Ogłoszenie z dnia 2023-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00401696/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00545119/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do utrzymywania sprawności urządzeń wodnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Wodna w Zambrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001238376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27A pok. 100
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gswzambrow@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugzambrow.nowybip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e1eb7be-559d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do utrzymywania sprawności urządzeń wodnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1eb7be-559d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00399636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu do utrzymywania sprawności urządzeń wodnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddziałanie5.1 "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" typ operacji "Inwestycje zapobiegajace zniszczeniu potencjału produkcji rolnej objętego PROW na lata 2014-2020"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSW.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 683201,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy 115-135 KM.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 393000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kosiarki bijakowej na pantografie (kosiarka bijakowa tylno-boczna szer. 1-5m -2,20 m) oraz kosiarki wysięgnikowej (ramię wysięgu 6,5-7,5 m, głowica kosząca:1,2m -1,50 m)Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 132372,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowej przyczepy jednoosiowej ład. 4-5t - 5,5 t.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 38582,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wysokociśnieniowej udrażniarki i oczyszczarki drenów o średnicy 80-200 mm.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 30650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch kos spalinowych o mocy 2,0-2,5 kW.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 5770,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa łyżki skarpowej do koparko-ładowarki szer. rob. 1,5 m do 1,7 mSzczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 3093 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa rębaka do drewna (średnica drewna max. 25 cm)Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 62900 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odmularki do rowów szer. rob. do 0,80 mSzczegółowy opis przedmiotu zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 16833,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRIMATOR Henryk Kraszewski" Barbara Kraszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231152392
7.3.3) Ulica: Zambrowska
7.3.4) Miejscowość: Czyżew
7.3.5) Kod pocztowy: 18-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRIMATOR HENRYK KRASZEWSKI" Barbara Kraszewska
jakie przetargi wygrała firma
"PRIMATOR HENRYK KRASZEWSKI" Barbara Kraszewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145757 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151905 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145757 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-ROL Lech Pogorzelski S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661970390
7.3.3) Ulica: Jeżewo Stare
7.3.4) Miejscowość: Jeżewo Stare
7.3.5) Kod pocztowy: 16-080
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAX-ROL", LECH, POGORZELSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MAX-ROL", LECH, POGORZELSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145757 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47456,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47456,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47456,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRONAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430200939
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Narew
7.3.5) Kod pocztowy: 17-210
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47456,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESKAN Łukasz Królak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482307785
7.3.3) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7097,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7097,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7097,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Leoniak ZRĄB-SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231280983
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7097,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3804,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3804,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3804,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBAGG WOJCIIECH GUMOLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482552515
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Puńców
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3804,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77367 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77367 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77367 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEKNAMOTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611924742
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77367 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15375 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15375 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-ROL Lech, Pogorzelski S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661970390
7.3.3) Ulica: Jeżewo Stare
7.3.4) Miejscowość: Jeżewo Stare
7.3.5) Kod pocztowy: 16-080
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAX-ROL", LECH, POGORZELSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MAX-ROL", LECH, POGORZELSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15375 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" . Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- Dostawa maszyn ogrodniczych i sprzętu do pielęgnacji zieleni z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty i materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Dostawa części eksploatacyjnych sprzętu technicznego do magazynów 14 WOG w Biedrusku przy ul. Chludowskiej 9
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby gospodarki odpadami w gminie wraz z opcją
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.