Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00465763/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 36
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-042
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-publiczne@katowice.kwpsp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-katowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9668321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-489fef29-5311-4dd1-88fa-640b9994ae33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245383/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 369531,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w KP PSP Kłobuck, ul. Częstochowska 454.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 147313,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w JRG-2 Częstochowa, ul. Sikorskiego 82/944.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 193310,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w JRG-1 Częstochowa, ul. Rejtana 25/354.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 113899,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania czystości placów, dróg, chodników i parkingów na terenie kopalni i poza nią dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek z podziałem na dwa zadania:Zadanie nr 1: dla Ruchu Murcki-Staszic,Zadanie nr 2: dla Ruchu Wujek.
- Wykonanie i dostawa okolicznościowych paczek świątecznych dla dzieci (do 16. roku życia) pracowników Centrali Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Wykonywanie robót budowlanych - naprawy w trybie awaryjnym z tytułu usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddziale KWK Staszic-Wujek z podziałem na 5 zadań
- Odśnieżanie, utrzymanie stałej przejezdności. dróg, zatok parkingowych i chodników w warunkach. zimowych na terenie SUM oraz usuwanie śniegu, sopli z dachów budynków SUM w sezonie 2024/2025.
- Dostawa samochodu osobowego typu kombi
- "Dostawa bonów żywieniowych w postaci kart przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów, w podziale na 4 zadania
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Kompleksowa dostawa i montaż pięciu instalacji fotowoltaicznych w Białymstoku
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii oraz systemem stabilizacji parametrów sieci elektrycznej w Gospodarstwie Szkółkarskim Jasień
- Montaż pompy ciepła z czynnikiem R290, systemu fotowoltaiki 12 kWp wraz z magazynem energii 16 kWh - leśniczówka i kancelarii Kośna Hamry
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w ZS Dąbrowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.