Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516650/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00542075/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej Sienniak w km 0+000 do km 1+585 położonej w Leśnictwie Sarzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2428894
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi leśnej Sienniak w km 0+000 do km 1+585 położonej w Leśnictwie Sarzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aed404a-275a-466b-bf68-e751f694cf28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494670/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi leśnej Sienniak Sarzyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Budowa drogi leśnej Sienniak w km 0+000 do km 1+585 położonej w Leśnictwie Sarzyna”
Lokalizacja: nieruchomości o nr ewid. gr.: 5090, 5091, 5092, 5096, 5097, 5098, 5099, 5105 położone w miejscowości Sarzyna, Gmina Nowa Sarzyna, powiat Leżajsk, województwo podkarpackie. Oddziały leśne – 24, 14, 13, 12, 11.
Budowa ww. drogi leśnej zaczyna się przy drodze powiatowej nr 1084R (obręb działki 5105), i kończy się na skrzyżowaniu z inną drogą leśną.
1) W ramach budowy drogi leśnej planuje się:
1.1.Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym, mechaniczne karczowanie pni sr. (26-55 cm) wraz z wywozem i utylizacją, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 2 km.
1.2. Roboty rozbiórkowe: rozebranie istniejących przepustów rurowych. Elementy nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu, zaś elementy nie nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieść i zutylizować.
1.3. Roboty ziemne: wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 2 km grunt, formułowanie i
zagęszczanie nasypów o wys. do 3m w gruncie kat. I-IV.
1.4. Podbudowa i nawierzchnia: zakres w km 0+000 – 0+700 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm z zaklinowaniem 2/6 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu. Zakres km 0+700 – 1+585: mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geotkaniny, warstwa wzmacniająca z geokrat HDPE o wys. 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm z zaklinowaniem 2/6 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
1.5. Przepusty pod drogą i zjazdami.
1.6. Pobocza, rowy.
1.7. Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – odmulenie istniejących cieków w lokalizacji wskazanej na PZT.
2) Projektowana droga leśna przebiega po trasie istniejącego szlaku leśnego oraz przez teren wolny od zabudowy. Projektowana jest do budowy droga leśna o nawierzchni tłuczniowej. Przewidywane obciążenie nawierzchni 100 kN/oś, kategoria ruchu KR-2, o parametrach: szerokość korony drogi z
poboczami 6,0 m, jezdnia o szerokości 3,50 m, mijanki o szerokości 3,00 m, place składowe o wymiarach 10,00 m x 30,00 m. Przyjęto odwodnienie powierzchniowe nawierzchni za pomocą istniejących rowów i przepustów.
3) Parametry drogi
3.1. Jezdnia: długość jezdni - 1585 m, szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość korony drogi - 6,00 m, szerokość poboczy gruntowych - 1,25 m x 2.
3.2. Mijanka: Długość odcinka prostego - 23,00 m, szerokość - 3,00 m, skosy wjazdów i wyjazdów 1:7.
Plac składowy: długość - 30,00 m, szerokość - 10,00 m.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ, STWiORB załącznik nr 13 do SWZ oraz dokumentacja techniczna załącznik nr 14 do SWZ.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jednostkowe cen za poszczególne
pozycje robót, przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji, oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. W terminie do: 31.12.2024 r., Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w wysokości min. 500.000,00 zł netto. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: ustala się na dzień przekazania placu budowy.
Termin zakończenia robót budowlanych: zakończenie całego zakresu robót nastąpi w terminie do dnia: 30.11.2025 r. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w częściach, na podstawie faktury częściowej wystawionej za wykonanie zamówienia (odbiory częściowe,
odbiór końcowy). Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jednostkowe cen za poszczególne pozycje robót, przy uwzględnieniu ewentualnej waloryzacji, oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby bud. stosowane w trakcie wyk. robót bud. mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach bud. i posiadają odpowiednie parametry. Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót. Kontroli w szczególności będą podlegały:
a) stosowane wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z opisem specyfikacji technicznej,
b) wyroby budowlane lub elementy wytworzone na budowie,
c) jakość i dokładność wykonania prac,
d) sposób wykonania przedmiotu umowy w aspekcie zgodności wykonania z umową.
Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:
a) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) - jeżeli takowe będą występowały,
b) odbiór częściowy, odbiór końcowy tj. (przekazanie Zamawiającemu gotowego obiektu).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia stanowią jedną i nierozerwalną całość pod względem gospodarczym, technicznym i funkcjonalnym. Budowa dotyczy jednego obiektu budowlanego, jednej ścieżki edukacyjnej. W zakresie zadania zaplanowano szereg robót. Podział zadania na części jest niezasadny z uwagi na nadmierne koszty wykonania zamówienia, w tym m.in. koszt zabezpieczenia wykonanych robót, dozoru i naprawy ewentualnych usterek oraz trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców,
co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Jeden generalny wykonawca we właściwym czasie wykona odpowiednie prace składające się na przedmiot zamówienia, właściwie skoordynuje roboty, zadba o należyte wykończenie prac. Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ.
Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, z godnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlanych z tytułu udzielonej gwarancji. Długość okresu gwarancji określi sam Wykonawca w ofercie, jednakże Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego, maksimum 120 miesięcznego okresu gwarancji. Gwarancja liczona jest od dnia końcowego odbioru robót budowlanych bez usterek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1086042,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1693964,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1086042,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMET BUILDING Paweł Piekut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180081361
7.3.3) Ulica: Łowisko
7.3.4) Miejscowość: Kamień
7.3.5) Kod pocztowy: 36-053
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086042,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.