eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskRewitalizacja oranżerii wraz z otoczeniem etap II na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja oranżerii wraz z otoczeniem etap II na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo Parkowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651428076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park 2

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeum.przeworsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.przeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-przeworsk.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja oranżerii wraz z otoczeniem etap II na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d990ea13-742c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097504/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa stawu rekreacyjnego z urządzeniami budowlanymi i wylotami na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy

1.3.1 Montaż instalacji systemów SAP, SWIN oraz monitoringu w budynku oranżerii na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.2711.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 320579,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1
Montaż instalacji systemów SAP, SWiN oraz monitoringu w budynku oranżerii na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy.

W ramach zadania numer 1 należy wykonać montaż systemów alarmowych SAP (system alarmu pożarowego) i SWiN (system włamania i napadu) oraz monitoringu wizyjnego w budynku oranżerii. Przy wycenie tego zadania należy pominąć wykonanie okablowania dla tych systemów, gdyż zostało ono już wykonane w trakcie kapitalnego remontu budowlano - konserwatorskiego budynku oranżerii który zakończył się w październiku bieżącego roku. W Muzeum już funkcjonuje monitoring z 64 kamerami monitorującymi park oraz 2 budynki kordegardę i domek ogrodnika z centralą w pomieszczeniu dozorcy w budynku pałacu. Monitoring w oranżerii należy połączyć z tym systemem z wykorzystaniem linii światłowodowej i rozdzielni znajdującej się przy budynku oranżerii.
Dla systemów SAP i SWiN należy wykonać powiadomienie o alarmie do pomieszczenia dozorcy. Należy to doliczyć do ceny oferty gdyż nie jest ujęte w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 176690,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2
Budowa stawu rekreacyjnego z urządzeniami budowlanymi i wylotami na terenie Muzeum w Przeworsku Zespół Pałacowo-Parkowy.

W ramach zadania nr 2 należy wybudować staw rekreacyjny na terenie parku w Przeworsku z odprowadzeniem wód opadowych z budynku oranżerii i otoczenia do stawu (instalacja deszczowa wokół budynku oranżerii już została wykonana i nie jest ujęta w przedmiarze) oraz z wykonaniem przelewu nadmiaru wody w stawie do rzeki Mleczki. Ponadto należy nasadzić roślinność wodną na brzegach stawu oraz w ażurowych donicach które będą zanurzone w wodzie przy brzegu stawu.

Charakterystyczne parametry stawu:
- powierzchnia w linii brzegowej - 1116 m2
- powierzchnia lustra wody - 800 m2
- powierzchnia dna - 467 m2
- długość linii brzegowej - 122 m
- pojemność stawu - 1227 m3
- średnia głębokość - 1,55 m
- największa głębokość - 2,56 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 143889,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142287,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142287,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142287,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Bartłomiej Kubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 7921900305

7.3.3) Ulica: ul Markiewicza 46

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142287,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z wskazanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia.
Zgodnie z udostępnioną informacją, kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia wyniosła dla części 2 – 180 000,00 PLN.
Oferta złożona w postępowaniu dla części 2 zamówienia przez Wykonawcę FRB PIOTROWSKI
Paweł Piotrowski, Piwoda 150, 37-522 Wiązownica została złożona na kwotę: część 2 - cena
344 334,47 PLN. Oferowana wartość - przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia. Oferta Wykonawcy była jedyną złożoną na część 2 zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.