Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466916/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00481614/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00490187/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00576497/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00542865/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9689911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67e8bb3-acd2-4e02-ac14-5f6de1b6f345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.„Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”; 2„Networking for excellence in the development of innovative, consumer-oriented, horticultural food products using the Living Lab approach”; 3„Poprawa stanu gleby poprzez wykorzystanie odpadowego peletu celulozowo-skalnego oraz impregnowanych zrębków drzewnych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 709036,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Wytrząsarka laboratoryjna do metody QuEChERS – 2 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 115238,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem – 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.2 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931000-1 - Wirówki
4.5.5.) Wartość części: 64579,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Waga laboratoryjna o d=0,01mg z jonizatorem antystatycznym - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.3 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 62603,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – System do oczyszczania wody do ultraczystej - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.4 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 47446,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.5 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.5.5.) Wartość części: 111783,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Zmywarka laboratoryjna - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.6 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 68987,59 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 –Konduktometr laboratoryjny stacjonarny– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.7 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 12097,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 –Pehametr – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.8 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38416000-4 - PH-metry
4.5.5.) Wartość części: 9671,49 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – Refraktometr cyfrowy – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.9 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 62177,73 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.10 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.5.5.) Wartość części: 82190,16 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 – System do oczyszczania wody do ultraczystej – 1zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.11 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 30084,18 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 - Suszarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.12 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 9244,27 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 - Waga analityczna z jonizatorem elektrostatycznym– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.13 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 30991,67 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 – Waga laboratoryjna techniczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.14 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 10487,21 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.15 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 37746,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 - Zmywarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.16 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 91415,75 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 - Komora termostatyczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.17 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 15352,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 - Przenośny miernik pH/EC/TDS/°C- 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.18 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19 - Przenośny zestaw do kontroli wilgotności gleby – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.19 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
4.5.5.) Wartość części: 3276,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111783,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111783,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111783,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAB-EL ELEKTRONIKA LABORATORYJNA ANDRZEJ ŁOBZOWSKI, MARIA ŁOBZOWSKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340006352
7.3.3) Ulica: Herbaciana 9
7.3.4) Miejscowość: Reguły
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111783,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86970,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86970,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86970,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAB-EL ELEKTRONIKA LABORATORYJNA ANDRZEJ ŁOBZOWSKI, MARIA ŁOBZOWSKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340006352
7.3.3) Ulica: Herbaciana 9
7.3.4) Miejscowość: Reguły
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86970,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61463,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61463,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61463,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222777832
7.3.3) Ulica: Brzozowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawianka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61463,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32004,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32004,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600
7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32004,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32186,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39096,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32186,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA „CONBEST”-Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085464
7.3.3) Ulica: Obrońców Modlina 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32186,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Miasta Skierniewice w 2025 roku
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania IV
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu monitoringu Miasta Skierniewice
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa aparatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.