eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewŚwiadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 7a

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +45 627420161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-pleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ae3fffb-ebec-4897-bacd-599137c7c930

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae3fffb-ebec-4897-bacd-599137c7c930

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00488986/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr FEWP.06.15-IZ.00-0003/23 pt.: „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim” w ramach Działania 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.2153.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług wsparcia psychologicznego. Zadanie 1. Diagnoza pogłębiona dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej. 1). Przedmiotem zadania jest przeprowadzenie i sporządzenie pisemnych diagnoz pogłębionych u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej z terenu powiatu pleszewskiego. Ocenie podlegać będzie stan rozwojowy dziecka oraz jego deficyty. Diagnoza wskazywać będzie na potencjał niezbędny do ich korygowania i dalszego postępowania. Diagnoza jednego dziecka musi być przeprowadzona przez zespół minimum następujących specjalistów: psycholog, pedagog, logopeda. 2). Ilość dzieci i młodzieży skierowanej na diagnozy w okresie realizacji umowy: 26. Wiek: 1 – 17 lat. 3). Forma przeprowadzanych zajęć: indywidualne spotkania z uczestnikami. 4). Ilość godzin: 130 (5 godzin / 1 osobę). Zadanie 2. Usługa wsparcia psychologicznego w procesie usamodzielnienia wychowanków w pieczy zastępczej. 1). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych w zakresie wspierania usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej z terenu powiatu pleszewskiego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia spotkań mających na celu wsparcie w procesie usamodzielnienia z wykorzystaniem metod i technik indywidualnie dostosowanych do potrzeb i możliwości uczestnika projektu oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów emocjonalnych.2). Forma przeprowadzanych zajęć: indywidualne spotkania z uczestnikami.
3). Ilość uczestników: 3 usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej (Wiek: od 18 lat). 4). Ilość godzin: 45 ( 15 godzin / 1 os ). Zadanie 3. Usługi wsparcia dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania, rodzin biologicznych i ich otoczenia oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej. 1). Cel spotkań: a). zapewnienie rodzinom zastępczym poradnictwa, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie ich kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego. b). udzielanie wsparcia kandydatom na rodziny zastępcze.
c). prowadzenia konsultacji, poradnictwa i terapii z osobami sprawującymi pieczę zastępczą i ich dziećmi. 2). Ilość uczestników: ok. 7 Ilość uczestników ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, w ramach przewidzianych godzin. 3). Ilość godzin: 105 (15 godzin / 1 os). 4). Forma zajęć: indywidualne spotkania z uczestnikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wsparcie grupowe dzieci w pieczy zastępczej oraz rodzin zastępczych - warsztaty grupowe.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 - dniowych wyjazdowych warsztatów dla rodzin zastępczych oraz dzieci przebywających w pieczy zastępczej. Oprócz zajęć warsztatowych dla rodziców i dzieci, przeprowadzone zostaną gry i zabawy, animacje dla dzieci, oraz konkursy dostosowane do wieku. 2. Ilość uczestników: 40 osób, podzielonych na 2 odrębne grupy, po 20 osób w każdej grupie. 3. Forma przeprowadzanych zajęć: spotkania grupowe z uczestnikami. 4. Warsztaty odbywać się będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku lub w weekend. 5. Ilość godzin: 6 godzin warsztatów dla jednej grupy / 1 dzień. 6. Grupa I: Ilość osób: około 20 dzieci przebywających w pieczy zastępczej. Wiek: 6 -17 lat. 7. Grupa II:
ilość osób: około 20 (rodziny zastępcze: osoby dorosłe pełniące funkcję rodziny zastępczej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Części 1 złożone zostały dwie oferty: Oferta nr 1. EDUCAFE Sp. z o.o, ul. S. Małachowskiego 2/1, 61 – 129 Poznań oraz oferta nr 2. BALANS SZKOLENIA ROZWÓJ RELAKS, ul. Głogowska 31 / 33, 60 – 702 Poznań. Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024r poz. 1320). W zawiązku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 1 podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103500,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALANS SZKOLENIA ROZWÓJ RELAKS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301120671

7.3.3) Ulica: Głogowska 31/33

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-702

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.