Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00542915/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00614317/01 - Wynik z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych, papieru, akcesoriów komputerowych, części zamiennych do drukarek, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, niszczarki oraz kalendarzy dla WUP w Poznaniu(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
1.2.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639769964
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szyperska 14
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-754
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540891
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00534199
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę kryterium pozacenowego w części 2., tj. zastosowania papieru ekologicznego (dotyczy papieru A4, 80 g/m², biały), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą jednego z następujących dowodów:
1) certyfikat (skan) lub
2) zdjęcie produktu z widocznym certyfikatem lub
3) karta produktu (skan).
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę kryterium pozacenowego w części 7., tj. zastosowania papieru ekologicznego (dotyczy kalendarza biurkowego na 2025 rok),
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą jednego z następujących dowodów:
1) certyfikat (skan) lub
2) zdjęcie produktu z widocznym certyfikatem lub
3) karta produktu (skan)
3. W przypadku zastosowania w ofercie w ramach części 5. postępowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych i dowody równoważności (dla każdego materiału eksploatacyjnego), tj.:
- Raporty/sprawozdania z testów wydajności wystawione zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 lub równoważną dla wkładów atramentowych, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji aktualny na dzień składania ofert, potwierdzający, że podmiot uprawniony do kontroli jakości posiada laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025, w których testy wydajności były przeprowadzone.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę kryterium pozacenowego w części 2., tj. zastosowania papieru ekologicznego (dotyczy papieru A4, 80 g/m², biały), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą jednego z następujących dowodów:
1) certyfikat (skan) lub
2) zdjęcie produktu z widocznym certyfikatem lub
3) karta produktu (skan).
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę kryterium pozacenowego w części 7., tj. zastosowania papieru ekologicznego (dotyczy kalendarza biurkowego na 2025 rok),
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą jednego z następujących dowodów:
1) certyfikat (skan) lub
2) zdjęcie produktu z widocznym certyfikatem lub
3) karta produktu (skan)
3. W przypadku zastosowania w ofercie w ramach części 5. postępowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych i dowody równoważności (dla każdego materiału eksploatacyjnego), tj.:
- Raporty/sprawozdania z testów wydajności wystawione zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 lub równoważną dla wkładów atramentowych, wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji aktualny na dzień przeprowadzenia przedmiotowych testów wydajności, potwierdzający, że podmiot uprawniony do kontroli jakości posiada laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025, w których testy wydajności były przeprowadzone.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.