eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kWp wraz z bankiem energii na terenie Placówki Terenowej KRUS we Włocławku.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kWp wraz z bankiem energii na terenie Placówki Terenowej KRUS we Włocławku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 341 52 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kWp wraz z bankiem energii na terenie Placówki Terenowej KRUS we Włocławku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049c12ba-890c-4e1a-90bc-ef24335856fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230770/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kWp wraz z bankiem energii na terenie Placówki Terenowej KRUS we Włocławku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 50 kWp wraz z bankiem energii na terenie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku przy ulicy Barskiej 6 zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Rozdział II SWZ).
2. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonywania przez niego przedmiotu zamówienia bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
3. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zgodnie z zapisami zawartymi w § 2 wzoru umowy (Rozdział II SWZ).
4. Dla budynku przewidziano instalację fotowoltaiczna o mocy 50kWp wraz z magazynem energii 70kWh.
5. Instalację PV montować na dachu budynku. Całą instalację wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Instalację wyposażyć w Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu instalacji PV. Dla budynku należy wykonać nowy PWP, dla podstawowej instalacji elektrycznej, zgodny z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż.
6. Instalację PV wyposażyć w optymalizatory mocy 1 optymalizator dla jednego panelu PV. Rozdzielnice DC instalować na zewnątrz budynku, inwerter oraz rozdzielnicę AC dopuszcza się umieszczać wewnątrz pod warunkiem umieszczenia wyłącznika ppoż PV na zewnątrz w rozdzielnicy DC.
7. Wykonawca podejmujący się wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) Dokonania przed rozpoczęciem procesu projektowego wizji w terenie (obowiązkowa).
2) Uzyskania warunków technicznych przyłączenia mikroinstalacji PV.
3) Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, pozyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem zgód, porozumień i decyzji, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz.682 z późniejszymi zmianami), w tym uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia budowy (jeżeli wymagane), wraz z poniesieniem związanych z tym kosztów.
4) Opracowania projektu budowlanego i wykonawczego zgodnych z aktualnymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2020r. Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Projekt musi jednoznacznie określać rodzaj i zakres prac budowlanych, ich lokalizację oraz sposób ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia do projektu wykonawczego stosownych obliczeń. Projekt musi być zgodny z warunkami technicznymi, polskimi normami, musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowany projekt podlega akceptacji przez Zamawiającego.
5) Opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnej z zakresem wykonywanych robót, umożliwiającej prawidłowe wykonanie robót budowlanych oraz ich odbiór. Specyfikacja opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2020r. Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, uwzględniająca wszystkie rodzaje wykonywanych robót budowlanych wraz z podaniem nazw i kodów CPV.
6) Opracowania przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające wszystkie rodzaje robót w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem podstaw do ustalania nakładów rzeczowych wraz z ilością jednostek przedmiarowych robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
7) Opracowania materiałów do uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami w tym zakresie.
8) Wykonania robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Realizacja robót powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz.682 z późniejszymi zmianami). Wykonawca podejmujący się wykonania zadania powinien posiadać stosowną wiedzę i doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny i ekonomiczny, dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, potwierdzonym uprawnieniami do projektowania i kierowania robotami budowlanymi we właściwej specjalności.
9) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej w formie dokumentacji.
10) Wykonania obowiązujących pomiarów elektrycznych.
11) Po stronie Wykonawcy leży dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności wymaganych do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania instalacji PV, w tym między innymi: przygotowanie i złożenie wniosku o przyłączenie mikroinstalacji PV do lokalnego zakładu energetycznego.
8. Po stronie Wykonawcy leży opracowanie opinii/ekspertyzy konstrukcyjnej dotyczącej obiektu pod kątem usytuowania na dachu dodatkowego obciążenia jakie stanowić będzie podkonstrukcja mocująca oraz ogniwa PV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380472,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247862,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Taniej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462625

7.3.3) Ulica: Józefa Włodka 16F

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247862,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.