eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskBudowa drogi dla pieszych w m. Zapora



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych w m. Zapora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla pieszych w m. Zapora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeaa7f55-7319-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa drogi dla pieszych w m. Zapora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.58.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248137,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi dla pieszych w m. Zapora.
Zadanie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

I. Informacja o przedmiocie i zakresie inwestycji.

Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w m. Zapora – odcinki zgodnie z rysunkiem 16_07_rys_2_PZT. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową
w zakresie:

1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym
1.2 Rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce cem. piaskowej - kostka betonowa z wywozem na odl. do 5 km
1.3 Rozbiórka krawężników betonowych
1.4 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek
1.5 Wycinka drzew wraz z usunięciem karpin drzewa 60-80 cm
1.6 Wycinka krzewów wraz z wykarczowaniem pozostałości
1.7 Usunięcie karpin
2. Roboty ziemne
2.1 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr.kat.1-II z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - łącznie do 5 km
2.2 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr.kat.1-II z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - łącznie do 5 km
2.3 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. I-IV z gruntu dowiezionego
3. Zjazdy indywidualne
3.1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV
3.2 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - łącznie 15 cm
3.3 "Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zag.- 10 cm - dalsze 5 cm
3.4 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 15 cm - KŁSM 0/31,5
3.5 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka grafitowa
4. Chodniki
4.1 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV
4.2 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm
4.3 Podbudowa z stabilizacji cementowej RM 2.5 o gr. 10 cm
4.4 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka rozbiórkowa
5. Elementy ulic
5.1 Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm na podsypce cem. - piaskowej
5.2 Ława pod krawężniki betonowa z oporem - beton C12/15
5.3 Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem.
6. Tereny zielone
6.1 Humusowanie skarp z obsianiem przy grub .warstwy humusu 5 cm
7. Elementy BRD - oznakowanie
7.1 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm
7.2 Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych
o powierzchni ponad 0.3 m2 - D6
7.3 Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową - P10
8. Roboty inne
8.1 Dostawa i montaż elementów prefabrykowanych- ściany oporowe typu L o wysokości 1,2 m
8.2 Dostawa i montaż elementów prefabrykowanych- ściany oporowe typu L o wysokości 1,5 m
8.3 Montaż wraz z dostawą balustrady U11a
8.4 Ułożenie płyt Meba na skarpie z wypełnieniem humusem i obsianiem trawą 0.6x0.4
8.5 Regulacja wysokościowa studni kan. sanitarnej i deszczowej
8.6 Włazy żeliwne studni kan. sanitarnej i deszczowej
UWAGA
W ramach zadania należy wykonać i zamontować furtkę przy wejściu na schody w skarpie, wyłagodzić istniejącą balustradę oraz wykonać i zamontować odcinek balustrady po przeciwnej stronie istniejącej balustrady. Roboty te uwidoczniono w załączniku nr 2 do OPZ.
UWAGA
Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki rozbiórkowej, którą przekaże Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i dowozu kostki rozbiórkowej z odległości 25 km.

II. Pozostałe informacje dla Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy i przekaże ją Zamawiającemu.
2. Do Wykonawcy należy sporządzenie i wprowadzenie Projektu Czasowej Organizacji Ruchu. Wykonawca oznakuje prowadzone roboty na własny koszt.
3. Na etapie wykonawstwa zobowiązuje się wykonawcę do ścisłej współpracy z Nadzorem Inwestorskim wynikającym z przepisów prawa budowlanego i innych oraz przedstawiania raportów
z realizacji zadania.
4. Wykonawca zobowiązany jest również przed rozpoczęciem robót do zlokalizowania infrastruktury gestora sieci wodociągowej i kanalizacyjnej tj. ZUK Sp. z o.o. w Czersku, w tym celu należy skontaktować się z gestorem sieci.
5. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji istniejącej armatury urządzeń wodno-kanalizacyjnych. Na etapie budowy, przed złożeniem przez wykonawcę zamawiającemu zawiadomienia o gotowości do odbioru końcowego inwestycji, wykonawca musi uzyskać protokolarne potwierdzenie z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku o właściwej regulacji istniejącej armatury urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
6. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych
z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu mieszkańcom posesji oraz zakładom pracy położonych przy budowanej drodze w trakcie realizacji zadania. W przypadku konieczności całkowitego zamknięcia danego odcinka drogi należy uwzględnić to w projekcie tymczasowej organizacji ruchu, wyznaczyć objazdy oraz na bieżąco informować mieszkańców.
8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania przejętego placu budowy tj. jezdni drogi objętej zadaniem.
9. W przypadku wyznaczenia objazdów na czas wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest do ich uzgodnienia z odpowiednimi zarządcami dróg oraz utrzymywania na swój koszt.
10. Wykonawca zakupi i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) dotyczącą współfinansowania inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Tablicę należy wycenić i ująć w kosztorysie ofertowym.
11. W razie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik Budowy jest zobowiązany zgłosić ten fakt Zamawiającemu pisemnie wraz z uzasadnieniem. Każdy taki przypadek będzie indywidualnie rozpatrywany przez zamawiającego. Do realizacji tych robót będzie można przystąpić po uzyskaniu akceptacji zamawiającego.
12. Odpady powstałe w wyniku realizacji inwestycji wykonawca powinien zutylizować zgodnie
z obowiązującymi przepisami na swój koszt. Pozyskany humus należy wykorzystać w maksymalny sposób na warstwę humusu skarp i przeciwskarp. Grunt nadający się do wbudowania można po przebadaniu (stwierdzeniu przydatności) i uzyskaniu zgody od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wykorzystać do budowy drogi.
13. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
14. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
15. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
16. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy
z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
17. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie czynności związanych robotami ziemnymi,
2) wykonywanie prac związanych z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego (koparek, ładowarek, równiarek, itp.)jak i sprzętu pozostałego (np. zagęszczarek)
3) wykonywanie prac związanych z budową chodnika,
4) wykonywanie pozostałych robót drogowych,
5) obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261838,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352219,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261838,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP Budownictwo Drogowe Piotr Paszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552074051

7.3.3) Ulica: Wiejska 3

7.3.4) Miejscowość: Chojniczki

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261838,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.