Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466916/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00481614/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00490187/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00576497/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00563492/01 - Wynik z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9689911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67e8bb3-acd2-4e02-ac14-5f6de1b6f345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.„Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”; 2„Networking for excellence in the development of innovative, consumer-oriented, horticultural food products using the Living Lab approach”; 3„Poprawa stanu gleby poprzez wykorzystanie odpadowego peletu celulozowo-skalnego oraz impregnowanych zrębków drzewnych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 709036,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Wytrząsarka laboratoryjna do metody QuEChERS – 2 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 115238,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem – 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.2 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931000-1 - Wirówki
4.5.5.) Wartość części: 64579,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Waga laboratoryjna o d=0,01mg z jonizatorem antystatycznym - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.3 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 62603,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – System do oczyszczania wody do ultraczystej - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.4 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 47446,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.5 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.5.5.) Wartość części: 111783,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Zmywarka laboratoryjna - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.6 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 68987,59 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 –Konduktometr laboratoryjny stacjonarny– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.7 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 12097,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 –Pehametr – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.8 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38416000-4 - PH-metry
4.5.5.) Wartość części: 9671,49 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – Refraktometr cyfrowy – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.9 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 62177,73 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.10 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.5.5.) Wartość części: 82190,16 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 – System do oczyszczania wody do ultraczystej – 1zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.11 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 30084,18 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 - Suszarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.12 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 9244,27 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 - Waga analityczna z jonizatorem elektrostatycznym– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.13 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 30991,67 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 – Waga laboratoryjna techniczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.14 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 10487,21 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.15 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 37746,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 - Zmywarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.16 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 91415,75 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 - Komora termostatyczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.17 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 15352,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 - Przenośny miernik pH/EC/TDS/°C- 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.18 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19 - Przenośny zestaw do kontroli wilgotności gleby – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.19 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.5.5.) Wartość części: 3276,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102997 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABCHEM AGNIESZKA BUSLER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391176668
7.3.3) Ulica: J. Janowicza nr 19
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48258,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50513,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48258,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA „CONBEST”-Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085464
7.3.3) Ulica: Obrońców Modlina 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48258,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63824,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFACHEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822556313
7.3.3) Ulica: Unii Lubelskiej 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53505,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Pakietu nr 4 została złożona 1 oferta, która podlega odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58663,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67408,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58663,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WITKO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.3) Ulica: Al. Piłsudskiego 143
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58663,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9902,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9902,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA „CONBEST”-Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085464
7.3.3) Ulica: Obrońców Modlina 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9902,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8265,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8256,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA „CONBEST”-Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085464
7.3.3) Ulica: Obrońców Modlina 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8265,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64464,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64464,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64464,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA „CONBEST”-Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085464
7.3.3) Ulica: Obrońców Modlina 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64464,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12238,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13447,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12238,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFACHEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822556313
7.3.3) Ulica: Unii Lubelskiej 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12238,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600
7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA "CONBEST" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80827,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87368,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80827,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ALCHEM GRUPA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80827,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12472,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14475,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12472,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ALCHEM GRUPA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12472,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1882,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.3) Ulica: KRAUTHOFERA, nr 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3275,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3275,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3275,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DORADZTWA TECHNICZNEGO GEOMOR-TECHNIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551651778
7.3.3) Ulica: Modra 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-220
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3275,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego.
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
- SZP/242-077/2025 DOSTAWA ELEMENTÓW OPTOMECHANICZNYCH DLA KATEDRY TEORII POLA, UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH I OPTOELEKTRONIKI WYDZIAŁU ELEKTRONIKI, FOTONIKI I MIKROSYSTEMÓW PWr - ZADANIA.
- Komora beztlenowa wraz z akcesoriami - inkubator, miernik poziomu tlenu i wodoru, licznik komórek
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.