eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepo³omiceOdbiór, transport i zagospodarowanie sta³ych odpadów powsta³ych na obiektach spó³ki w wyniku prowadzenia dzia³alno¶ci Infrastruktury Niepo³omice sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2024-10-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór, transport i zagospodarowanie sta³ych odpadów powsta³ych na obiektach spó³ki w wyniku prowadzenia dzia³alno¶ci Infrastruktury Niepo³omice sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Infrastruktura Niepo³omice Spó³ka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121018294

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Droga Królewska 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 28 12 423

1.5.8.) Numer faksu: 28 12 423

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@infrastruktura.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.infrastruktura.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie sta³ych odpadów powsta³ych na obiektach spó³ki w wyniku prowadzenia dzia³alno¶ci Infrastruktury Niepo³omice sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-444d4b73-2b70-4095-8b3e-7d4867ef9a5d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00543248

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Infrastruktura Niepo³omice Spó³ka z o.o.. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.IN.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Nazwa zamówienia: Odbiór, transport, zagospodarowanie sta³ych odpadów powsta³ych na obiektach spó³ki w wyniku prowadzenia dzia³alno¶ci Infrastruktury Niepo³omice sp. z o.o.

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania sta³ych odpadów powsta³ych na obiektach spó³ki w wyniku prowadzenia dzia³alno¶ci Infrastruktury Niepo³omice sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w SWZ.
2. Zamawiaj±cy zleca Wykonawcy odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów typu:
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01
2) Opakowania z papieru i tektury - odpady o kodzie 15 01 01
3) Opakowania ze szk³a - odpady o kodzie 15 01 07
4) Opakowania z metali - odpady o kodzie 15 01 04
5) Opakowania z tworzyw sztucznych - odpady o kodzie 15 01 02
6) Odpady ulegaj±ce biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01
7) Odpady z czyszczenia ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03
8) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07
9) Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02
pocz±wszy od dnia podpisania umowy, przy czym przez odpady podlegaj±ce wywozowi rozumie siê odpady wyszczególnione w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10).
3. Zamówienie nie obejmuje odpadów niebezpiecznych wyszczególnionych w w/w rozporz±dzeniu.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu we w³asnym zakresie najpó¼niej w nastêpnym dniu od podpisania umowy, do wskazanych w ust. 5 lokalizacji, szczegó³owo okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SWZ (szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia) :
1) odpowiednio oznaczone pojemniki, kontenery dla ni¿ej wymienionych odpadów::
a) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 4
b) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 7;
c) na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 2;
d) na odpady ulegaj±ce biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1;
e) na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1;
f) na odpady z targowisk: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 7;
g) na odpady segregowane pojemnik w kolorze niebieskim oznaczony napisem ,,Papier'' z przeznaczeniem do zbierania papieru - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;
h) na odpady segregowane pojemnik w kolorze ¿ó³tym oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne'' z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;
i) na odpady segregowane pojemnik w kolorze zielonym oznaczony napisem ,,Szk³o'' z przeznaczeniem do zbierania szk³a - pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1;

2) odpowiednio oznaczone worki foliowe do selektywnej zbiórki odpadów poszczególnych frakcji i ka¿dorazowo na wymianê:

a) niebieski o pojemno¶ci 120 l oznaczony napisem ,,Papier'' z przeznaczeniem do zbierania papieru;
b) ¿ó³ty o pojemno¶ci 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne'' z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych;
c) zielony o pojemno¶ci 90 l oznaczony napisem ,,Szk³o'' z przeznaczeniem do zbierania szk³a;
d) br±zowy o pojemno¶ci 90 l oznaczony napisem ,,Bio'' z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów.
5. Odbiory z nastêpuj±cych lokalizacji z terenu Gminy Niepo³omice:
1) Budynek Administracyjny - ul. Droga Królewska 27 , 32 -005 Niepo³omice
2) Zak³ad Uzdatniania Wody - Wola Batorska 1197, 32-007 Wola Batorska
3) Zak³ad Uzdatniania Wody - Pod³ê¿e , 32-003 Pod³ê¿e
4) Oczyszczalnia ¦cieków - ul. Lutos³awskiego 4, 32-005 Niepo³omice
5) Oczyszczalnia ¦cieków -ul. Cmentarna, 32-007 Zabierzów Bocheñski 541
6) Oczyszczalnia ¦cieków - Wola Zabierzowska ul. Topolowa, 32 -007 Zabierzów Bocheñski
7) Oczyszczalnia ¦cieków - Pod³ê¿e 671, 32-003 Pod³ê¿e
8) Kryta P³ywalnia -ul. Korczaka 5, 32 -005 Niepo³omice
9) Dzia³ Us³ug Komunalnych, ul. Targowa 6c 32-005 Niepo³omice
10) Dzia³ Us³ug Komunalnych ul. Mokra , 32 -005 Niepo³omice

6. Wykonawca dostarczy harmonogram odbioru odpadów w terminie do 5 dni przed rozpoczêciem realizacji us³ugi, po jego uzgodnieniu z Zamawiaj±cym.
7. Wykonawca winien posiadaæ wszelkie przewidziane prawem zezwolenia/pozwolenia na odbiór odpadów, transport i zagospodarowanie w tym w szczególno¶ci:
1) zawart± umowê na przyjmowanie odebranych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci odpadów komunalnych z instalacj± komunaln±/instalacj± odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniaj±cych przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami i zasad± blisko¶ci, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objêtych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowi±zany jest do spe³nienia ww. wymagañ równie¿ przez ca³y okres realizacji zamówienia,
2) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepo³omice zgodnie z przepisami art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objêtych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowi±zany jest do spe³nienia ww. wymagañ równie¿ przez ca³y okres realizacji zamówienia,
3) spe³niaæ wymagania z Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122),
4) posiadaæ wpis do (BDO) bazy danych o produktach o opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objêtych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowi±zany jest do spe³nienia ww. wymagañ równie¿ przez ca³y okres realizacji zamówienia,
8. Wykonawca zapewni, ¿e ilo¶ci odpadów okre¶lone w decyzjach/zezwoleniach, które uprawniaj± Wykonawcê do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umo¿liwi± pe³n± realizacjê niniejszej umowy w wymaganym terminie.
9. Wykonawca zapewni spe³nienie wszystkich wymagañ prawem wymaganych dotycz±cych odbioru odpadów, transportu i ich zagospodarowania.
10. Wykonawca winien ¿e posiadaæ potencja³ techniczny i osobowy niezbêdny do wykonania zamówienia.
11. Wykonawca winien posiadaæ wymagan± liczbê oraz rodzaj ¶rodków transportu do realizacji przedmiotu umowy, a pojazdy wyposa¿one s± w modu³y GPS, wideorejestratory umo¿liwiaj±ce ¶ledzenie tras przejazdu i ich pracy.
12. Wykonawca z chwil± przejêcia odpadów od Zamawiaj±cego staje siê ich nastêpnym posiadaczem i zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U.2023.0.1587 t.j.) przejmuje odpowiedzialno¶æ za dalsze gospodarowanie tymi odpadami zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.


Miejsce wykonywania zamówienia: gmina Niepo³omice

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
1. Zamawiaj±cy, zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - przez osoby wykonuj±ce czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie odbywa³a siê na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, w tym. pracowników fizycznych, a w szczególno¶ci dotyczy on:
1) kierowców
2) operatorów instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracowników sprawuj±cych nadzór nad realizacj± umowy (w tym przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w umowie),
3) pracowników odpowiedzialnych za ewidencjê odpadów.
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp okre¶lone s± w projekcie umowy ( za³±cznik nr 2 do SWZ)

Zamawiaj±cy przed z³o¿eniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie (przy czym wizja nie jest obowi±zkowa).

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy ma prawo do zwiêkszenia kwoty wynagrodzenia o nie wiêcej ni¿ 30%, jak te¿ ma prawo do przed³u¿enia okresu realizacji umowy o nie wiêcej ni¿ 6 miesiêcy (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji (zwiêkszenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia okre¶lonej w projekcie umowy lub przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy) nastêpuje poprzez z³o¿enie pisemnego o¶wiadczenia Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z opcji w ca³o¶ci lub w czê¶ci. W przypadku skorzystania z opcji w czê¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ kolejne o¶wiadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, dotycz±ce niewykorzystanej czê¶ci opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie mo¿e nast±piæ po rozwi±zaniu umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e :
a) Posiada aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepo³omice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach
b) Posiada wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objêtych przedmiotem zamówienia.
c) Posiada zawart± umowê/umowy na przyjmowanie odebranych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci odpadów komunalnych z instalacj± komunaln±/instalacj± odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniaj±cych przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami i zasad± blisko¶ci, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objêtych przedmiotem zamówienia. Wykonawca obowi±zany jest do spe³nienia ww. wymagañ równie¿ przez ca³y okres realizacji zamówienia.

Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego aktualnego na dzieñ sk³adania oferty o¶wiadczenia wykonawcy sk³adanego na podstawie art. art. 125 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych na zasadzie spe³nia/nie spe³nia oraz w oparciu o z³o¿one dokumenty.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie: wykona³/wykonuje, co najmniej 1 us³ugê odbioru odpadów o kodach:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady o kodzie 20 03 01,
b) Odpady ulegaj±ce biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,
c) Odpady z czyszczania ulic i placów - odpady o kodzie 20 03 03
d) Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07

Warunek zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ us³ugê w jednym lub kilku zamówieniach na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³ oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie umowy.
Je¶li Wykonawca, który bierze udzia³ w postêpowaniu realizowa³ us³ugê we wskazanym zakresie dla Zamawiaj±cego, nie bêdzie zobowi±zany do potwierdzenia jej referencjami.

2) W trakcie wykonywania zamówienia bêdzie dysponowa³ co najmniej po jednym poje¼dzie:

a) przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów z targowiskz pojemników o pojemno¶ciach 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1m3, wyposa¿onymi w system monitoringu GPS umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wy³adunku
b) przystosowanym do transportu kontenera na odpady o kodach 20 02 01 i 20 03 03 o pojemno¶ci 8 m3 i 6 m3 wyposa¿onymi w system monitoringu GPS umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wy³adunku.
c) przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wyposa¿onymi w system monitoringu GPS umo¿liwiaj±cy trwa³e
zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wy³adunku
d) przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego aktualnego na dzieñ sk³adania oferty o¶wiadczenia wykonawcy sk³adanego na podstawie art. art. 125 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych na zasadzie spe³nia/nie spe³nia oraz w oparciu o z³o¿one dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zezwolenie lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±cy spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
- Aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Niepo³omice, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach,
- wpis do (BDO) bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci co do wszystkich rodzajów (kodów) odpadów objêtych przedmiotem zamówienia.; Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.; Wykaz pojazdów dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.; O¶wiadczenie o zawartej umowie na przyjmowanie odebranych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci odpadów komunalnych z instalacj± komunaln±/instalacj± odzysku i unieszkodliwiania odpadów zapewniaj±cych przetworzenie odpadów komunalnych zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami i zasad± blisko¶ci, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.; O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.; O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.; Tre¶æ pe³nomocnictwa musi spe³niaæ wymogi formalno – prawne okre¶lone w Kodeksie Cywilnym. Pe³nomocnictwo mo¿na przedstawiæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. Pe³nomocnictwo opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w przypadku postêpowañ l o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne.; O¶wiadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracê;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w przypadkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.