eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Raczycach, gm. Odolanów w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Raczycach, gm. Odolanów w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Odolanowski Zakład Komunalny Sp z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302409617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartosza 7

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 623666252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ozkodolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ozkodolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4cf2b86-0e51-4f14-a695-684bf44dce34

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Raczycach, gm. Odolanów w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4cf2b86-0e51-4f14-a695-684bf44dce34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 992721,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie w sposób określony w umowie odpadów komunalnych zebranych na Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Raczycach w okresie od 09.01.2025r. do 09.01.2026r.

Wspólny Słownik Zamówień:

Główny kod CPV:
90500000-2 – Usługi związane z odpadami

Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 – Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 – Usługi gospodarki odpadami

Rodzaje odpadów według ich kodów kwalifikacji:

1) 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury

2) 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych

3) 15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe

4) 15 01 07 – Opakowania ze szkła

5) 16 01 03 – Zużyte opony

6) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC

7) 16 02 13 -Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione
w 16 02 09 do 16 02 12

8) 17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów

9) 17 01 02 – Gruz ceglany

10) 17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych
i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06

11) 17 05 04 – Gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03

12) 17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03

13) 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione

w 17 09 01

14) 20 01 10 – Odzież

15) 20 01 21* – Lampy fluorescyjne i inne odpady zawierające rtęć

16) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (KOMPLETNE)

17) 20 01 23* – Urządzenia zawierające freony (NIEKOMPLETNE)

18) 20 01 32 – Leki inne niż wymienione w 20 01 31

19) 20 01 34 – Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33



20) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (KOMPLETNE)

21) 20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (NIEKOMPLETNE)

22) 20 01 36 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione
w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35

23) 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji

24) 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe


Odpady z punktu 3 (odpady wielomateriałowe) gromadzone są w pojemnikach 1100 litrów, elektrosprzęt (w tym 20 01 23*,20 01 21*) gromadzony jest w kontenerze zamykanym o pojemności 25 m3 . Odpady wielkogabarytowe gromadzone są w osobnym kontenerze 25 m3.

Leki, baterie i odpady z grupy 20 01 21 gromadzone są w osobnych pojemnikach 0,06-0,24m3.

Wykonawca pojemniki do 0,24m3 musi opróżnić i pozostawić je na PSZOK-u.


Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny gromadzony jest w jednym kontenerze o pojemności 25 m3. Należy przyjąć, że odpady o kodach 16 02 11,16 02 13, 20 01 23*, 20 01 35* i 20 01 36 będą przewożone w jednym kontenerze a następnie rozdzielane na instalacji.

Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić również sprzęt kompletny i niekompletny dla kodów 20 01 23* oraz 20 01 35 * .

Odpady 8-10 są gromadzone w kontenerach o pojemności 12 m3 typu hakowiec bramowiec (duży hak).

Pozostałe odpady gromadzone są w otwartych i zamkniętych kontenerach KP 7 (mały hak).


Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodach wskazanych powyżej. Operatorem PSZOK-a jest Odolanowski Zakład Komunalny Sp. z o. o. PSZOK znajduje się na działce nr ewid. 5/1 w Raczycach (teren dawnego składowiska odpadów). Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. DZ. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Szacunkową ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy określono w załączniku nr 1A do Formularza Ofertowego oraz w Tabeli 1 kolumna [4] SWZ.
Zamawiający przewiduje zmniejszenie i zwiększenie zakresu zamówienia. Zamawiający informuje, że ograniczenie zakresu zamówienia nie przekroczy 20% ilości odpadów określonej w SWZ.
Zamawiający przewiduje prawo opcji realizowane na zasadach określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający stosownie do art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zwiększania zakresu zamówienia, polegającego na zwiększeniu ilości odpadów podlegających zagospodarowaniu do 20% wielkości zamówienia w odniesieniu do ilości odpadów określonych w SWZ wraz z możliwością odpowiedniego zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie zwiększonego zakresu prac na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może , ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.

Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu PSZOK-a w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 i w soboty od 8 do 16. Punkt dla mieszkańców jest czynny we wtorki i czwartki od 10-18 i w soboty od 8 - 16. Odbiór odpadów musi nastąpić w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazanie innych terminów i godzin odbioru przedmiotowych odpadów. Załadunek odpadów leży po stronie Wykonawcy.
Przed planowanym odbiorem odpadów Zamawiający zobowiązany będzie do wygenerowania w systemie BDO karty przekazania odpadów. Pierwotne ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej na terenie PSZOK-a.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu ostateczne informacje potwierdzające wagę i ilość odpadów faktycznie przekazanych do przetworzenia i sposobie ich zagospodarowania w poszczególnych miesiącach realizacji zadania. Tak więc odpady dostarczone na instalację muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze znajdującej się na terenie instalacji. Każdy wynik ostatecznego ważenia będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę ważenia, , kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego oraz dane identyfikacyjne transportującego odpady. Każdy pojazd z odpadami musi być ważony dwukrotnie tj. na wjeździe i na wyjeździe.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego wszelkie dokumenty określone przepisami prawa potwierdzające zagospodarowanie odpadów.

Zamawiający dopuszcza załadunek kontenerów na pojazd Wykonawcy i przewiezienie odpadów w celu ich zagospodarowania, a następnie zwrot kontenerów. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku odpadów, które mają zostać odebrane w czasie 24h od zgłoszenia kontenery muszą wrócić na teren PSZOK-a w dniu odbioru, tak aby zmieścić się w limicie 24 godzin.


Dodatkowo Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przesyłania po zakończeniu każdego kwartału, wypełnionego oświadczenia potwierdzającego wykonanie odzysku lub recyklingu w danej instalacji z podaniem odpowiedniego symbolu procesu przetwarzania. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.POZOSTAŁE INFORMACJE W ROZDZ. IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864702,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864702,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864702,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279

7.3.3) Ulica: Polna 17

7.3.4) Miejscowość: Raszków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864702,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.
Umowa została zawarta na czas oznaczony z mocą obowiązującą od dnia 09 stycznia 2025r. do 09 stycznia 2026r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.