Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00509102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00517603/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00529510/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze w okresie styczeń -sierpień 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych i Zarządzania Oświatą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365273130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Potockiego 1a
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.gutowska@scuw.gminaznin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scuwznin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e48a51a-89df-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze w okresie styczeń -sierpień 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e48a51a-89df-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 653944,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – nabiał w ilości i asortymencie określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 124583,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – mięso i wędliny w ilości i asortymencie określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 169567,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – owoce i warzywa w ilości i asortymencie określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 133412,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – artykuły spożywcze w ilości i asortymencie określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 214351,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 – mleko w ilości i asortymencie określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 03333000-4 - Świeże mleko krowie
4.5.5.) Wartość części: 12028,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Obowiązujący obecnie stan prawny tj. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 czerwca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług w roku 2023, wskazuje, że obniżone stawki podatku od towarów i usług obowiązują do 31.12.2023 r. Ogłoszone postępowanie przetargowe zakładało realizację zamówienia od dnia 02.01.2024r. czyli po terminie obowiązywania ww. rozporządzenia. Z uwagi na wątpliwości interpretacyjne, czy oferta powinna zawierać podatek vat w należnej wysokości, czy też 0 % podatek Vat oraz brak jednoznacznych zapisów w Specyfikacji Warunków Zamówienia w obliczenia ceny oferty w zakresie stawki vat Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Obowiązujący obecnie stan prawny tj. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 czerwca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług w roku 2023, wskazuje, że obniżone stawki podatku od towarów i usług obowiązują do 31.12.2023 r. Ogłoszone postępowanie przetargowe zakładało realizację zamówienia od dnia 02.01.2024r. czyli po terminie obowiązywania ww. rozporządzenia. Z uwagi na wątpliwości interpretacyjne, czy oferta powinna zawierać podatek vat w należnej wysokości, czy też 0 % podatek Vat oraz brak jednoznacznych zapisów w Specyfikacji Warunków Zamówienia w obliczenia ceny oferty w zakresie stawki vat Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Obowiązujący obecnie stan prawny tj. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 czerwca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług w roku 2023, wskazuje, że obniżone stawki podatku od towarów i usług obowiązują do 31.12.2023 r. Ogłoszone postępowanie przetargowe zakładało realizację zamówienia od dnia 02.01.2024r. czyli po terminie obowiązywania ww. rozporządzenia. Z uwagi na wątpliwości interpretacyjne, czy oferta powinna zawierać podatek vat w należnej wysokości, czy też 0 % podatek Vat oraz brak jednoznacznych zapisów w Specyfikacji Warunków Zamówienia w obliczenia ceny oferty w zakresie stawki vat Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Obowiązujący obecnie stan prawny tj. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 czerwca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług w roku 2023, wskazuje, że obniżone stawki podatku od towarów i usług obowiązują do 31.12.2023 r. Ogłoszone postępowanie przetargowe zakładało realizację zamówienia od dnia 02.01.2024r. czyli po terminie obowiązywania ww. rozporządzenia. Z uwagi na wątpliwości interpretacyjne, czy oferta powinna zawierać podatek vat w należnej wysokości, czy też 0 % podatek Vat oraz brak jednoznacznych zapisów w Specyfikacji Warunków Zamówienia w obliczenia ceny oferty w zakresie stawki vat Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Obowiązujący obecnie stan prawny tj. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 23 czerwca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług w roku 2023, wskazuje, że obniżone stawki podatku od towarów i usług obowiązują do 31.12.2023 r. Ogłoszone postępowanie przetargowe zakładało realizację zamówienia od dnia 02.01.2024r. czyli po terminie obowiązywania ww. rozporządzenia. Z uwagi na wątpliwości interpretacyjne, czy oferta powinna zawierać podatek vat w należnej wysokości, czy też 0 % podatek Vat oraz brak jednoznacznych zapisów w Specyfikacji Warunków Zamówienia w obliczenia ceny oferty w zakresie stawki vat Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Świeże mleko krowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.