eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LidzbarkPrzebudowa dróg na terenie miasta i gminy Lidzbark



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Lidzbark

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05

1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949942

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Lidzbark

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0936f074-cca6-419a-819e-83c3a924148f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017851/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Lidzbark

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg na terenie miasta i gminy Lidzbark. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę poniższych dróg:
1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bełk - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej 184039N w miejscowości Bełk na dz. nr 27, 23, 19/2, 21, obr. 0002 – Bełk, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 625,00 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Glinki – zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Glinki na dz. nr 90, obr. 0017 – Nowy Zieluń, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 997,00 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Glinki – zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Glinki na dz. nr 90, obr. 0017 – Nowy Zieluń, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 142,00 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jamielnik – zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w m. Jamielnik na dz. nr 73/1 obręb: 0009 Jamielnik, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 531,00 m, projektowana nawierzchnia jezdni z betonowej kostki brukowej.
5) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrowy - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej 184027N w m. Ostrowy na dz. nr 41 obręb: 0004 Bryńsk, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 470,00 m, projektowana nawierzchnia jezdni z betonowej kostki brukowej.
6) Przebudowa drogi gminnej Ostrowy – Bryńsk – zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej 184027N Ostrowy - Bryńsk na dz. nr 7, 20, obr. 0004 - Bryńsk, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 737,25 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
7) Przebudowa drogi gminnej Zdrojek-Nick - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej 184048N Zdrojek-Nick na dz. nr 132, obr. 0025 – Zdrojek, dz. nr 129, obr. 0015 - Nick, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 955,00 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
8) Przebudowa drogi gminnej Nick- Zdrojek - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej 184048N Nick - Zdrojek na dz. nr 129, obr. 0015 - Nick, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 828,35 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
9) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marszewnica - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 184051N na dz. nr 10 obr. 14 - Marszewnica, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 918,50 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
10) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marszewnica - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 184051N na dz. nr 28 obr. 14 - Marszewnica, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 121,50 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
11) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zalesie - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej na dz. nr 184, 175 obr. 24 - Zalesie, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 200,00 m (od 0+200 do końca odcinka), projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa.
12) Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Lidzbark ul. Działdowska – zakresem obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej – ul. Działdowska w miejscowości Lidzbark na dz. nr 22, obr. 0004 – m. Lidzbark, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 148,10 m, projektowana nawierzchnia jedni asfaltowa, projektowana nawierzchnia chodników z kostki betonowej.
13) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Dłutowo ul. Długa - zakresem obejmuje przebudowę drogi 184055N – ul. Długa w miejscowości Dłutowo na dz. nr 7/2, obr. 0008 – Dłutowo Stare, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 621,50 m, projektowana nawierzchnia jezdni asfaltowa, projektowana nawierzchnia chodników z kostki betonowej.
14) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lidzbark ul. Przemysłowa - zakresem obejmuje przebudowę drogi gminnej 184038 N – ul. Przemysłowa w m. Lidzbark. Droga zlokalizowana na dz. 30/3, 31/9, 30/1 obręb: 0004 – m. Lidzbark, gm. Lidzbark, pow. Działdowski, łączna długość odcinka wynosi około 293,30 m, projektowana nawierzchnia jezdni z betonowej kostki brukowej.
2. Zadanie jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca robót przed przystąpieniem do ich realizacji powinien opracować projekt organizacji ruchu na czas robót i przedstawić do zatwierdzenia zarządcy drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.
5. Wykonawca robót zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych”, obowiązującymi normami PN-81/B-03020 i PN-68/B-06050 i przepisami oraz warunkami BHP.
6. Zamawiający wymaga by wszystkie roboty budowlane były wykonane z należyta starannością, warunkami uzgodnień, wymogami norm i przepisów w tym zakresie.
7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
8. Mając na względzie obowiązki nałożone przez Bank Gospodarstwa Krajowego [będący organizatorem naborów wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (dalej jako: Program)] na Zamawiającego w drodze udzielonej Wstępnej Promesy NR Edycja8/2023/1254/PolskiLad, dotyczącej dofinansowania z Programu Inwestycji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić finansowanie inwestycji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy (rozumianą jako wypłatę środków objętych dofinansowaniem w ramach Programu), z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia (w części nieobjętej wkładem własnym Gminy nastąpi po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
Wstępna promesa dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych stanowi załącznik nr 10 do SWZ
9.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
10.Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny technologii, systemów, materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych technologii, systemów, urządzeń lub materiałów, który będzie w swej treści zawierał podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych technologii /systemów /urządzeń /materiałów. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników technologii /systemów /urządzeń /materiałów równoważnych, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. Mając na uwadze treść art. 105 ustawy pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
11. Poprzez dokumentację potwierdzającą minimalne wymagania parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10034675,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13858741,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10034675,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane DOMEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720000410

7.3.3) Ulica: Targowa 21

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10034675,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.