eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaUsługa ochrony osób i mienia w Lubuskim Muzeum Wojskowym w Zielonej Górze z/s w Drzonowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w Lubuskim Muzeum Wojskowym w Zielonej Górze z/s w Drzonowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Muzeum Wojskowe w Zielonej Górze z/s w Drzonowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzonów 54

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683211829

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.drzonow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.drzonow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia w Lubuskim Muzeum Wojskowym w Zielonej Górze z/s w Drzonowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f187fe6b-eb25-43b6-8196-e0309e620bbe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00535979/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługa ochrony osób i mienia w Lubuskim Muzeum Wojskowym w Zielonej Górze z/s w Drzonowie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f187fe6b-eb25-43b6-8196-e0309e620bbe

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia
(SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.A.272.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie ochrony fizycznej, budynku i pawilonu ekspozycyjnego oraz terenu parku z
ekspozycją ciężkiego sprzętu wojskowego wraz z monitorowaniem elektronicznego systemu sygnalizacji włamania i napadu.
Zbiory Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Zielonej Górze z/s w Drzonowie tworzą narodowy zasób zbiorów muzealnych.
W związku z powyższym Lubuskie Muzeum Wojskowe obowiązuje Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa
Narodowego z 02.09.2014 roku w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi
niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w
razie powstania zagrożenia ( Dz. U. 2014 poz.1240)

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. Zamawiający po dokonaniu oceny spełnienia warunków i formalnej poprawności ofert dokona przeliczenia i przyznania punktów w
sposób określony poniżej. Poniższej ocenie podlegać będą tylko te oferty, które nie zostały przez Zamawiającego odrzucone.
5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100 % , max ilość punktów wynosi 100
6. Zamawiający dokona obliczania punktów następująco:
Cena brutto najniższa z badanych ofert
----------------------------------------------- x max ilość punktów do otrzymania
Cena brutto badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający spełni warunek jeżeli posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o
ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz. 838 ze zm.).
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
d. zdolności technicznej lub zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualny wpis z właściwego rejestru KRS, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny odpis lub zaświadczenie
uznany zostanie dokument, który został wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust.
1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Pzp)
2. ważna koncesja MSWiA, zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z 22.08.1997 r. z póź. zm.
3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do
wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru i potwierdzą, że były
wykonane lub są wykonywane należycie – o wartości min. 200 000,00 zł rocznie.
4. aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 2 000 000,00 zł – dowód opłacenia składki lub
inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.108 ust.1, pkt. 1- 4 ustawy Pzp. wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotycząca członków Zarządu firmy
6. zaświadczenie, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków (wystawione nie później niż 3 miesiące od daty ogłoszenia
przetargu)
7. zaświadczenie, że nie zalega z opłatami (wystawione nie później niż 3 miesiące od daty ogłoszenia przetargu)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenie o ukończeniu przez co najmniej jedną osobę z ramienia Wykonawcy kursu organizowanego przez
Narodowy Instytut Muzeów dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem
obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury – zaświadczenie o ukończeniu
kursu
2. Oświadczenia o posiadaniu możliwości technicznych do realizacji bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym
dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych
3. wykaz osób, którzy będą realizować zadania na obiekcie Zamawiającego w tym jednego nadzorującego z ramienia
kierownictwa Wykonawcy kierownika ochrony z podaniem nr-u jego licencji Pracownika Ochrony fizycznej ( art. 26 pkt. 4 i
art. 27 pkt. 2 Ustawy o ochronie osób i mienia) oraz numerów świadectw kwalifikacyjnych palaczy c.o. co najmniej czterech.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenie zamówienia publicznego,
przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania wskazanej w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.