eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceDostawa sprzętu laboratoryjnego II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/968991

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67e8bb3-acd2-4e02-ac14-5f6de1b6f345

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1.„Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”; 2„Networking for excellence in the development of innovative, consumer-oriented, horticultural food products using the Living Lab approach”; 3„Poprawa stanu gleby poprzez wykorzystanie odpadowego peletu celulozowo-skalnego oraz impregnowanych zrębków drzewnych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 709036,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Wytrząsarka laboratoryjna do metody QuEChERS – 2 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 115238,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem – 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.2 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42931000-1 - Wirówki

4.5.5.) Wartość części: 64579,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Waga laboratoryjna o d=0,01mg z jonizatorem antystatycznym - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.3 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 62603,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – System do oczyszczania wody do ultraczystej - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.4 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

4.5.5.) Wartość części: 47446,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.5 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

4.5.5.) Wartość części: 111783,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 – Zmywarka laboratoryjna - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.6 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 68987,59 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 –Konduktometr laboratoryjny stacjonarny– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.7 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 12097,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 –Pehametr – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.8 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38416000-4 - PH-metry

4.5.5.) Wartość części: 9671,49 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 – Refraktometr cyfrowy – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.9 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 62177,73 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 – Bezprzewodowy system monitoringu temperatury i wilgotności – 1 zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.10 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

4.5.5.) Wartość części: 82190,16 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 – System do oczyszczania wody do ultraczystej – 1zestaw; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.11 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

4.5.5.) Wartość części: 30084,18 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 - Suszarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.12 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 9244,27 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 - Waga analityczna z jonizatorem elektrostatycznym– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.13 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 30991,67 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 14 – Waga laboratoryjna techniczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.14 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 10487,21 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 15 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem– 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.15 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 37746,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 16 - Zmywarka laboratoryjna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.16 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 91415,75 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17 - Komora termostatyczna – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.17 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 15352,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 18 - Przenośny miernik pH/EC/TDS/°C- 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.18 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 19 - Przenośny zestaw do kontroli wilgotności gleby – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.19 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, które nie były wcześniej przedmiotem wystaw lub prezentacji, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne oraz gotowe do użytkowania po ich zainstalowaniu, dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

4.5.5.) Wartość części: 3276,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111783,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111783,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111783,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAB-EL ELEKTRONIKA LABORATORYJNA ANDRZEJ ŁOBZOWSKI, MARIA ŁOBZOWSKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340006352

7.3.3) Ulica: Herbaciana 9

7.3.4) Miejscowość: Reguły

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111783,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86970,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86970,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86970,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAB-EL ELEKTRONIKA LABORATORYJNA ANDRZEJ ŁOBZOWSKI, MARIA ŁOBZOWSKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340006352

7.3.3) Ulica: Herbaciana 9

7.3.4) Miejscowość: Reguły

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86970,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61463,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61463,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61463,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222777832

7.3.3) Ulica: Brzozowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawianka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61463,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32004,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32004,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600

7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32004,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32186,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32186,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKO-HANDLOWA „CONBEST”-Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790085464

7.3.3) Ulica: Obrońców Modlina 16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32186,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.