eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 586877127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a401a0a4-77da-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064341/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg i chodników w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.272.16.2023.RJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 766485,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań:
Zadanie 1: Droga gminna o nawierzchni utwardzonej Lubań - Liniewko Kościerskie - Nowy Barkoczyn wraz z utwardzonymi drogami osiedlowymi w Lubaniu i Nowym Barkoczynie oraz dojazdem i placem manewrowym oczyszczalni ścieków (wg zał. 1), a także drogi gruntowe o długości ok. 35 km na terenie sołectw: Lubań, Liniewko, Stary Barkoczyn i Nowy Barkoczyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 139758,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań.
Zadanie 2: Droga o nawierzchni utwardzonej Będomin – Rekownica - oczyszczalnia ścieków wraz z placem postojowym przy przepompowni ścieków oraz wjazdem i terenem oczyszczalni (wg zał. 2) oraz drogi gruntowe o długości ok. 15 km na terenie sołectw: Będomin, Rekownica

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 70630,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań.
Zadanie 3: Drogi o nawierzchni utwardzonej Szpon - Sztofrowa Huta (wg zał. 3) i droga wojewódzka – Jasiowa Huta (wg. zał. 3A) oraz drogi gruntowe o długości ok. 15 km na terenie sołectw: Szpon, Sztofrowa Huta, Jasiowa Huta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 76930,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań.
Zadanie 4: Droga o nawierzchni utwardzonej od drogi wojewódzkiej do Grabówka (wg. zał. 4A) i drogi utwardzone w Nowej Karczmie (wg. zał. 4) oraz drogi gruntowe o długości ok. 40 km na terenie sołectw Grabówko i Nowa Karczma.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 162300 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań.
Zadanie 5: Droga o nawierzchni utwardzonej w Grabowie Kościerskim (wg. zał. Nr 5), Śledziowej Hucie (ok. 1,2 km), Grabowskiej Hucie (ok. 0,2 km) oraz drogi gruntowe o długości ok. 40 km na terenie sołectw Grabowo Kościerskie, Grabowska Huta i Śledziowej Huty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 149510,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań.
Zadanie 6: Drogi gruntowe i utwardzone o długości ok. 45 km na terenie sołectw: Szumleś Królewski, Szumleś Szlachecki, Szatarpy, Skrzydłowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 76641,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie gołoledzi dróg utwardzonych i chodników oraz odśnieżanie dróg gruntowych na terenie Gminy Nowa Karczma w sezonie 2023/2024. Szczegółowo zakres dróg utwardzonych ujętych w ramach poszczególnych Zadań określają załączniki graficzne.
Wyodrębniono 7 zadań.
Zadanie 7 obejmuje następujące odcinki:
7A - Odcinki chodników w Nowej Karczmie o długości ok. 6 km (wraz ze schodami w okolicy ul. Sosnowej) oraz ścieżka pieszo-rowerowa Nowa Karczma – Lubań o długości ok. 2,3 km;
7B - Odcinek chodnika w Szumlesiu Królewskim o długości ok. 0,3 km;
7C – Odcinki chodników w Lubaniu o długości ok. 3,2 km;
7D – Ścieżka pieszo-rowerowa Lubań - Nowy Barkoczyn oraz odcinki chodników w Nowym Barkoczynie o długości ok. 4 km;
7E - Chodniki w Grabowie Kościerskim o długości ok. 0,6 km oraz w Grabówku o długości ok 0,4 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 90713,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI I PRODUKCJA TARTACZNA RYMON LIPIŃSKI MIROSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911000800

7.3.4) Miejscowość: Lubieszynek

7.3.5) Kod pocztowy: 83-404

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51624 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51624 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA PAWEŁ OWSIANIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911346734

7.3.4) Miejscowość: Liniewko Kościerskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51624 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.