Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311093742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 21
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632457541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konin.pl/mtbs/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acfb4117-a49d-47af-8978-1e07fd162cd1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ. Informacja na platformie przetargowej https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/MTBS/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych.
CZĘŚĆ I
L.p. Nazwa Pow. dróg Pow. Pow. wewnątrz
i chodników zieleni budynku
1. Budynek mieszkalny wielorodzinny 2 759,00 m² 2 387,50 m² 380,00 m²
ul. Szpitalnej 52 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 8 szt. sprzątane okresowo)
(79 mieszkań + 5 lokali handlowo-usługowych) wraz z terenem przynależnym
2. Budynki mieszkalne wielorodzinne 6 082,00 m² 8 642,00 m² 1 679,10 m²
ul. Topazowa 12,14,16,18,20,22,24 (dodatkowo całe klatki schodowe – 30 szt. sprzątane okresowo)
w Koninie (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym oraz teren zewnętrzny przy pawilonach usługowo-handlowych przy ul. Topazowej 20A i 22A w Koninie
3. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 300,00 m² 900,00 m² 240,00 m²
ul. Piłsudskiego 20 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 8 szt. sprzątane okresowo)
(71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
4. Budynek mieszkalny wielorodzinny 415,00 m² 225,00 m² 68,00 m²
ul. Obr. Westerplatte 5 w Koninie (dodatkowo cała klatka schodowa – 1 szt. sprzątane okresowo)
(17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
5. Budynek mieszkalny wielorodzinny 328,00 m² 126,00 m² 200,00 m²
ul. Słowackiego 1 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 5 szt. sprzątane okresowo)
(37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym oraz teren zewnętrzny przy części administracyjno-biurowej przy Pl. Wolności 6 w Koninie
6. Budynek mieszkalny wielorodzinny 359,60 m² 524,00 m² 200,00 m² (dodatkowo całe klatki schodowe- 4 szt. sprzątanie okresowo)
ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie
(38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
7. Budynek administracyjno-biurowy 542,00 m² -
ul. 3 Maja 21 w Koninie
8. Budynki mieszkalne wielorodzinne 3378,00 m2 4 788,00 m2 1 210,84 m²
ul. Kościelna 8,10 i Szarych Szeregów 2 F w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
(100 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
9. Budynek mieszkalny wielorodzinny
ul. Westerplatte 7 w Koninie (10 mieszkań) wraz z terenami przynależnymi 665,00 m2
400,00 m2
155,00 m2
(dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
10. Budynek mieszkalny wielorodzinny
ul. Magnetytowa 7
32 mieszkania + 2 lokale usługowo-biurowe) wraz z częścią terenu przynależnego 973,00 m2 -
924,00 m2
Razem 16 801,60 m2 17 992,50 m2 5 056,94 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami - Cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych.
CZĘŚĆ II
L.p. Nazwa Pow. dróg Pow. Pow. wewnątrz
i chodników zieleni budynku
1. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2 464,92 m² 933,00 m² 495,24 m² + 256,76 m² pow. hali garażowej
ul. Piłsudskiego 22A i 22B w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4szt. sprzątane okresowo)
(33 mieszkania + 7 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
2. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 482,16 m² 988,75 m² 626,33 m² + 1424,49 m² pow. hali garażowej
ul. Piłsudskiego 22C i 22D w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
51 mieszkań wraz z terenem przynależnym
3. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 556,42 m² 671,62 m² 416,51 m²
ul. Wodna 37 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 5 szt. sprzątane okresowo)
(24 mieszkania + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
4. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2368,00 m² 1280,00 m² 552,16 m²
ul. Wodna 39 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 7 szt. sprzątane okresowo)
(52 mieszkania + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
5. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2600,00 m² 3600,00 m² 440,00 m²
ul. Kościelna 6 i Szarych Szeregów 2G w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 2 szt. sprzątane okresowo)
(32 mieszkań + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
6. Budynek mieszkalny wielorodzinny 374,00 m2 497,00 m2 298,00 m²
ul. Z. Urbanowskiej 1 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
(23 mieszkania + 3 lokale usługowe) wraz z terenem przynależnym
7. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1250,00 m² 1100,00 m² 200,00 m²
ul. Makowa 5 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 3 szt. sprzątane okresowo)
22 mieszkania wraz z terenem przynależnym
8. Budynek mieszkalny wielorodzinny 440,00 m² 350,00 m² 140,00 m²
ul. Makowa 5a w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
(8mieszkań + 2 lokale użytkowe) wraz z terenem przynależnym
9. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1950,00 m² 1500,00 m² 400,00 m²
ul. Makowa 6 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
29 mieszkań wraz z terenem przynależnym
10. Budynek mieszkalny wielorodzinny 2200,00 m² 2100,00 m² 500,00 m²
ul. Makowa 7A i 7B w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
48 mieszkań wraz z terenem przynależnym
11. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1690,00 m² 1830,00 m² 936,00 m²
ul. Makowa 7C w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 3 szt. sprzątane okresowo)
32 mieszkania wraz z terenem przynależnym
12. Budynek usługowy 480,00 m² - 104,00 m²
ul. Aleje 1 Maja 22a w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
13 lokali usługowych wraz z terenem przynależnym
13. Budynek mieszkalny wielorodzinny
ul. Jaspisowa 1 w Koninie
40 mieszkań wraz z terenem przynależnym 917,89 m2 767,74 m2 475,19 m2
(dodatkowo całe klatki schodowe – 2 szt. sprzątane okresowo)
Razem 18 773,39 m2 15 618,11m2 7 264,68 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami - Cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 1 usługę związaną ze sprzątaniem budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej, biurowych, usługowych:
a) dla części I – o powierzchni sprzątanej łącznie: wewnętrznej, zewnętrznej i terenów zielonych
co najmniej 15 000,00 m2.
b) dla części II – o powierzchni sprzątanej łącznie: wewnętrznej, zewnętrznej i terenów zielonych co najmniej 15 000,00 m2.
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną część zamówienia ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże jedną usługę, która pokryje wielkość usług łącznie dla dwóch części.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać go samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: dla części I – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł)
dla części II – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł)
Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert tj. do dnia 10.12.2025 r. do godz. 10:00.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaa) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W powyższym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (należy wypełnić załącznik nr 3 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określają zapisy SWZ oraz załącznik nr 5 do umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Konina
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 "Kraina Wesołej Zabawy" w roku 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 WE WROCŁAWIU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.