eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasionówkaBudowa budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857278030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc79432-e784-44b4-a66d-6d4232fa9e85

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040431/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa hali z zapleczem sanitarno - socjalnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dc79432-e784-44b4-a66d-6d4232fa9e85

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się
będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za
pośrednictwem portalu – https://ezamowienia.gov.pl a po otwarciu ofert Zamawiający
dodatkowo dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej e-mail.
4. W celu wzięcia udziału w postępowaniu, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie.
Rejestracja i utrzymywanie konta na Platformie, a także korzystnie z Platformy jest bezpłatne.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy, instrukcja korzystania
z Platformy znajdują się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej
w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku
„Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów
elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (przeciągnij” i „upuść”) służące do
dodawania plików. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1
p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-
Zamówienia.
7. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to
250 MB.
8. Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych
w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U.
z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt, pades, xades.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf .
10. Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PadES lub
XadEs,
2) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu
wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik
z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli dwa pliki.
11. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektroniczne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem
niezbędnych zezwoleń oraz wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa
budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do
przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym. zewnętrznych 15
x 27,5m w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego -
biurowego polegających na realizacji budowy budynku garażowego z wykorzystaniem hali o
głównej konstrukcji szkieletowo - łukowej, zlokalizowanego na terenie działki dawnej gminnej
hydroforni. Hydrofornia wraz z doziemnymi instalacjami ją zasilającymi będzie rozebrana w
odrębnym trybie wg. odrębnej procedury administracyjnej przez zamawiającego. Działka o nr
442 położona przy ulicy Grodzieńskiej 36, posiada bezpośredni dostęp do tejże ulicy realizowany
poprzez istniejący zjazd publiczny, z której planuje się nadal realizację głównego dojazdu w celu
dostępu do nowego budynku. Budynek nie będzie posiadał instalacji wewnętrznych. Projektuje
się instalację branży elektrycznej jako instalację odgromową oraz uziemienia. W ramach zadania
Wykonawca dostarczy kontener socjalno- biurowy 1 szt. szczegółowa specyfikacja zawarta w
rozdz. III ust. 3 SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i
ich znaczeniem:
1) Cena ofertowa - 60%
2) Okres gwarancji – 40%
Ad 1) ocena ofert w kryterium „Cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:
C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Co – cena oferty badanej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena brutto podana
przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.
Ad 2) ocena ofert w kryterium „Okres gwarancji ” (G) nastąpi wg następującego sposobu:
W kryterium Okres gwarancji (G) zostanie przydzielona na podstawie poniższych zakresów, z
zastrzeżeniem, że wymagana minimalny okres gwarancji na prace budowlane wynosi 60
miesięcy:
Okres gwarancji 60 miesiące – 0 pkt
Okres gwarancji 72 miesięcy – 20 pkt
Okres gwarancji 84 miesięcy – 40 pkt
Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy, maksymalny 84 m-ce. Wykonawca
powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż
60 m-cy okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp., jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie
pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego
wymaganego okresu gwarancji (60 miesięcy). Wykonawca może zaproponować długość okresu
gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 84 miesięcy, jednak w tym przypadku
Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny
ofert „Okres gwarancji na ”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach
(w przedziale od 60 do 84 miesięcy). Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami –
art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.
Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 40 punktów.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę
punktów, obliczoną według poniższego wzoru:
W = C + G
gdzie:
W - wartość punktowa oferty,
C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,
G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku (jeśli to konieczne).
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród
tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający
wybiera ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,
zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby
wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub
miejsce zamieszkania (w szczególności CEIDG lub KRS);
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada
wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli
Wykonawca wykaże, że:
a) doświadczenie zawodowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, iż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie:
- wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną obejmujące swoim zakresem budowę,
rozbudowę lub przebudowę hali o konstrukcji łukowej o wartości co najmniej 300
000,00 zł brutto
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej długości
w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania.
b) posiada kadrę techniczną - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie
dysponować następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia,
posiadającymi odpowiednie uprawnienia lub równoważne tj.:
- kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba
posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w.,
które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza
odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
szwajcarskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania
kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –
składane wraz z ofertą na podstawie art. 273 ust. 2 Pzp (jak wskazano w rozdz. VIII
ust. 1 SWZ) Wzór – Załącznik nr 2a do SWZ oraz Załącznik 2b;
2) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt
1,2 i 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem -
składana na wezwanie Zamawiającego
3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Wzór -
Załącznik nr 4 do SWZ)- składana na wezwanie Zamawiającego,
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem- składana na
wezwanie Zamawiającego
5) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
e) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Poz. 835). (załącznik nr 8 do SWZ)- składane na wezwanie Zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć (na wezwanie):
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty przy czym dowodami, o których mowa są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego roboty
były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze,
wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów ww.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (Wzór – Załącznik nr 6 do SWZ).
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami; (Wzór – Załącznik nr 7 do
SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5 000,00 zł;
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do
dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98
ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 P.z.p.;
3) wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572);
4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr
08 8076 0001 0000 1339 2000 0010;
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3
lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej;
6) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od
dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą,
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie
zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do
jego wniesienia;
7) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia
wniosku zwraca wadium wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte
odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;
8) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 7, powoduje rozwiązanie
stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze
środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX P.zp;
9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę;
10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie
gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium;
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego
w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje
odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128
ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków
dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty);
2) dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany
przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną);
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem;
4) wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”
w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z § 13 projekt umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak opisano w rozdz. VIII SWZ,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.