eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KramskDostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku



Og³oszenie z dnia 2024-10-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej
im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000271756

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Koniñska 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kramsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkramsk@kramsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spkramsk.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

jednostka organizacyjna samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej
im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5867eae7-83d5-4d75-a0a5-8cb901435f84

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00541020

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna:
• za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, wykonawca wskazuje postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³y wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”.
7. Wykonawcy s± zobowi±zani do sk³adania ofert, o¶wiadczeñ i innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, po uprzedniej rejestracji wykonawcy.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta, loguj±c siê, akceptuje warunki korzystania ze strony prowadzonego postêpowania, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/assets/regulamin-SIDAS-PZP-Ds1-zucp.pdf uznaje go za wi±¿±cy.
9. Szczegó³owa instrukcja obs³ugi strony internetowej prowadzonego postêpowania, zawieraj±ca instrukcjê korzystania przez Wykonawcê jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/instrukcje
10. Ka¿dy za³±czany plik, zawieraj±cy ofertê, dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa, musi byæ uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp lub wykonawców.
13. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania:
• dostêp do sieci do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s;
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
• zainstalowana co najmniej jedna przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera;
• w³±czona obs³uga JavaScript;
• zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf, np. Acrobat Reader;
• dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;
• rekomendowane przez zamawiaj±cego formaty przes³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip;
• zamawiaj±cy dopuszcza inne, ni¿ okre¶lone powy¿ej formaty kompresji danych, w szczególno¶ci format .rar, pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy, korzystaj±c z programu 7-zip (https://7-zip.org.pl/), bêdzie w stanie poprawnie otworzyæ skompresowane pliki oferty; w przypadku gdy wykorzystany przez wykonawcê format kompresji danych uniemo¿liwi jego otworzenie przez Zamawiaj±cego za pomoc± programu 7-zip, ofertê tak± uznaje siê za podlegaj±c± odrzuceniu;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 15. RODO (obowi±zek informacyjny) – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku, ul. Koniñska 20, 62-511 Kramsk
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest S³awomir Kozie³, email: iod@kramsk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPK.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego do budynku Szko³y Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku, miesz±cego siê przy ul. Koniñskiej 20, 62-511 Kramsk w maksymalnej ilo¶ci 80 000,00 litrów, o minimalnych parametrach jako¶ciowych i ilo¶ciowych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 7 do SWZ)
1.2. Okre¶lona w pkt 1.1 ilo¶æ oleju opa³owego jest ilo¶ci± szacunkow±, s³u¿±c± do okre¶lenia maksymalnej warto¶ci zamówienia. Ostatecznie zakupiona ilo¶æ oleju opa³owego bêdzie zale¿eæ od bie¿±cego zapotrzebowania Zamawiaj±cego, jednak zsumowana warto¶æ brutto zamówionego oleju nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej warto¶ci brutto umowy. W przypadku zakupu przez Zamawiaj±cego mniejszej ni¿ szacunkowa ilo¶ci oleju opa³owego, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
1.3. PRAWO OPCJI: Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ odno¶nie realizacji przedmiotu niniejszej umowy przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 oraz 441 ustawy Pzp. Prawo opcji dla niniejszej umowy polega na tym, i¿ Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do zakupu jedynie czê¶ci oleju opa³owego (zamówienie podstawowe), natomiast odno¶nie pozosta³ego zakresu mo¿e dokonaæ zakupu, ale nie jest do tego zobowi±zany (zamówienie opcjonalne). Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania oleju partiami, których ilo¶ci i zakres bêd± uzale¿nione od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Ostatecznie zamówiona ilo¶æ oleju, bêdzie zale¿eæ od zapotrzebowania Zamawiaj±cego wynikaj±cego z jego bie¿±cej dzia³alno¶ci, jednak zsumowana warto¶æ brutto towarów zakupionych w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej ca³kowitej warto¶ci brutto umowy. Ostateczna warto¶æ zakupionego przez Zamawiaj±cego oleju mo¿e byæ jednak ni¿sza od tej maksymalnej warto¶ci (nie ni¿sza jednak ni¿ 65% maksymalnej warto¶ci umowy brutto}, wskutek nie wykorzystania w pe³ni prawa opcji w ca³ym okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w ramach prawa opcji jest uprawniony do zakupu od Wykonawcy przedmiotu zamówienia o warto¶ci brutto nie wy¿szej ni¿ 35% maksymalnej warto¶ci brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiaj±cy jest uprawniony do wymagania zrealizowania przez Wykonawcê zamówienia opcjonalnego, jednak¿e Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do wykonania prawa opcji (zale¿y to wy³±cznie od decyzji Zamawiaj±cego), natomiast Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania zamówienia opcjonalnego w zakresie i w czasie wskazanym przez Zamawiaj±cego w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, na warunkach takich samych jak zamówienia podstawowego. Szczegó³owe zapisy zawarte s± za³±czniku nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
1.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ.

2. Rozwi±zania równowa¿ne:
Wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy w SWZ znajduj± siê znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane przez zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Zastosowane przez wykonawcê rozwi±zania równowa¿ne musz± byæ co najmniej:
• o tej samej wytrzyma³o¶ci i trwa³o¶ci, o tym samym poziomie estetyki;
• o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
• spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa i jako¶ci;
• posiadaæ stosowne dokumenty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania.
W przypadku, gdy w SWZ znajd± siê odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz art. 101 ust. 3 i 5 Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”.
W przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c opis przedmiotu zamówienia powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w opisie przedmiotu zamówienia etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego.
U¿ycie w opisie przedmiotu zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135000-4 - Oleje opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1.3. PRAWO OPCJI: Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ odno¶nie realizacji przedmiotu niniejszej umowy przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 oraz 441 ustawy Pzp. Prawo opcji dla niniejszej umowy polega na tym, i¿ Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do zakupu jedynie czê¶ci oleju opa³owego (zamówienie podstawowe), natomiast odno¶nie pozosta³ego zakresu mo¿e dokonaæ zakupu, ale nie jest do tego zobowi±zany (zamówienie opcjonalne). Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania oleju partiami, których ilo¶ci i zakres bêd± uzale¿nione od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Ostatecznie zamówiona ilo¶æ oleju, bêdzie zale¿eæ od zapotrzebowania Zamawiaj±cego wynikaj±cego z jego bie¿±cej dzia³alno¶ci, jednak zsumowana warto¶æ brutto towarów zakupionych w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e przekroczyæ maksymalnej ca³kowitej warto¶ci brutto umowy. Ostateczna warto¶æ zakupionego przez Zamawiaj±cego oleju mo¿e byæ jednak ni¿sza od tej maksymalnej warto¶ci (nie ni¿sza jednak ni¿ 65% maksymalnej warto¶ci umowy brutto}, wskutek nie wykorzystania w pe³ni prawa opcji w ca³ym okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w ramach prawa opcji jest uprawniony do zakupu od Wykonawcy przedmiotu zamówienia o warto¶ci brutto nie wy¿szej ni¿ 35% maksymalnej warto¶ci brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiaj±cy jest uprawniony do wymagania zrealizowania przez Wykonawcê zamówienia opcjonalnego, jednak¿e Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do wykonania prawa opcji (zale¿y to wy³±cznie od decyzji Zamawiaj±cego), natomiast Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania zamówienia opcjonalnego w zakresie i w czasie wskazanym przez Zamawiaj±cego w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, na warunkach takich samych jak zamówienia podstawowego. Szczegó³owe zapisy zawarte s± za³±czniku nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – waga 60,00
(maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, ka¿dej nastêpnej ofercie przyznaje siê proporcjonalnie mniej punktów, stosuj±c wzór:
C = ( Cmin / Cbad ) x 60,00 punktów
Cmin – cena oferty minimalnej, Cbad – cena oferty badanej
Termin dostawy – waga 40,00 (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 40,00 punktów)
Oferta uzyska liczbê punktów zale¿n± od zadeklarowanego przez Wykonawcê terminu dostawy:
- dostawa w terminie 2 dni roboczych – 40 punktów
- dostawa w terminie 3 dni roboczych – 20 punktów
- dostawa w terminie 4 dni roboczych – 0 punktów
Maksymalny termin dostawy wynosi 4 dni robocze. Zaoferowanie przez Wykonawcê terminu dostawy powy¿ej 4 dni roboczych lub niewskazanie ¿adnego terminu dostawy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego terminu dostawy ni¿ 2 dni robocze, Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 2 dni robocze – najkrótszy przyjêty w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
posiadania aktualnej koncesji Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) lub odpowiadaj±cy inny równowa¿ny dokument, wydany na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada te uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp). W tym przypadku wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy

Dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej zadania polegaj±cego na dostawie min. 30 000,00 litrów oleju opa³owego
zrealizowanej na podstawie jednego kontraktu/umowy/zlecenia – dostawa zrealizowana w okresie nie d³u¿szym ni¿ 12 miesiêcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, na za³±czniku nr 2 do SWZ (sk³adane wraz z ofert±);
• w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (sk³adane na wezwanie)
4. Zamawiaj±cy nie wezwie wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿na je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: • o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, na za³±czniku nr 2 do SWZ (sk³adane wraz z ofert±);
• wa¿na koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) lub odpowiadaj±cy inny równowa¿ny dokument, wydany na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (sk³adane na wezwanie)
• wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, okre¶lonych w warunku udzia³u w postêpowaniu, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, daty i miejsca wykonania, warto¶ci i podmiotu, na rzecz którego dostawy te zosta³y wykonane; wymagane jest za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty, (sk³adane na wezwanie na wzorze stanowi±cym za³±czniki nr 5 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania kluczowych zadañ przez wykonawcê lub poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 60 Pzp.
4. Zamawiaj±cy bêdzie ³±cznie ocenia³ spe³nianie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenia zamówienia, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców na za³±czniku nr 2 do SWZ w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie na za³±czniku nr 4 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty wykonawcy.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poza przypadkami okre¶lonymi w projekcie umowy oraz zmianami, które przewidziano w art. 455 ustawy Pzp. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie uwzglêdni³ aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych, innowacyjnych lub etykiet zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e na ka¿d± cze¶æ zamówienia zostanie zawarta odrêbna umowa z Wykonawc±, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zostan± najwy¿ej ocenione, ograniczaj±c ich ilo¶æ poprzez zastosowanie najni¿szej ceny jako kryterium oceny ofert. Oferta z najni¿sz± cen± uzyska 100,00 punktów, a kolejne oferty uzyskaj± proporcjonalnie mniej punktów, stosuj±c wzór: (Cmin / Cbad ) x 100,00 punktów, gdzie Cmin to cena oferty minimalnej, a Cbad to cena oferty badanej.
3. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji ofert, z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, je¶li nie podlega³y one odrzuceniu.
4. W zaproszeniu do negocjacji zamawiaj±cy wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert.
5. Ofertê wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje siê za odrzucon±.
6. Podczas negocjacji ofert zamawiaj±cy zapewnia równie traktowanie wszystkich wykonawców, a prowadzone negocjacje maj± charakter poufny.
7. Po zakoñczeniu negocjacji zamawiaj±cy informuje równocze¶nie wszystkich wykonawców, których oferty z³o¿one w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu nie zosta³y odrzucone, o zakoñczeniu negocjacji oraz zaprasza ich do sk³adania ofert dodatkowych.
8. Termin na z³o¿enie ofert dodatkowych nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do sk³adania ofert dodatkowych.
9. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty podlegaj±cej ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, wskazanych przez zamawiaj±cego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wi±zaæ wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow±, zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
10. Negocjacje tre¶ci ofert nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ.
11. W przypadku, gdy zamawiaj±cy nie skorzysta z mo¿liwo¶ci prowadzenia negocjacji, wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy powiadomi wybranego wykonawcê o miejscu i terminie podpisania umowy, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do jej podpisania.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta, z uwzglêdnieniem art. 577 Pzp w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Umowa mo¿e zostaæ zawarta przed up³ywem tego terminu, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza uchyla siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych
w postêpowaniu oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
4. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

1. Formularz oferty – za³±cznik nr 1
2. Formularz cenowy – za³±cznik nr 1a
3. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2
4. Zobowi±zanie innego podmiotu – za³±cznik nr 3
5. O¶wiadczenie wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 4
6. Wykaz dostaw – za³±cznik nr 5
7. Projekt umowy – za³±cznik nr 6
8. Opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 7

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.