eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninKONIN - KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (ZESPÓŁ SZKÓŁ GÓRNICZO - ENERGETYCZNYCH W KONINIE)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KONIN - KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(ZESPÓŁ SZKÓŁ GÓRNICZO – ENERGETYCZNYCH W KONINIE)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Górniczo-Energetycznych im. Stanisława Staszica w Koninie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000019991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2425421

1.5.8.) Numer faksu: 63 2491655

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsge.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsge.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afae0ec3-0940-4ada-9759-1a6551ae7618

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KONIN - KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(ZESPÓŁ SZKÓŁ GÓRNICZO – ENERGETYCZNYCH W KONINIE)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afae0ec3-0940-4ada-9759-1a6551ae7618

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00403386/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych przy ul. Bydgoskiej 2A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej. Działanie 10.6 Przybliżenie Wielkopolski Wschodniej do osiągniecia neutralności klimatycznej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KG.260/ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2058937,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (dalej - PFU) oraz załączonych do niego audytów energetycznych, rzutów i ekspertyzy przyrodniczej, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania: „Konin - Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” – formuła zaprojektuj i wybuduj.
1.1. Inwestycja dotyczy obiektu Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych w Konin, ul. Bydgoska 2a.
1.2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej. Działanie 10.6 Przybliżenie Wielkopolski Wschodniej do osiągniecia neutralności klimatycznej.
1.3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności:
1.3.1. opracuje kompletną, zgodną z obowiązującym prawem dokumentację projektową niezbędną dla wykonania robót - na podstawie PFU oraz załączonych do niego audytów energetycznych, rzutów i ekspertyzy przyrodniczej,
1.3.2. uzyska wymagane prawem zgody, warunki, opinie i decyzje dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę),
1.3.3. przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji technicznej powstałej w ramach zamówienia,
1.3.4. wykona roboty w oparciu o sporządzoną dokumentację,
1.3.5. wykona dokumentację powykonawczą,
1.3.6. zapewni obsługę geodezyjną - w przypadku takiej konieczności,
1.3.7. udzieli gwarancji i rękojmi na dokumentację projektową oraz roboty budowlane,
1.3.8. będzie sprawował nadzór autorski nad realizowanymi robotami.
Szczegóły dot. opisu zawarte są w PFU wraz z załącznikami określone w części V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2787180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3686310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2787180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD Rafał Oliwecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380647603

7.3.4) Miejscowość: Nowy Krzymów 33

7.3.5) Kod pocztowy: 62-513

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projektowanie dokumentacji zadania - Biuro Projektów i Usług AG Projekt Arkadiusz Guźniczak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2787180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Okres realizacji zamówienia wynosi 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym wykonanie prac projektowych w terminie 6 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.