eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia Raciborska,, Wymiana niskosprawnego źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Budziskach"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Wymiana niskosprawnego źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Budziskach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4

1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 419 14 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kuzniaraciborska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Wymiana niskosprawnego źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Budziskach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cae3fd0b-77e1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012599/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 ,,Wymiana niskosprawnego źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Budziskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176204,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Budziskach w ramach zadania pn.:
,, Wymiana niskosprawnego źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Budziskach”.
Zakres inwestycji obejmuje:
1. Roboty branży budowlanej:
 remont pomieszczenia kotłowni polegający na skuciu luźnych tynków i wykonania nowych tynków,
 wykonanie posadzki kotłowni z płytek gresowych antypoślizgowych o wymiarach 40x40 na wylewce samopoziomującej,
 na ścianach kotłowni wykonać okładziny z płytek ceramicznych do wysokości 2m ponad posadzką, z dodatkowym zastosowaniem „foli w płynie”,
 wymiana stolarki okiennej na okna z PCV o wsp. 0,9 W/m2K, okucia antywłamaniowe, w oknach zamontować nawiewniki, wkłady szybowe P2, szkło bezpieczne, kolor biały,
 wymiana drzwi wewnętrzne na EI30 i EI60 wyposażone w klamkę antypaniczną, kolor szary,
 montaż parapetów zewnętrznych ocynkowanych gr. 0,6 mm powlekane w kolorze brązowym, wewnętrzne parapety z konglomeratu gr. 2 cm,
 malowanie ścian farbami akrylowymi odpornymi na szorowanie wraz z gruntowaniem ścian i farbą podkładową,
 montaż kanału nawiewnego typ Z o wymiarach 20x20 cm zabudowany w ścianie zewnętrznej,
 skucie istniejących schodów żelbetowych wewnętrznych, wykonanie nowych schodów, z wykończeniem stopni schodowych płytkami gresowymi antypoślizgowymi,
2. Roboty branży sanitarnej:
 Demontaże dwóch istniejących kotłów węglowych, naczynia wzbiorczego otwartego, orurowanie i armaturę,
 Instalacja kotłowa:
 Montaż nowego kotła z zasobnikiem na biomasę o mocy 50 kW. Kocioł opalany paliwem zrębek i pellet.
Parametry kotła:
• Kocioł klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012 posiadający certyfikat lub sprawozdanie z przeprowadzonych badań wykonanych przez akredytowane laboratorium,
• Posiadać certyfikat lub sprawozdanie z przeprowadzonych badań wykonanych przez akredytowane laboratorium, potwierdzające spełnienie wymagania wynikającego z przepisów określonych w środkach wykonawczych Dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 (ekoprojektu) w szczególności w rozporządzeniu komisji (EU) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotła opalanego biomasą planowanego do zabudowy,
• Kocioł wyposażony w pełną automatykę pogodową,
• Zaprojektowany kocioł umożliwia korzystanie z dwóch rodzajów opału (jest to warunek konieczny do spełnienia przez oferentów) :
• zrębki drzewnej (klasy B1) - zrębka powinna spełniać wymagania zawarte w normie EN 14961-4 czyli jest to drewno rozdrobnione maszynowo, zwykle o maksymalnej długości do 15,0 cm ( preferowana długość dla tej inwestycji wynosi do 5,0 cm, przekrój do 3,0 cm2 ) o zawartości wilgoci w od 15% do 35 % ,
• pelletu drzewnego (klasy A1 lub A2) – należy zastosować pellet o następujących wymaganiach: średnica 6 lub 8 mm, długość od 3,15 do 4,00 mm, wilgotność do 10 % zgodnie z wymaganiami zawartymi w normie EN ISO 17225-2.
• modulacja mocy bezstopniowa 15kW – 50kW
• klasa energetyczna nie gorsza niż A+
• index efektywności energetycznej EEI nie mniej niż 114
• sprawność sezonowa ɳs min 77%
• współczynnik sprawności dla mocy znamionowej – nie mniej niż 91,0 %
• współczynnik sprawności przy obciążeniu częściowym – nie mniej niż 91,0 %
• temperatura spalin przy mocy znamionowej – nie więcej niż 1300C
• praca w układzie zamkniętym –dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar (0,3 MPa)
• max. temperatura zasilania 90 0C
• średnica czopucha – nie większa niż 200 mm
• wymagane nadciśnienie spalin – 0,15 mbar
• grubość blachy wymiennika ciepła: min. 5mm
• zasobnik paliwa: min. 750 litrów (0,75m3)
• sonda Lambda, czujnik temperatury spalin oraz wentylator wyciągowy,
• urządzenie wyposażone w śluzę celkową, pełniącą funkcję dodatkowego zabezpieczenia przed cofnięciem się płomienia do zasobnika paliwa
• spalanie w palniku retortowym z automatycznym czyszczeniem rusztu
• automatyczny system odpopielania kotła do zewnętrznego pojemnika na popiół
• wymiennik ciepła zawierający elementy ceramiczne
• automatyczny zapłon
• kompletna automatyka umożliwiająca sterowanie pracą kotła i pogodową obsługą 2-óch obiegów grzewczych, obiegiem ciepłej wody użytkowej i ładowaniem bufora i sterowaniem obiegiem cyrkulacji ciepłej wody użytkowej,
• możliwość sterowania zdalnego urządzeniem.

 Wykonanie nowego układu instalacji posiadającej 3 obiegi grzewcze:
- pierwszy obieg obsługujący istniejący podgrzewacz ciepłej wody,
- dwa obiegi grzewcze grzejnikowe,
 Dostawa i montaż sprzęgła hydraulicznego ( odseparowanie kotła od instalacji c.o.),
 Dostawa i montaż stacji uzdatniania wody,
 Montaż dwóch naczyń wzbiorczych o ciśnieniu roboczym 0,3 MPa,
 Montaż pomp:
- pompa kotłowa – przepływ 3,5 m3/h i wysokość podnoszenia do 3,0 m sł. wody,
- pompa ładująca zasobnik – przepływ 2,0 m3/h i wysokość podnoszenia 2,0m sł. wody,
- pompa obsługująca układ grzewczy nr 1 – przepływ 1,5 m2/h i wysokość podnoszenia do 2,0m sł. wody,
- pompa obsługująca układ grzewczy nr 2 – przepływ 1,5 m3/h i wysokość podnoszenia 8,0 m sł. wody,

 Wykonanie instalacji kotłowni z rur stalowych ocynkowanych łączonych na złączki zaciskowe z uszczelnieniem w postaci O-Ringu lub końcówkami zaprasowanymi i gwintowanymi wewnętrznymi lub zewnętrznymi,
 Montaż izolacji termicznej i antykorozyjnej rurociągów w kotłowni,
 Montaż nowego układu odprowadzania spalin z stali nierdzewnej (żaroodpornej) o średnicy 160 mm,
 Wykonanie instalacji zimnej wody z zlewem technicznym z stali nierdzewnej,
 Wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o stopniu ochrony IP 65 wraz z oprawami oświetleniowymi typu LED,
 Wykonanie instalacji uziemiającej i instalacji przeciw porażeniowej,
UWAGA!
Budynek szkoły podstawowej w Budziskach, w którym mają zostać przeprowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem jest działającym obiektem, czynnym.
Ze względu na konieczność prowadzenia prac również w okresie jesienno-zimowym i wczesnowiosennym - w sezonie grzewczym, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w kotłowni w sposób umożliwiający użytkowanie starego czynnego kotła węglowego do czasu zabudowy i uruchomienia nowego źródła ciepła. O demontażu i wyłączeniu starego kotła Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego i użytkownika szkoły z minimum siedmiodniowym wyprzedzeniem.

Szczegółowy zakres robót określa:
Załącznik nr 9 – dokumentacja projektowa,, a na którą składają się:
 Projekt budowlany – Projekt zagospodarowania terenu – opracowany przez Archidom ul. Środkowa 5 w Raciborzu, projektant Łopacz Bernard.
 Projekt techniczny branża budowlana - opracowany przez Archidom ul. Środkowa 5 w Raciborzu, projektant Łopacz Bernard.
 Projekt techniczny branża sanitarna i elektryczna opracowany przez Archidom ul. Środkowa 5 w Raciborzu, projektant Pawlicki Paweł.
Dokumentacja projektowa robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ oraz jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
 STWiOR branża budowlana,
 STWiOR branża sanitarna i elektryczna,
Załącznik nr 11 – Przedmiary robót
Przedmiar robót będący załącznikiem do SWZ nie stanowi podstawy do wyceny robót, a jest jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty.

W ofercie winny zostać uwzględnione koszty wszystkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć te koszty na podstawie dokumentacji projektowej, doświadczenia zawodowego. Koszty te należy ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233392,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235061,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233392,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSEM Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343011489

7.3.3) Ulica: Kędzierzyńska 17A/102

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233392,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.