eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiRemont I i II piętra budynku Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont I i II piętra budynku Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9f9f987-baec-4416-8a0f-dc412239a8c5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont I i II piętra budynku Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9f9f987-baec-4416-8a0f-dc412239a8c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.21.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293871 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) przygotowanie istniejących tynków,
3) renowacja oryginalnych drzwi do pomieszczeń biurowych i sali obrad,
4) usunięcie lamperii z tynków mozaikowych,
5) wykonanie nowych lamperii/tynków w miejscu usuniętych tynków mozaikowych,
6) malowanie ścian i sufitów,
7) wymiana posadzek - montaż oznakowania na posadzkach,
8) likwidacja gablot i zabudowy na ubrania wierzchnie przy sali posiedzeń,
9) wykonanie nowej zabudowy na ubrania wierzchnie,
10) oświetlenie sufitowe – wymiana opraw,
11) oświetlenie galerii obrazów,
12) montaż systemu zawiesi do galerii obrazów,
13) montaż nowych osłon grzejnikowych,
14) dostawa i ustawienie mebli – siedziska (pufy, krzesła) i stoliki,
15) wpisanie istniejących szaf w nową przestrzeń,
Do usunięcia przeznacza się: tynki mozaikowe na lamperiach, drewniane osłony grzejnikowe posadzki (płytki) z gresu
meblościanka na puchary i zabudowa na ubrania wierzchnie.


Umowa obejmuje prace związane z remontem I piętra oraz całą klatką schodową (parter-II piętro). Z zakresu wyłączone są
prace budowlane i dostawy mebli związane z II piętrem.
Zamawiający wymaga aby dostarczane meble i wyposażenie były zgodne co do formy, wymiarów, funkcjonalności ,
materiałowi kolorystyki z zamontowanymi i rozmieszczonymi na parterze budynku. W przypadku braku na rynku
zamawiający dopuszcza zmianę po wcześniejszym uzgodnieniu produktu.
Zamawiający wymaga aby wykonawca w ramach zamówienia dokonał wymieniany 5 grzejników żeliwnych wraz z głowicami
termostatycznymi.
Kolorystykę, wozy, wyposażenie, oświetlenie oraz docelową ich ilość, należy przed wykonaniem, wbudowaniem, dostawą
uzgodnić z Zamawiającym.
Szczegółowo przedmiot zamówienia i jego parametry, technologię i sposób realizacji opisuje dokumentacja projektowa,
techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót
budowlanych wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361293,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435736,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361293,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMPTUS-REGINA BIEGUN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731637589

7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 44

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361293,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.