Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532466/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu wokół budynku Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. F. Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-751
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienie@pfb.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543170
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00532466
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących dwóch kryteriów:
1) cena oferty dla usługi sprzątania – 60%
2) doświadczenie Wykonawcy – 40%
2. Sposób oceny ofert w kryterium 1 – Cena oferty dla usługi sprzątania.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto, zawierająca szacunkowy koszt oferty dla zamówienia podstawowego będący iloczynem stawek cennikowych i ilości zleconych usług opisanych w OPZ w ciągu 10 miesięcy obowiązywania umowy, według tabeli z ust. 1 pkt 1) formularza ofertowego (wiersz „RAZEM szacunkowa wartość zamówienia w okresie 10 miesięcy”), stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów.
Maksymalna możliwa ilość – 60 pkt. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:
KC = [(CN / CR) x 60%] x 100, przy czym:
• KC – suma punktów w kryterium ceny;
• CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;
• CR – cena brutto oferty badanej.
Łączna punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny ofert w kryterium 2 – Doświadczenie Wykonawcy w zakresie wykonywania usług sprzątania
W powyższym kryterium badane będzie doświadczenie Wykonawcy w zakresie sprzątania powierzchni świadczonej w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1261 i 1262 PKOB) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości usługi co najmniej 200.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana należycie oraz doświadczenie na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) o wartości usługi 100 000,00 zł brutto (dla każdej wskazanej dodatkowej usługi).
W ramach niniejszego kryterium punkty będą przyznawane w następujący sposób:
a) za wskazanie 1 usługi sprzątania powierzchni świadczonej w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1261 i 1262 PKOB) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy o łącznej wartości usługi co najmniej 200.000,00 zł brutto, oferta otrzyma 0 punktów (warunek minimalny),
b) za każdą dodatkową usługę w zakresie sprzątania powierzchni na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) ponad wymagane powyżej minimum (powyżej jednej usługi) oferta otrzyma dodatkowe 10 punktów, w ten sposób, że:
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 1 dodatkowa usługa o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto -> 10 punktów
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 2 dodatkowe usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda -> 20 punktów
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 3 dodatkowe usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda -> 30 punktów
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 4 dodatkowe usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto zł brutto -> 40 punktów
Za wykaz usług ponad wskazane w powyższym akapicie Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, tj. za wykaz np. 6 usług spełniających żądane kryteria, Zamawiający przyzna Wykonawcy jedynie maksymalną liczbę punktów do uzyskania w tym kryterium, czyli 40.
4. Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów. Maksymalna możliwa ilość – 100 pkt. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:
LP = [WK1+ WK2], przy czym:
• LP – liczba punktów, czyli łączna punktacja dla oferty;
• WK1 – suma punktów dla kryterium 1
• WK2 – suma punktów dla kryterium 2
Łączna punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Szczegółowe informacje w SWZ, w Rozdziale 15.
Po zmianie:
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących dwóch kryteriów:
1) cena oferty dla usługi sprzątania – 60%
2) doświadczenie Wykonawcy – 40%
2. Sposób oceny ofert w kryterium 1 – Cena oferty dla usługi sprzątania.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto, zawierająca szacunkowy koszt oferty dla zamówienia podstawowego będący iloczynem stawek cennikowych i ilości zleconych usług opisanych w OPZ w ciągu 10 miesięcy obowiązywania umowy, według tabeli z ust. 1 pkt 1) formularza ofertowego (wiersz „RAZEM szacunkowa wartość zamówienia w okresie 10 miesięcy”), stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Maksymalna możliwa ilość – 60 pkt. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:
KC = [(CN / CR) x 60%] x 100, przy czym:
• KC – suma punktów w kryterium ceny;
• CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;
• CR – cena brutto oferty badanej.
Łączna punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Sposób oceny ofert w kryterium 2 – Doświadczenie Wykonawcy w zakresie wykonywania usług sprzątania. W powyższym kryterium badane będzie doświadczenie Wykonawcy w zakresie usługi sprzątania powierzchni świadczonej w budynku użyteczności publicznej, zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w Dziale 1, §3, ust. 6) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości usługi co najmniej 200.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana należycie oraz doświadczenie na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) o wartości usługi 100 000,00 zł brutto (dla każdej wskazanej dodatkowej usługi). W ramach niniejszego kryterium punkty będą przyznawane w następujący sposób: a) za wskazanie 1 usługi sprzątania powierzchni w budynku użyteczności publicznej, zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w Dziale 1, §3, ust. 6) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy o łącznej wartości usługi co najmniej 200.000,00 zł brutto, oferta otrzyma 0 punktów (warunek minimalny),
b) za każdą dodatkową usługę w zakresie sprzątania powierzchni na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) ponad wymagane powyżej minimum (powyżej jednej usługi) oferta otrzyma dodatkowe 10 punktów, w ten sposób, że:
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 1 dodatkowa usługa o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto -> 10 punktów
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 2 dodatkowe usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda -> 20 punktów
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 3 dodatkowe usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda -> 30 punktów
• np. 1 usługa z wymagania minimalnego + 4 dodatkowe usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto zł brutto -> 40 punktów
Za wykaz usług ponad wskazane w powyższym akapicie Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, tj. za wykaz np. 6 usług spełniających żądane kryteria, Zamawiający przyzna Wykonawcy jedynie maksymalną liczbę punktów do uzyskania w tym kryterium, czyli 40.
4. Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów. Maksymalna możliwa ilość – 100 pkt. Łączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:
LP = [WK1+ WK2], przy czym:
• LP – liczba punktów, czyli łączna punktacja dla oferty;
• WK1 – suma punktów dla kryterium 1
• WK2 – suma punktów dla kryterium 2
Łączna punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje w SWZ, w Rozdziale 15.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000,00 PLN.
d) zdolności technicznej lub zawodowej: w celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca przedłoży:
d.1) wykaz minimum 1 usługi świadczonej w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1261 i 1262 PKOB) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości usługi co najmniej 200.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana należycie,
(Uwaga! W celu potwierdzenia warunków wyższych niż minimalne, Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8, ust. 5),
d.3) wykaz osób z następującym kwalifikacjami i doświadczeniem:
a) co najmniej 1 osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatora osób zatrudnionych do sprzątania pomieszczeń i terenów wokół budynków PFB, posiadająca doświadczenie w wykonaniu usługi sprzątania lub/ i koordynacji: łącznie minimum 12-miesięcy.
UWAGA! W doświadczeniu osoby koordynatora poprzez sformułowanie „łącznie” Zamawiający wskazuje, że 12 miesięczne doświadczenie nie musi być uzyskane w sposób ciągły, tzn. Zamawiający dopuści w wykazie doświadczenia osoby, wskazanie pracy w zakresie sprzątania i jego koordynacji w ostatnich trzech latach w odcinkach, które łącznie zsumują się w minimum 12 miesięcy; Doświadczenie nie musi być nabyte podczas pracy u Wykonawcy składającego ofertę.
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części usługi, do realizacji której te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie zakres realizowany przez poszczególnych wykonawców (według wzoru na załączniku nr 4, punkt 5 do SWZ).
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, przy czym wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają daną część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą (według wzoru na załączniku nr 5), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. sprzątania pomieszczeń), z wyjątkiem osoby koordynatora, który pełnić będzie obowiązki na samodzielnym stanowisku. Dodatkowo Zamawiający wymaga przestrzegania procesu bezpiecznej rekrutacji określonej w Ustawie dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024, poz. 560).
7. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagania wskazanego w ust. 6, zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do niniejszej SWZ – Wzoru umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
9. W przypadku naruszenia obowiązku określonego w ust. 6 Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000,00 PLN.
d) zdolności technicznej lub zawodowej: w celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca przedłoży:
d.1) wykaz minimum 1 usługi świadczonej w budynku użyteczności publicznej, zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w Dziale 1, §3, ust. 6) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości usługi co najmniej 200.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana należycie,
(Uwaga! W celu potwierdzenia warunków wyższych niż minimalne, Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8, ust. 5),
d.3) wykaz osób z następującym kwalifikacjami i doświadczeniem:
a) co najmniej 1 osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatora osób zatrudnionych do sprzątania pomieszczeń i terenów wokół budynków PFB, posiadająca doświadczenie w wykonaniu usługi sprzątania lub/ i koordynacji: łącznie minimum 12-miesięcy.
UWAGA! W doświadczeniu osoby koordynatora poprzez sformułowanie „łącznie” Zamawiający wskazuje, że 12 miesięczne doświadczenie nie musi być uzyskane w sposób ciągły, tzn. Zamawiający dopuści w wykazie doświadczenia osoby, wskazanie pracy w zakresie sprzątania i jego koordynacji w ostatnich trzech latach w odcinkach, które łącznie zsumują się w minimum 12 miesięcy; Doświadczenie nie musi być nabyte podczas pracy u Wykonawcy składającego ofertę.
2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części usługi, do realizacji której te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie zakres realizowany przez poszczególnych wykonawców (według wzoru na załączniku nr 4, punkt 5 do SWZ).
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, przy czym wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają daną część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą (według wzoru na załączniku nr 5), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. sprzątania pomieszczeń), z wyjątkiem osoby koordynatora, który pełnić będzie obowiązki na samodzielnym stanowisku. Dodatkowo Zamawiający wymaga przestrzegania procesu bezpiecznej rekrutacji określonej w Ustawie dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024, poz. 560).
7. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagania wskazanego w ust. 6, zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do niniejszej SWZ – Wzoru umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.
9. W przypadku naruszenia obowiązku określonego w ust. 6 Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu aktualnych na dzień składania, które określa rozdział 6, ustęp 1, punkt c) i d):
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – 600 000,00 zł,
b) wykazu wskazanej w formularzu oferty ilości usług sprzątania, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto świadczonej w budynku przeznaczonym na potrzeby kultury (klasa 1261 i 1262 PKOB) przez co najmniej 12 miesięcy dla usługi uznanej jako minimum ORAZ 100.000,00 zł brutto dla każdej z pozostałych wskazanych dostaw zrealizowanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonana należycie – ze wskazaniem podmiotu, na rzecz którego były wykonane, dat wykonania, zakresu i wartości -> wg wzoru z załącznika nr 6 do SWZ
c) wykaz minimum 1 osoby, która będzie pełniła funkcję koordynatora osób zatrudnionych do sprzątania pomieszczeń i terenów wokół budynków PFB, posiadająca doświadczenie w wykonaniu usługi sprzątania lub/ i koordynacji: łącznie minimum 12-miesięcy
-> wg wzoru z załącznika nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu aktualnych na dzień składania, które określa rozdział 6, ustęp 1, punkt c) i d):
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – 600 000,00 zł,
b) wykazu wskazanej w formularzu oferty ilości usług sprzątania, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto świadczonej w budynku użyteczności publicznej, zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w Dziale 1, §3, ust. 6) przez co najmniej 12 miesięcy dla usługi uznanej jako minimum ORAZ 100.000,00 zł brutto dla każdej z pozostałych wskazanych usług zrealizowanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonana należycie – ze wskazaniem podmiotu, na rzecz którego były wykonane, dat wykonania, zakresu i wartości -> wg wzoru z załącznika nr 6 do SWZ
c) wykaz minimum 1 osoby, która będzie pełniła funkcję koordynatora osób zatrudnionych do sprzątania pomieszczeń i terenów wokół budynków PFB, posiadająca doświadczenie w wykonaniu usługi sprzątania lub/ i koordynacji: łącznie minimum 12-miesięcy
-> wg wzoru z załącznika nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-17 10:00
Po zmianie:
2024-10-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-17 10:15
Po zmianie:
2024-10-21 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-15
Po zmianie:
2024-11-18
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
treści złożonych przez nich ofert." ze względu na zbyt dużą ilość znaków, które przekraczały dopuszczalność w formularzu - max 4000. Wynikło to z faktu wprowadzenia do kryterium, jako wymagania minimalnego rodzaju/ nazwy budynku, dla którego niezbędnym było przytoczenie wprowadzające je Rozporządzenia,
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Zakup kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie. (Warszawa, Ciechanów, Siedlce.)
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.