Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458786/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00463874/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Przemyśl do szkół i szkół specjalnych oraz zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Gminę Przemyśl w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borelowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 670 48 00
1.5.8.) Numer faksu: 16 670 52 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ade76c9-2357-4ade-8552-84dc6cbbea951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Przemyśl do szkół i szkół specjalnych oraz zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Gminę Przemyśl w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ade76c9-2357-4ade-8552-84dc6cbbea95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059179/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów z terenu Gminy Przemyśl do szkół i szkół specjalnych oraz zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół prowadzonych przez Gminę Przemyśl w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284371 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łętowni, Łętownia 54, 37-700 Przemyśl (uczniowie z miejscowości Kuńkowce, Łętownia, Wapowce oraz Bełwin) oraz do Zespołu Szkół w Ostrowie, Ostrów 29, 37-700 Przemyśl (uczniowie z miejscowości Ostrów). Dowozem objętych jest ok. 70 uczniów. Opiekę nad uczniami w trakcie dowozu zapewnia Zamawiający. Opiekunem w trakcie dowozu jest pracownik Urzędu Gminy Przemyśl.5. Liczba dni nauki wynosi 10 miesięcy, tj. 187 dni dla dowozu do Szkoły Podstawowej w Łętowni i Szkoły Podstawowej w Ostrowie oraz 196 dni dla Przedszkola Samorządowego w Kuńkowcach wchodzącego w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łętowni. Dowóz realizowany będzie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. dla SP w Łętowni i w Ostrowie, oraz w okresie od 02.09.2024 r. do 11.07.2025 r. do PS w Kuńkowcach. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny kosztu miesięcznego dowozu za jednego ucznia
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 284371 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. DLA CZĘŚCI 2 przedmiotem zamówienia publicznego – dowożenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do szkół na terenie Miasta Przemyśla w roku szkolnym 2024/2025 jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie dzieci z terenu Gminy Przemyśl do placówek oświatowych oraz ich powrót do domu według ustalonego rozkładu jazdy.7. Przewóz dotyczy roku szkolnego 2024/2025. Ilość dni nauki wynosi: 187 dni – 10 miesięcy. Dowóz i odwóz realizowane będą w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
8. Usługi związane z dowozem dzieci do szkół dotyczą niżej podanych placówek oświatowych położonych na terenie Miasta Przemyśla:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Przemyślu, ul. Czarnieckiego 24, 37-700 Przemyśl,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Przemyślu, ul. Kopernika 14, 37-700 Przemyśl,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Przemyślu, ul. Dworskiego 104, 37-700 Przemyśl,
Szkoła Podstawowa Nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyślu, ul. Grunwaldzka 81, 37-700 Przemyśl,
Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Przemyślu, ul. Wybrzeże Ojca Świętego Jana Pawła II 78, 37-700 Przemyśl,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 3 w Przemyślu, ul. Kapitulna 4, 37-700 Przemyśl.
9. Prognozowana liczba dowożonych uczniów na okres wrzesień-grudzień 2024 r., styczeń-czerwiec – 13. Liczba osób podana jest na podstawie wniosków o dowóz złożonych przez rodziców/opiekunów prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 284371 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów dla uczniów objętych dowozem dotyczy niżej podanych placówek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Przemyśl:1) Gmina Przemyśl (wraz z obwodami szkolnymi):
Zespół Szkół w Grochowcach, Grochowce 27, 37-733 Pikulice (Grochowce, Witoszyńce, Pikulice),
Szkoła Podstawowa w Hermanowicach, Hermanowice 73, 37-733 Pikulice (Hermanowice, Stanisławczyk, Malhowice),
Szkoła Podstawowa w Krównikach, Krówniki 168a, 37-705 Przemyśl (Krówniki, Łuczyce, Rożubowice),
Zespół Szkół w Nehrybce, Nehrybka 188a, 37-733 Pikulice (Nehrybka),
32. Prognozowana liczba dowożonych uczniów na okres wrzesień-grudzień 2024 r. - 82 uczniów miesięcznie do 4 szkół, styczeń-czerwiec 2025 r. – 82 uczniów miesięcznie do 4 szkół. Liczba osób podana jest wg planowanej liczby dowożonych uczniów od września 2024 r. (na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 284371 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650886760
7.3.4) Miejscowość: Malawa 23/1
7.3.5) Kod pocztowy: 37-740
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2031-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-12 do 2025-07-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93898,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650886760
7.3.4) Miejscowość: Malawa
7.3.5) Kod pocztowy: 37-740
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-12 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52250,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70679,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70679,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damil-Trans Krajowy i Międzynarodowy Przewóz Osób Danuta Cząstka-Sroka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651555209
7.3.4) Miejscowość: Ujkowice 43a
7.3.5) Kod pocztowy: 37-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70679,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-20 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.