Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504213/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0961ed8-fa56-4548-9a3e-69b7af19de621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju napędowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0961ed8-fa56-4548-9a3e-69b7af19de62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 564000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 120 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Spółki, sukcesywnie partiami w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.11.2024r.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Zamawiającego.
Przewidziane w opisie technicznym wolumeny stanowią sumę potrzeb:
a) oleju napędowego „standardowego” spełniającego wymagania wprowadzone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. z 2024r. poz. 1018) odpowiadający również wymaganiom Polskiej Normy PN-EN 590.
b) oleju napędowego „o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych” tzw. olej napędowy arktyczny spełniającego wymagania wprowadzone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. z 2024r. poz. 1018), odpowiadający również wymaganiom Polskiej Normy PN-EN 590 dla arktycznej klasy 2.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wywoływania dowolnego rodzaju oleju napędowego, określonych w pkt. a i b, w zależności od potrzeb, z zastrzeżeniem terminu wywoływania zamówienia obowiązującego dla oleju arktycznego określonego w formularzu technicznym. W przypadku braku zainteresowania Zamawiającego zamawianiem oleju napędowego arktycznego przez cały okres obowiązywania umowy, przewidziany wolumen stanowił będzie wyłącznie olej napędowy standardowy.
Przedstawione w formularzach technicznych ilości produktów są wielkościami maksymalnymi, jakie zamierzają kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający gwarantuje na podstawie dotychczasowego zużycia zakup minimum 70% wskazanej w swz ilości oleju napędowego.
Jakość oferowanych produktów musi być potwierdzona w specyfikacji technicznej (świadectwie jakości) zawierającej niezbędne do oceny dane o parametrach fizykochemicznych każdego rodzaju produktu przy każdej dostawie.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j.: Dz. U. z 2022r., poz. 1816), muszą posiadać karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego, w której olej napędowy nie może być identyfikowany jako substancja toksyczna zawierająca chemiczne substancje rakotwórcze lub mutagenne kategorii 1 lub 2 (karta nie może zawierać wpisów: symbol ostrzegawczy T – przedmiot toksyczny, symbol zagrożenia R-45).
10. Przed pierwszą dostawą, a najpóźniej w dniu dostawy oraz każdorazowo w przypadku aktualizacji, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualne karty charakterystyki spełniające wymagania Rozporządzenia (WE) NR 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów (Dz. Urz. UE seria L nr 396 z 30 grudnia 2006 r. oraz sprostowanie Dz. Urz. UE seria L nr 136 z 29 maja 2007r.) lub wskaże stronę www, z której Zamawiający będzie mógł pobrać aktualną wersję karty charakterystyki.
Oferowane produkty muszą charakteryzować się trwałością nie krótszą niż 12 miesięcy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 3 miesięcy od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na warunkach wskazanych w projekcie umowy.
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w aktualnej na dzień złożenia oferty Normie PN-EN 590 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. z 2024r. poz. 1018).
W okresie zimowym (1 listopad – 15 marzec) dostarczany winien być olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. W pozostałym okresie Dostawca będzie dostarczał olej napędowy standardowy (z zastrzeżeniem zapisów zał. nr 1.7 do swz in fine). Olej napędowy powinny charakteryzować parametry wskazane w niniejszej swz. Zamawiający ma prawo żądać dostarczenia oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych także w innym okresie (w szczególności miesiąc październik i dalsza część marca i m-c kwiecień) jeśli temperatury powietrza będą wymagały zastosowania takiego oleju napędowego.
Do oferty należy dołączyć wyniki badań oferowanego oleju napędowego wykonane przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji uprawnione do prowadzenia badań oleju. Wyniki badań muszą potwierdzać, że oferowany olej napędowy spełnia określone powyżej warunki minimalne.
Szczegółowy opis przedmiotu dostawy znajduje się w zał. nr 1.7 do swz.
Wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać postanowień ustawy z dnia 9 marca 2017r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozów towarów (t.j.: Dz.U. z 2024r., poz. 1218).
Szczegółowe Warunki realizacji:
1) Dostawa przedmiotu zamówienia o szacunkowej łącznej ilości do 120 m3 franco baza 32-600 Oświęcim, ul. Nadwiślańska 36 na wyłączny koszt Wykonawcy. Dostawa oleju napędowego w ilości około (do) 120.000 litrów w partiach po 2000-2500 litrów co 1-2 tygodnie (2-4 x w miesiącu) lub 2500 litrów jednorazowo wg zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega częstszą lub rzadszą ilość dostaw w danym miesiącu wg własnych potrzeb.
2) Podane przewidywane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu (sumarycznie lub w danym miesiącu), bez możliwości wnoszenia roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 631875,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665810,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 631875,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAZ PETROL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961517642
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 90
7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 631875,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
GAZ PETROL Sp. z o.o.
ul. 1 Maja 90
55-080 Kąty Wrocławskie
Cena ofertowa brutto: 631 875,60 zł brutto
Cena ofertowa netto: 513 720,00 zł netto
Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w roku 2025.
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Oświęcim w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- DOSTAWA KRĄŻKÓW DIAGNOSTYCZNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH ORAZ ZESTAWÓW DO WYTWARZANIA ŚRODOWISK GAZOWYCH
- Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi.
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.