Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00441281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00448087/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWYCH
I REKREACYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWYCHI REKREACYJNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de3bc7e-3a78-4d86-a98a-ecbea55d3310
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254132/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Dostęp do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników 31WOG, CWCR Ośrodek Zamiejscowy w Łodzi, WSNJO oraz członków ich rodzin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 89/ZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140936,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług społecznych polegających na zapewnieniu dostępu do obiektówi zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników 31WOG, członków ich rodzin oraz osób towarzyszących, na podstawie imiennych kart
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 122733,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług społecznych polegających na zapewnieniu dostępu do obiektówi zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Wojskowego Studium Nauczania Języków Obcych (z dofinansowaniem z ZFŚS WSNJO), członków ich rodzin oraz osób towarzyszących, na podstawie imiennych kart.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6812,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług społecznych polegających na zapewnieniu dostępu do obiektówi zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Centralnego Wojskowego Centrum Rekrutacji Ośrodek Zamiejscowy w Łodzi (z dofinansowaniem z ZFŚS CWCR), członków ich rodzin oraz osób towarzyszących, na podstawie imiennych kart.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 11391,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1314,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Pomoc S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-244-97-71
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122733,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1501,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836-167-65-10
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6812,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1501,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1501,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836-167-64-10
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11391,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowości Glinnik gm. Zgierz"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Kompleksowa organizacja i realizacja Wojewódzkiego Forum BIZNES - EDUKACJA- KOOPERACJA.
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.