Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00508987/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9609381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37f59cc8-4981-46bb-b71f-650f92bedce5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034349/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.8.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77136,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu oddziału przedszkolnego do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach (działka nr: 246, obręb: Sycewice PGR), w tym :1) Zadanie nr 1 pn.: „wymiana wykładziny PCV”, w którego zakres wchodzi w szczególności:
a) demontaż wykładzin PCV w salach nr 1 i 3 oddziału przedszkolnego,
b) wyrównanie i przygotowanie podłoża pod montaż wykładziny podłogowej,
c) montaż nowych posadzek z wykładziny PCV trudnozapalnej o łącznej powierzchni ok. 66 m2 z wywinięciem na ściany,
d) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
e) wykonanie wszelkich prac towarzyszących i porządkowych.
2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ, za pomocą:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiarze oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 22177,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu oddziału przedszkolnego do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach (działka nr: 246, obręb: Sycewice PGR), w tym :1) Zadanie nr 2 pn.: „wykonanie wyjścia ewakuacyjnego”, w którego zakres wchodzi w szczególności:
a) demontaż parapetu betonowego w sali nr 1 i okna PCV, dopasowanie otworu zewnętrznego dla nowych drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych poprzez rozbiórki fragmentów ścian pod dawnym oknem,
b) uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z naprawą ościeży wewnętrznych
c) uzupełnienie styropianu wraz z wyprawą tynkarską i malowaniem; naprawa tynku i malowania wokół nowego otworu,
d) zmiana lokalizacji 1 szt. grzejnika poza światło nowego otworu drzwiowego,
e) montaż drzwi dwuskrzydłowych z naświetlem PCV otwierane na zewnątrz jedno skrzydło czynne, drugie bierne - wyjście zewnętrzne ewakuacyjne,
f) prace towarzyszące przy montażu drzwi: bruzdy, uzupełnienie i malowanie tynków ościeży, uszczelnienie i montaż progów drzwiowych,
g) wykonanie fundamentów betonowych pod konstrukcję schodów stalowych,
h) montaż zewnętrznych schodów stalowych pokrytych farbą przeciwogniową o klasie odporności ogniowej R60 ze stopniami i spocznikiem z granitu,
i) wykonanie utwardzenia terenu przy schodach zewnętrznych z płytek betonowych o powierzchni ok. 14,5 m2,
j) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
k) wykonanie wszelkich prac towarzyszących i porządkowych.
2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ, za pomocą:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiarze oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 54959,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101287,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101287,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101287,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarsko Malarski Tomasz Jabłko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 171 98 04
7.3.3) Ulica: Gdyńska 157
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101287,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu"
- Przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Nysie
- Przebudowa i remont pomieszczeń w obrębie piwnic w budynku głównym Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.