eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwięciechowaRemont zabytkowego wiatraka - koźlaka w miejscowości Święciechowa



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego wiatraka – koźlaka w miejscowości Święciechowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Święciechowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Święciechowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-115

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65) 5333510

1.5.8.) Numer faksu: (65) 5299548

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@swieciechowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieciechowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e482fd39-7d10-4bd9-aa65-fb13abb6d818

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowego wiatraka – koźlaka w miejscowości Święciechowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e482fd39-7d10-4bd9-aa65-fb13abb6d818

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053805/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont zabytkowego wiatraka-koźlaka w miejscowości Święciechowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FS.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570969,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego wiatraka – koźlaka w miejscowości Święciechowa. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2. Zakres robót dotyczący remontu zabytkowego wiatraka – koźlaka w miejscowości Święciechowa przewidziany do realizacji obejmuje między innymi: Prace konserwatorskie przy zabytku tj. wiatraku drewnianym koźlaku – zabytku wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych decyzją z dnia 28.03.1988 r. pod numerem rej. 400/Wlkp/A. Zakres prac obejmuje prace związane z wymianą dachu (m.in. rozebranie pokrycia, wymiana elementów konstrukcyjnych, uzupełnienie ubytków, zabezpieczenie elementów drewnianych, impregnacja, pokrycie dachu), elementami kozła (m.in. wymiana elementów konstrukcyjnych, uzupełnienie ubytków, zabezpieczenie elementów drewnianych, impregnacja), remont odgromienia (m.in. wymiana wsporników instalacji odgromowej, wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej) oraz dezynsekcję gazową całego obiektu, wykonanie skrzydeł wiatraka wg analizy nr 1, renowację wału skrzydłowego wg analizy nr 2, renowację koła Palecznego wg analizy nr 3, renowację przekładni napędu na urządzenia wg analizy nr 4, renowację założenia kamieni młyńskich wg analizy nr 5, renowację urządzenia do regulacji wysokości bieguna wg analizy nr 6, renowację wyciągarki do worków (winda wiatrakowa) wg analizy nr 7,renowację układu hamulcowego wg analizy nr 8 oraz renowację urządzenia do obrotu wiatraka wokół jego osi wg analizy nr 9. W pomieszczeniach wiatraka znajduje się ogólnodostępna izba regionalna, w której zgromadzone są zabytkowe przedmioty codziennego użytku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 11 do SWZ), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót „STWIOR” (Załącznik nr 10 do SWZ) oraz przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647689,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694676,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647689,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "JARDI" Ewa Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971346224

7.3.3) Ulica: Dekana 8

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647689,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.