Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539155/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00581884/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Raczycach, gm. Odolanów w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Odolanowski Zakład Komunalny Sp z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302409617
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bartosza 7
1.4.2.) Miejscowość: Odolanów
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 623666252
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ozkodolanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ozkodolanow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542833
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00539155
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie w sposób określony w umowie odpadów komunalnych zebranych na Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Raczycach w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.
Wspólny Słownik Zamówień:
Główny kod CPV:
90500000-2 – Usługi związane z odpadami
Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 – Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 – Usługi gospodarki odpadami
Rodzaje odpadów według ich kodów kwalifikacji:
1) 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury
2) 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych
3) 15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe
4) 15 01 07 – Opakowania ze szkła
5) 16 01 03 – Zużyte opony
6) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
7) 16 02 13 -Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione
w 16 02 09 do 16 02 12
8) 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów
9) 17 01 02 – Gruz ceglany
10) 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych
i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
11) 17 05 04 – Gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03
12) 17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03
13) 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione
w 17 09 01
14) 20 01 10 – Odzież
15) 20 01 21* – Lampy fluorescyjne i inne odpady zawierające rtęć
16) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (KOMPLETNE)
17) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (NIEKOMPLETNE)
18) 20 01 32 – Leki inne niż wymienione w 20 01 31
19) 20 01 34 – Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
20) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (KOMPLETNE)
21) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (NIEKOMPLETNE)
22) 20 01 36 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35
23) 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji
24) 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe
Odpady z punktu 3 (odpady wielomateriałowe) gromadzone są w pojemnikach 1100 litrów, elektrosprzęt (w tym 20 01 23*,20 01 21*) gromadzony jest w kontenerze zamykanym o pojemności 25 m3 . Odpady wielkogabarytowe gromadzone są w osobnym kontenerze 25 m3.
Leki, baterie i odpady z grupy 20 01 21 gromadzone są w osobnych pojemnikach 0,06-0,24m3.
Wykonawca pojemniki do 0,24m3 musi opróżnić i pozostawić je na PSZOK-u.
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny gromadzony jest w jednym kontenerze o pojemności 25 m3. Należy przyjąć, że odpady o kodach 16 02 11,16 02 13, 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36 będą przewożone w jednym kontenerze a następnie rozdzielane na instalacji.
Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić również sprzęt kompletny i niekompletny dla kodów 20 01 23* oraz 20 01 35 * .
Odpady 8-10 są gromadzone w kontenerach o pojemności 12 m3 typu hakowiec bramowiec (duży hak).
Pozostałe odpady gromadzone są w otwartych i zamkniętych kontenerach KP 7 (mały hak).
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Szacunkową ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określono w załączniku nr 1A do Formularza Ofertowego oraz w Tabeli 1 kolumna [4] SWZ.
Zamawiający przewiduje zmniejszenie i zwiększenie zakresu zamówienia. Zamawiający informuje, że ograniczenie zakresu zamówienia nie przekroczy 10% ilości odpadów określonej w SWZ.
Zamawiający przewiduje prawo opcji realizowane na zasadach określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający stosownie do art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zwiększania zakresu zamówienia, polegającego na zwiększeniu ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu do 20% wielkości zamówienia w odniesieniu do ilości odpadów określonych w SWZ wraz z możliwością odpowiedniego zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie zwiększonego zakresu prac na warunkach określonych w umowie.
Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10-18 i w soboty od 8 - 16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy.
Przed planowanym odbiorem odpadów Zamawiający zobowiązany będzie do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów. Pierwotne ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu ostateczne informacje potwierdzające wagę i ilość odpadów faktycznie przekazanych do przetworzenia i sposobie ich zagospodarowania w poszczególnych miesiącach realizacji zadania. Tak więc odpady dostarczone na instalację muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze znajdującej się na terenie instalacji. Każdy wynik ostatecznego ważenia będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę ważenia, , kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego oraz dane identyfikacyjne transportującego odpady. Każdy pojazd z odpadami musi być ważony dwukrotnie tj. na wjeździe i na wyjeździe.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego wszelkie dokumenty określone przepisami prawa potwierdzające zagospodarowanie odpadów.
Zamawiający dopuszcza załadunek kontenerów na pojazd Wykonawcy i przewiezienie odpadów w celu ich zagospodarowania, a następnie zwrot kontenerów. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku odpadów, które mają zostać odebrane w czasie 24h od zgłoszenia kontenery muszą wrócić na teren PSZOK-a w dniu odbioru, tak aby zmieścić się w limicie 24 godzin.
Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.POZOSTAŁE INFORMACJE W ROZDZ. IV SWZ
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie w sposób określony w umowie odpadów komunalnych zebranych na Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Raczycach w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.
Wspólny Słownik Zamówień:
Główny kod CPV:
90500000-2 – Usługi związane z odpadami
Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 – Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 – Usługi gospodarki odpadami
Rodzaje odpadów według ich kodów kwalifikacji:
1) 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury
2) 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych
3) 15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe
4) 15 01 07 – Opakowania ze szkła
5) 16 01 03 – Zużyte opony
6) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
7) 16 02 13 -Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione
w 16 02 09 do 16 02 12
8) 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów
9) 17 01 02 – Gruz ceglany
10) 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych
i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
11) 17 05 04 – Gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03
12) 17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03
13) 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione
w 17 09 01
14) 20 01 10 – Odzież
15) 20 01 21* – Lampy fluorescyjne i inne odpady zawierające rtęć
16) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (KOMPLETNE)
17) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (NIEKOMPLETNE)
18) 20 01 32 – Leki inne niż wymienione w 20 01 31
19) 20 01 34 – Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
20) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (KOMPLETNE)
21) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (NIEKOMPLETNE)
22) 20 01 36 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35
23) 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji
24) 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe
Odpady z punktu 3 (odpady wielomateriałowe) gromadzone są w pojemnikach 1100 litrów, elektrosprzęt (w tym 20 01 23*,20 01 21*) gromadzony jest w kontenerze zamykanym o pojemności 25 m3 . Odpady wielkogabarytowe gromadzone są w osobnym kontenerze 25 m3.
Leki, baterie i odpady z grupy 20 01 21 gromadzone są w osobnych pojemnikach 0,06-0,24m3.
Wykonawca pojemniki do 0,24m3 musi opróżnić i pozostawić je na PSZOK-u.
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny gromadzony jest w jednym kontenerze o pojemności 25 m3. Należy przyjąć, że odpady o kodach 16 02 11,16 02 13, 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36 będą przewożone w jednym kontenerze a następnie rozdzielane na instalacji.
Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić również sprzęt kompletny i niekompletny dla kodów 20 01 23* oraz 20 01 35 * .
Odpady 8-10 są gromadzone w kontenerach o pojemności 12 m3 typu hakowiec bramowiec (duży hak).
Pozostałe odpady gromadzone są w otwartych i zamkniętych kontenerach KP 7 (mały hak).
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Szacunkową ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określono w załączniku nr 1A do Formularza Ofertowego oraz w Tabeli 1 kolumna [4] SWZ.
Zamawiający przewiduje zmniejszenie i zwiększenie zakresu zamówienia. Zamawiający informuje, że ograniczenie zakresu zamówienia nie przekroczy 20% ilości odpadów określonej w SWZ.
Zamawiający przewiduje prawo opcji realizowane na zasadach określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający stosownie do art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zwiększania zakresu zamówienia, polegającego na zwiększeniu ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu do 20% wielkości zamówienia w odniesieniu do ilości odpadów określonych w SWZ wraz z możliwością odpowiedniego zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie zwiększonego zakresu prac na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może , ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10-18 i w soboty od 8 - 16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy.
Przed planowanym odbiorem odpadów Zamawiający zobowiązany będzie do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów. Pierwotne ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu ostateczne informacje potwierdzające wagę i ilość odpadów faktycznie przekazanych do przetworzenia i sposobie ich zagospodarowania w poszczególnych miesiącach realizacji zadania. Tak więc odpady dostarczone na instalację muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze znajdującej się na terenie instalacji. Każdy wynik ostatecznego ważenia będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę ważenia, , kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego oraz dane identyfikacyjne transportującego odpady. Każdy pojazd z odpadami musi być ważony dwukrotnie tj. na wjeździe i na wyjeździe.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego wszelkie dokumenty określone przepisami prawa potwierdzające zagospodarowanie odpadów.
Zamawiający dopuszcza załadunek kontenerów na pojazd Wykonawcy i przewiezienie odpadów w celu ich zagospodarowania, a następnie zwrot kontenerów. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku odpadów, które mają zostać odebrane w czasie 24h od zgłoszenia kontenery muszą wrócić na teren PSZOK-a w dniu odbioru, tak aby zmieścić się w limicie 24 godzin.
Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.POZOSTAŁE INFORMACJE W ROZDZ. IV SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje zmniejszenie i zwiększenie zakresu zamówienia. Zamawiający informuje, że ograniczenie zakresu zamówienia nie przekroczy 10% ilości odpadów określonej w SWZ.
Zamawiający przewiduje prawo opcji realizowane na zasadach określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający stosownie do art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zwiększania zakresu zamówienia, polegającego na zwiększeniu ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu do 20% wielkości zamówienia w odniesieniu do ilości odpadów określonych w SWZ wraz z możliwością odpowiedniego zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie zwiększonego zakresu prac na warunkach określonych w umowie.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje zmniejszenie i zwiększenie zakresu zamówienia. Zamawiający informuje, że ograniczenie zakresu zamówienia nie przekroczy 20% ilości odpadów określonej w SWZ.
Zamawiający przewiduje prawo opcji realizowane na zasadach określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający stosownie do art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zwiększania zakresu zamówienia, polegającego na zwiększeniu ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu do 20% wielkości zamówienia w odniesieniu do ilości odpadów określonych w SWZ wraz z możliwością odpowiedniego zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie zwiększonego zakresu prac na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może , ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024r. poz 419)
4. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16.11.2024r.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Dobrzycy oddział w Odolanowie nr konta: 53 8409 0001 2002 0110 3018 0001 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o.o., Odolanów, ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów.
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024r. poz 419)
4. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 21.11.2024r.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Dobrzycy oddział w Odolanowie nr konta: 53 8409 0001 2002 0110 3018 0001 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o.o., Odolanów, ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów.
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-18 08:00
Po zmianie:
2024-10-23 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-18 09:00
Po zmianie:
2024-10-23 09:00
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
- Realizacja Programu MALUCH+ - utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat trzech
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Likwidacja ognisk rośliny inwazyjnej na terenie inwestycji "Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 61 do parametrów klasy GP na odcinku Legionowo - Zegrze Południowe
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.