Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516650/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00609548/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi leśnej Sienniak w km 0+000 do km 1+585 położonej w Leśnictwie Sarzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.4.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 2428894
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542075
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00516650
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Budowa drogi leśnej Sienniak w km 0+000 do km 1+585 położonej w Leśnictwie Sarzyna”
Lokalizacja: nieruchomości o nr ewid. gr.: 5090, 5091, 5092, 5096, 5097, 5098, 5099, 5105 położone w miejscowości Sarzyna, Gmina Nowa Sarzyna, powiat Leżajsk, województwo podkarpackie. Oddziały leśne – 24, 14, 13, 12, 11.
Budowa ww. drogi leśnej zaczyna się przy drodze powiatowej nr 1084R (obręb działki 5105), i kończy się na skrzyżowaniu z inną drogą leśną.
1) W ramach budowy drogi leśnej planuje się:
1.1. Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym, mechaniczne karczowanie pni śr. (26-75 cm) wraz z wywozem i utylizacją, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km.
1.2. Roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących przepustów rurowych. Elementy nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu, zaś elementy nie nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieść i zutylizować.
1.3. Roboty ziemne: wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km grunt, formułowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3m w gruncie kat. III-IV.
1.4. Podbudowa i nawierzchnia mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókiny, warstwa wzmacniająca z geokrat HDPE o wys. 15 cm wypełniona kruszywem 31,5/63,0 mm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm warstwa dolna o grubości 15 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm warstwa górna o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
1.5. Przepusty pod drogą i zjazdami.
1.6. Pobocza, rowy.
1.7. Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – odmulenie istniejących cieków w lokalizacji wskazanej na PZT.
2) Projektowana droga leśna przebiega po trasie istniejącego szlaku leśnego oraz przez teren wolny od zabudowy. Projektowana jest do budowy droga leśna o nawierzchni tłuczniowej. Przewidywane obciążenie nawierzchni 100 kN/oś, kategoria ruchu KR-2, o parametrach: szerokość korony drogi z
poboczami 6,0 m, jezdnia o szerokości 3,50 m, mijanki o szerokości 3,00 m, place składowe o wymiarach 10,00 m x 30,00 m. Przyjęto odwodnienie powierzchniowe nawierzchni za pomocą istniejących rowów i przepustów.
3) Parametry drogi
3.1. Jezdnia: długość jezdni - 1585 m, szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość korony drogi - 6,00 m, szerokość poboczy gruntowych - 1,25 m x 2.
3.2. Mijanka: Długość odcinka prostego - 23,00 m, szerokość - 3,00 m, skosy wjazdów i wyjazdów 1:7.
Plac składowy: długość - 30,00 m, szerokość - 10,00 m.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ, STWiORB załącznik nr 13 do SWZ oraz dokumentacja techniczna załącznik nr 14 do SWZ.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jednostkowe cen za poszczególne
pozycje robót, przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji, oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. W terminie do: 31.12.2024 r., Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w wysokości min. 500.000,00 zł netto. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: ustala się na dzień przekazania placu budowy.
Termin zakończenia robót budowlanych: zakończenie całego zakresu robót nastąpi w terminie do dnia: 30.11.2025 r. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w częściach, na podstawie faktury częściowej wystawionej za wykonanie zamówienia (odbiory częściowe,
odbiór końcowy). Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jednostkowe cen za poszczególne pozycje robót, przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji, oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby bud. stosowane w trakcie wyk. robót bud. mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach bud. i posiadają odpowiednie parametry. Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót. Kontroli w szczególności będą podlegały:
a) stosowane wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z opisem specyfikacji technicznej,
b) wyroby budowlane lub elementy wytworzone na budowie,
c) jakość i dokładność wykonania prac,
d) sposób wykonania przedmiotu umowy w aspekcie zgodności wykonania z umową.
Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:
a) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) - jeżeli takowe będą występowały,
b) odbiór częściowy, odbiór końcowy tj. (przekazanie Zamawiającemu gotowego obiektu).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia stanowią jedną i nierozerwalną całość pod względem gospodarczym, technicznym i funkcjonalnym. Budowa dotyczy jednego obiektu budowlanego, jednej ścieżki edukacyjnej. W zakresie zadania zaplanowano szereg robót. Podział zadania na części jest niezasadny z uwagi na nadmierne koszty wykonania zamówienia, w tym m.in. koszt zabezpieczenia wykonanych robót, dozoru i naprawy ewentualnych usterek oraz trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców,
co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Jeden generalny wykonawca we właściwym czasie wykona odpowiednie prace składające się na przedmiot zamówienia, właściwie skoordynuje roboty, zadba o należyte wykończenie prac. Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z godnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlanych z tytułu udzielonej gwarancji. Długość okresu gwarancji określi sam Wykonawca w ofercie, jednakże Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego, maksimum 120 miesięcznego okresu gwarancji. Gwarancja liczona jest od dnia końcowego odbioru robót budowlanych bez usterek.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Budowa drogi leśnej Sienniak w km 0+000 do km 1+585 położonej w Leśnictwie Sarzyna”
Lokalizacja: nieruchomości o nr ewid. gr.: 5090, 5091, 5092, 5096, 5097, 5098, 5099, 5105 położone w miejscowości Sarzyna, Gmina Nowa Sarzyna, powiat Leżajsk, województwo podkarpackie. Oddziały leśne – 24, 14, 13, 12, 11.
Budowa ww. drogi leśnej zaczyna się przy drodze powiatowej nr 1084R (obręb działki 5105), i kończy się na skrzyżowaniu z inną drogą leśną.
1) W ramach budowy drogi leśnej planuje się:
1.1.Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym, mechaniczne karczowanie pni sr. (26-55 cm) wraz z wywozem i utylizacją, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 2 km.
1.2. Roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących przepustów rurowych. Elementy nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu, zaś elementy nie nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieść i zutylizować.
1.3. Roboty ziemne: wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 2 km grunt, formułowanie i
zagęszczanie nasypów o wys. do 3m w gruncie kat. I-IV.
1.4. Podbudowa i nawierzchnia: zakres w km 0+000 – 0+700 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm z zaklinowaniem 2/6 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu. Zakres km 0+700 – 1+585: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geotkaniny, warstwa wzmacniająca z geokrat HDPE o wys. 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm z zaklinowaniem 2/6 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
1.5. Przepusty pod drogą i zjazdami.
1.6. Pobocza, rowy.
1.7. Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – odmulenie istniejących cieków w lokalizacji wskazanej na PZT.
2) Projektowana droga leśna przebiega po trasie istniejącego szlaku leśnego oraz przez teren wolny od zabudowy. Projektowana jest do budowy droga leśna o nawierzchni tłuczniowej. Przewidywane obciążenie nawierzchni 100 kN/oś, kategoria ruchu KR-2, o parametrach: szerokość korony drogi z
poboczami 6,0 m, jezdnia o szerokości 3,50 m, mijanki o szerokości 3,00 m, place składowe o wymiarach 10,00 m x 30,00 m. Przyjęto odwodnienie powierzchniowe nawierzchni za pomocą istniejących rowów i przepustów.
3) Parametry drogi
3.1. Jezdnia: długość jezdni - 1585 m, szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość korony drogi - 6,00 m, szerokość poboczy gruntowych - 1,25 m x 2.
3.2. Mijanka: Długość odcinka prostego - 23,00 m, szerokość - 3,00 m, skosy wjazdów i wyjazdów 1:7.
Plac składowy: długość - 30,00 m, szerokość - 10,00 m.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ, STWiORB załącznik nr 13 do SWZ oraz dokumentacja techniczna załącznik nr 14 do SWZ.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jednostkowe cen za poszczególne
pozycje robót, przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji, oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. W terminie do: 31.12.2024 r., Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w wysokości min. 500.000,00 zł netto. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: ustala się na dzień przekazania placu budowy.
Termin zakończenia robót budowlanych: zakończenie całego zakresu robót nastąpi w terminie do dnia: 30.11.2025 r. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w częściach, na podstawie faktury częściowej wystawionej za wykonanie zamówienia (odbiory częściowe,
odbiór końcowy). Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jednostkowe cen za poszczególne pozycje robót, przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji, oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby bud. stosowane w trakcie wyk. robót bud. mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach bud. i posiadają odpowiednie parametry. Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót. Kontroli w szczególności będą podlegały:
a) stosowane wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z opisem specyfikacji technicznej,
b) wyroby budowlane lub elementy wytworzone na budowie,
c) jakość i dokładność wykonania prac,
d) sposób wykonania przedmiotu umowy w aspekcie zgodności wykonania z umową.
Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:
a) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) - jeżeli takowe będą występowały,
b) odbiór częściowy, odbiór końcowy tj. (przekazanie Zamawiającemu gotowego obiektu).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia stanowią jedną i nierozerwalną całość pod względem gospodarczym, technicznym i funkcjonalnym. Budowa dotyczy jednego obiektu budowlanego, jednej ścieżki edukacyjnej. W zakresie zadania zaplanowano szereg robót. Podział zadania na części jest niezasadny z uwagi na nadmierne koszty wykonania zamówienia, w tym m.in. koszt zabezpieczenia wykonanych robót, dozoru i naprawy ewentualnych usterek oraz trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców,
co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Jeden generalny wykonawca we właściwym czasie wykona odpowiednie prace składające się na przedmiot zamówienia, właściwie skoordynuje roboty, zadba o należyte wykończenie prac. Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z godnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlanych z tytułu udzielonej gwarancji. Długość okresu gwarancji określi sam Wykonawca w ofercie, jednakże Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego, maksimum 120 miesięcznego okresu gwarancji. Gwarancja liczona jest od dnia końcowego odbioru robót budowlanych bez usterek.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-11 12:00
Po zmianie:
2024-10-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-11 12:05
Po zmianie:
2024-10-15 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-09
Po zmianie:
2024-11-13
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg na terenie miasta Leżajska",
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą techniczną" - III postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowości Maniowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.