eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceBudowa budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku magazynowo – garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku magazynowo – garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-676b5d5b-1377-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043839/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa budynku magazynowo-garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4344748,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowo - garażowego wraz
z zagospodarowaniem terenu na działkach 37/6 i 37/13 obręb Cewice. Dla powyższych działek Inwestor posiada prawo dysponowania gruntem na cele budowlane. Zabudowa istniejąca 120,60m2 w tym: wiata na pojemniki na odpady stałe – 66,61m2, waga samochodowa – 54,0m2(PSZOK). Istniejące tereny utwardzone i plac składowania odpadów – 2.950,00m2.

Inwestycja została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
Projektowany budynek pełnił będzie funkcję budynku magazynowo - garażowego Urzędu Gminy w Cewicach wraz z zapleczem socjalnym dla kierowców.
Jest to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek ma zwartą, foremną bryłę opartą na rzucie prostokąta o wymiarach 17,20m x 34,92m, max wysokość budynku 5,76m. Jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym. Dach dwuspadowy, płaski
o spadku 11°. Technologia wykonania nowoprojektowanego budynku tradycyjna. Ściany nośne murowane z bloczków silikonowych lub równoważnych, konstrukcję dachu stanowią prefabrykowane drewniane wiązary z przykryciem stalowymi płytami warstwowymi wypełnionymi pianką PIR. Stolarka okienna PCV trzykomorowa. Stolarka drzwiowa do pomieszczeń wewnętrznych z drzwi płytowych okleinowanych fornirem z naturalnego drewna. Ościeżnice obwodowe regulowane. Drzwi zewnętrzne z ciepłego aluminium. W budynku mieścić się będą: pomieszczenia magazynowe, pomieszczenie garażowe, pomieszczenie kotłowni, pomieszczenia magazynu paliw, pomieszczenie sanitarno– higieniczne. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt branży architektonicznej i konstrukcyjnej.

Wewnętrzne instalacje sanitarne; wodno-kanalizacyjna i centralnego ogrzewania
Budynek zasilany będzie w wodę pitną z sieci wodociągowej Ø40 poprzez przyłącze wodociągowe PE Ø32.
Ścieki sanitarne odprowadza się do lokalnej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez projektowane przykanaliki kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano pięć wyjść przewodów kanalizacyjnych z budynku.
Jako źródło ciepła projektuje się dwa kotły gazowe kondensacyjne 2 x 35kW.
Jeden piec i jeden zasobnik c.w.u. o pojemności 200 dcm3 zasilał będzie projektowany budynek a drugi zestaw obsługiwał będzie budynek przyległy.
Ciepła woda w sanitariacie dostarczana będzie z kotłowni w której zaprojektowano dwa zasobniki ciepłej wody użytkowej o pojemności 200dcm3 każdy.
Szczegółowy zakres robót zawiera projekt branży sanitarnej; wodno-kanalizacyjnej
i centralnego ogrzewania.

Energia Elektryczna
Budynek zasilany będzie z istniejącego złącza kablowo-pomiarowego. Ze złącza wyprowadzone będą 2 obwody: 1 – 3 fazowy do zasilania budynku administracyjnego, 2 – 3 fazowy do zasilania budynku magazynowo garażowego. Granicą stron będą zaciski prądowe na listwie zaciskowej w projektowanym złączu kablowo-pomiarowym.
Oświetlenie zewnętrzne obejmuje zasilanie opraw nad wejściami do obiektu oraz zabudowanych na budynku.
W projektowanych pomieszczeniach budynku projektuje się wykonanie instalacji
1-fazowej. Projektuje się również wykonanie instalacji odgromowej.
Szczegółowy zakres robót określa projekt branży elektrycznej.

Instalacja deszczowa z urządzeniami oczyszczającymi i rozsączającymi
Wody deszczowe z dachów projektowanych obiektów odprowadzane będą bezpośrednio na przyległy do budynków teren działki.
Wody opadowe z terenów utwardzonych odprowadzane będą do wpustów ulicznych
a następnie zostaną podczyszczone w układzie osadnika i separatora. Następnie poprzez system skrzynek rozsączających zostaną rozprowadzanie i rozsączanie
w gruncie.
Szczegółowy zakres robót określa projekt branży sanitarnej. Instalacja deszczowa
z urządzeniami oczyszczającymi i rozsączającym.
Zewnętrzna instalacja gazowa
Zbiornik o pojemności 4850 dm3 posadowiony na płycie żelbetonowej z zewnętrzną instalacją gazową od zbiornika gazu do budynku.
Szczegółowy zakres robót określa projekt zewnętrznej instalacji gazowej.
Zagospodarowanie terenu
Wykonanie nasypów, dróg, parkingów, montaż elementów małej architektury oraz wykonanie nasadzeń i założenie trawników.
Szczegółowy zakres robót określa projekt zagospodarowania terenu oraz projekt branży drogowej wraz z zielenią.
Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlano – wykonawczy
i przedmiar robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
6. Ponadto Zamawiający informuje, iż budynek i zagospodarowanie terenu zaprojektowane zostały w sposób przystępny dla osób niepełnosprawnych. W związku z tym wymaga, aby zaprojektowane rozwiązania konstrukcyjne zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku zostały wykonane w sposób zapewniający rzeczywiste korzystanie z infrastruktury przez osoby niepełnosprawne. Szczegółowe rozwiązania projektowe w tym zakresie zawarte zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do postepowania.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
• Roboty ziemne, brukarskie, bitumiczne
• Roboty betoniarskie, izolacyjne, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarskie, tynkarskie, zbrojeniowe
• Roboty w zakresie instalacji i montażu urządzeń wod.-kan.
• Roboty w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, okablowania elektrycznego i oświetlenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3643304,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5979000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4114926,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891853906

7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta 89A

7.3.4) Miejscowość: Borzestowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-335

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4114926,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.