”. Wykonawca wraz z ofertą dołączył obligatoryjny Formularz kalkulacji ceny ofertowej (zwany dalej jako: „formularz”). Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwaną dalej: „SWZ”) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól Formularza (obowiązek wycenienia każdej pozycji asortymentowej).
Zgodnie z postanowieniami Rozdz. XVIII ust. 2 SWZ Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól Formularza kalkulacji ceny ofertowej (obowiązek wycenienia każdej pozycji asortymentowej). Ponadto W przypadku zastosowania stawki obniżonej lub zwolnionej należy podać podstawę prawną (Rozdz. XVIII ust. 4 SWZ). Dodatkowo z instrukcji wypełniania formularza Zamawiający wskazał jednoznacznie: „bardzo proszę o uzupełnienie kolumn oznaczonych kolorem białym” oraz „w przypadku zwolnienia podmiotowego z VAT, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kol. nr 5 podając odpowiednią podstawę prawną”. Kolorem białym oznaczono kol. nr 4 (cena jedn netto [zł/jedn. miary], kol. 5 (Uwagi / zwolnienia podm. VAT [podst. prawna]), kol. nr 6 [stawka podatku VAT [%]). Tym samym postanowienia SWZ bezpośrednio korespondują z instrukcją zawartą w formularzu.
Zamawiający badając treść formularza zwrócił uwagę na brak wskazania stawki podatku VAT (kol. 6) oraz ewentualnego wskazania podstawy prawnej podmiotowego zwolnienia z podatku VAT (kol. 5). Jednocześnie Wykonawca w treści oferty (załącznik nr 1 do SWZ) określił stawkę podatku VAT w wysokości „0%”.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie niejednoznacznych wskazań co do stawki podatku VAT (znak pisma: W/768/ZS/1/2024/1/2 z dnia 14 listopada 2023 r.) jednocześnie wyznaczając Wykonawcy racjonalny termin do sporządzenia odpowiedzi w przedmiotowych zagadnieniu.
Wykonawca nie udzielił odpowiedzi w terminie oznaczonym w piśmie. Tym samym wątpliwości Zamawiającego co do poprawności zastosowania stawki podatku VAT pozostają w mocy. Jednocześnie w złożonej ofercie Wykonawca nie zawarł jakiejkolwiek informacji o ewentualnym zwolnieniu z podatku VAT.
Powołując się na Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej (sygn. akt: KIO 1530/22 z dnia 22 czerwca 2022 r.) zgodnie, z którym w przypadku wezwania, którego podstawą jest art. 223 ust. 1 Pzp, konsekwencją niezłożenia wyjaśnień lub złożenia wyjaśnień niewystarczających będzie odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy ¬¬¬– Przychodnia ESCULAP Medycyna Pracy i Rehabilitacja sp. z o.o. – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka "Centrum Medyczne"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7951624554
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
- Świadczenie usług medycznych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.