eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaDostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/960938

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37f59cc8-4981-46bb-b71f-650f92bedce5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034349/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.8.2024.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77136,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu oddziału przedszkolnego do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach (działka nr: 246, obręb: Sycewice PGR), w tym :
1) Zadanie nr 1 pn.: „wymiana wykładziny PCV”, w którego zakres wchodzi w szczególności:
a) demontaż wykładzin PCV w salach nr 1 i 3 oddziału przedszkolnego,
b) wyrównanie i przygotowanie podłoża pod montaż wykładziny podłogowej,
c) montaż nowych posadzek z wykładziny PCV trudnozapalnej o łącznej powierzchni ok. 66 m2 z wywinięciem na ściany,
d) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
e) wykonanie wszelkich prac towarzyszących i porządkowych.
2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ, za pomocą:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiarze oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 22177,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu oddziału przedszkolnego do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej im. Polskich Noblistów w Sycewicach (działka nr: 246, obręb: Sycewice PGR), w tym :
1) Zadanie nr 2 pn.: „wykonanie wyjścia ewakuacyjnego”, w którego zakres wchodzi w szczególności:
a) demontaż parapetu betonowego w sali nr 1 i okna PCV, dopasowanie otworu zewnętrznego dla nowych drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych poprzez rozbiórki fragmentów ścian pod dawnym oknem,
b) uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z naprawą ościeży wewnętrznych
c) uzupełnienie styropianu wraz z wyprawą tynkarską i malowaniem; naprawa tynku i malowania wokół nowego otworu,
d) zmiana lokalizacji 1 szt. grzejnika poza światło nowego otworu drzwiowego,
e) montaż drzwi dwuskrzydłowych z naświetlem PCV otwierane na zewnątrz jedno skrzydło czynne, drugie bierne - wyjście zewnętrzne ewakuacyjne,
f) prace towarzyszące przy montażu drzwi: bruzdy, uzupełnienie i malowanie tynków ościeży, uszczelnienie i montaż progów drzwiowych,
g) wykonanie fundamentów betonowych pod konstrukcję schodów stalowych,
h) montaż zewnętrznych schodów stalowych pokrytych farbą przeciwogniową o klasie odporności ogniowej R60 ze stopniami i spocznikiem z granitu,
i) wykonanie utwardzenia terenu przy schodach zewnętrznych z płytek betonowych o powierzchni ok. 14,5 m2,
j) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
k) wykonanie wszelkich prac towarzyszących i porządkowych.
2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ, za pomocą:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiarze oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 54959,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101287,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101287,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101287,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarsko Malarski Tomasz Jabłko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 171 98 04

7.3.3) Ulica: Gdyńska 157

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101287,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.