Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00560931/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00243273/01 - Wynik z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aff0ef02-981d-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025922/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap II.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do ułożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings prowadzonego postępowania i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej
ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p. ;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I i Etap II – Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa stacji transformatorowej”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla CZEŚCI I obejmuje między innymi wykonanie następujących prac budowlanych, instalacyjnych oraz dostaw nowych urządzeń i materiałów;
1) Budowa komory rozdzielczej (ob. nr 17)
2) Budowa sitopiaskownika (ob. nr 18)
3) Budowa pompowni ścieków podczyszczonych (ob. nr 19)
4) Budowa reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM 3 (ob. nr 20)
5) Budowa stacji dmuchaw 3 (ob. nr 21)
6) Budowa filtra powietrza 2 (ob. nr 22)
7) Budowa pompowni ścieków oczyszczonych (ob. nr 23)
8) Budowa pomieszczenia agregatu prądotwórczego (ob. nr 25)
9) Przebudowa reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM 1 (ob. nr 1)
10) Przebudowa reaktora wielofunkcyjnego typu HYDROCENTRUM 2 (ob. nr 2)
11) Przebudowa stacji dmuchaw 1 (ob. nr 3)
12) Przebudowa stacja dmuchaw 2 (ob. nr 4)
13) Przebudowa budynku technologiczno - socjalnego (ob. nr 6)
14) Punkt zlewny ścieków dowożonych (ob. nr 7)
15) Przebudowa zbiornika retencyjno-uśredniającego (obiekt nr 9)
16) Przebudowa zbiornika osadu nadmiernego (obiekt nr 10)
17) Przebudowa studni pomiarowej ścieków oczyszczonych (obiekt nr 11)
18) Przebudowa filtra powietrza 1 (obiekt nr 12)
19) Przebudowa i remont budynku technicznego (obiekt nr 14)
20) Przebudowa studni kanalizacyjnej (przebudowane istniejącej pompowni ścieków oczyszczonych (obiekt nr 5)
21) Dostawa, montaż oraz włączenie nowego agregatu prądotwórczego o mocy nie mniej-szej niż 171 kW,
22) Likwidacja i demontaż istniejącej słupowej stacji transformatorowej napowietrznej 15/0,4 kV, dostawa i montaż nowej stacji kontenerowej15/04kV wraz z budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej w tym przyłącza energetycznego oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych do włączenia stacji do sieci energetycznej,
23) Budowa nowych ciągów komunikacyjnych, przebudowa placów utwardzonych,
24) Rozbudowa i przebudowa ogrodzenia terenu wraz z montażem bram i furtek,
25) Przebudowa i rozbudowa infrastruktury technicznej na terenie oczyszczalni ścieków w tym: sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, technologicznej, elektrycznej i AKPiA;
26) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną (o ile wystąpi konieczność),
27) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej,
28) Zagęszczenie gruntu naruszonego w wyniku prowadzonych robót w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1.1. do uzyskania stopnia zagęszczenia grun-tu, co najmniej Is = 0,98. Potwierdzeniem uzyskania wskaźnika będą badania zagęszczenia gruntu wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań (spo-rządzone w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie powyższego wskaźnika wymaganego przez Zamawiającego;
29) Obsługa przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w powiatowym ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie- Oryginały w ilości 2 egz. dla zamawiającego);
30) Przeprowadzenie szkolenia/ń pracowników Zamawiającego w ilości niezbędnej do przekazania wiedzy w zakresie eksploatacji nowopowstałych instalacji, urządzeń, obiektów, itp.;
31) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, przeprowadzenie wszystkich wymaganych przepisami prawa badań, prób, pomiarów, rozruchów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
32) Przeprowadzenie prób hydraulicznych, uruchomienie, rozruch mechaniczny oraz technolo-giczny instalacji stanowiących przedmiot zamówienia.
33) Opracowanie instrukcji obsługi obiektu, projektu organizacji robót, projektu rozruchu, in-strukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych.
34) Uzyskanie wszelkich dokumentów, opinii oraz spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i zgłoszenia obiektu do użytkowania jednostce admini-stracyjnej właściwej ze względu na lokalizację obiektu.
35) Dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Techniczno – Ruchowej dla obiek-tów/urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.
36) Opracowanie Instrukcji BHP i ppoż.
37) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego z naniesionymi w sposób czytelny zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzenia robót budowalnych;
38) Doprowadzenie terenu oczyszczalni ścieków i terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót;
39) Zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy przebudowie i rozbudowie obiektów wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich odpowiedniego zagospodarowania;
40) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywała się będzie w warunkach czynnego zakładu pracy. Wykonywanie robót budowlanych nie może wpływać na parametry (skład fizykochemiczny) zrzucanych do odbiornika ścieków oczyszczanych, a więc osiąganie odmiennych niż wynikających z obowiązującej Decyzji pozwolenia wodnoprawnego – Załącznik nr 12 do SWZ;
41) Prowadzenie dziennika rozruchu, Dzienników Budowy;
42) Opracowanie Instrukcji współpracy ruchowej dla agregatu prądotwórczego uzgodnionej z Zakładem Energetycznym;
43) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego przed rozpoczęciem robót i prowadzenie nadzoru w sposób ciągły do czasu ich zakończenia przez specjalistę posiadającego wiedzę z zakresu teriologii i herpetologii zgodnie z decyzją nr 2/2022 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną przez Wójta Gminy Puszcza Mariańska w dniu 05.12.2022r.
44) inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy opisanego w ust. 1.1.;
2.1. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia Części I w tym wymagania dotyczące jakości materiałów, urządzeń oraz wykonania robót określone zostały w:
1) Projektach zagospodarowania terenu i projektach architektoniczno-budowlanych,
2) Projektach technicznych,
3) STWiORB,
4) Przedmiarach robót.
2.2. Kolejność obowiązywania dokumentów przy realizacji zakresu robót w ramach przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Projektach zagospodarowania terenu i projektach architektoniczno-budowlanych,
2) Projekty techniczne,
3) STWiORB,
4) Przedmiary robót.
Powyższe oznacza, że w przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace wynikające z ww. dokumentów z uwzględnieniem zakresu wynikającego z Projektów zagospodarowania terenu, Projektów architektoniczno-budowlanych, projektów technicznych i STWiORB. W przypadku rozbieżności między Projektem zagospodarowania terenu, Projektem architektoniczno-budowlanym, projektami technicznymi i STWiORB a przedmiarami robót należy zawsze uznać, że dany przedmiar może być obarczony błędem i powinno się go doprowadzić do zgodności z ww. dokumentami.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwag na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiary należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
2.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie zagospodarowania terenu oraz Projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiących Załącznik nr 13 i 18 do SWZ, projektach technicznych stanowiących Załączniki nr: 14, 15, 16, 17, 19 i 20 do SWZ, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących Załączniki nr: 32 i 33 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr: 38 i 39 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej Części zamówienia oddzielnie:
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji jakości (G)– waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I – Budowa budynku administracyjno-biurowego oraz budynku garażowego wraz z infrastrukturą techniczną”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ II obejmuje między innymi wykonanie następujących prac budowlanych, instalacyjnych i dostaw;
1) Budowa budynku administracyjno-biurowego jednokondygnacyjnego, bez podpiwniczenia wraz z instalacjami wewnętrznymi w tym między innymi: wodno-kanalizacyjną, c.o., wentylacji, klimatyzacji, elektryczną, CCTV, SSWiN;
2) Budowa budynku garażowego wraz z instalacjami;
3) Utwardzenie terenu, wykonanie nowego ogrodzenie terenu wraz z bramami sterowanymi elektrycznie oraz furtkami;
4) Dostawa i montaż instalacji OZE - paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła powietrze - powietrze wraz z ich włączeniem;
5) Budowa infrastruktury technicznej, tj.: przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków, przyłącza wodociągowego;
6) Przebudowa odcinka sieci telekomunikacyjnej kolidującego z budynkiem administracyjno-biurowym i garażowym;
7) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej;
8) Zagęszczenie gruntu naruszonego w wyniku prowadzonych robót w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1.2. do uzyskania stopnia zagęszczenia gruntu, co najmniej Is = 0,98. Potwierdzeniem uzyskania wskaźnika będą badania zagęszczenia gruntu wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań (sporządzone w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie powyższego wskaźnika wyma-ganego przez Zamawiającego;
9) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną (o ile wystąpi konieczność);
10) Obsługę przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w powiatowym ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie- Oryginały w ilości 2 egz. dla zamawiającego);
11) Przygotowanie dokumentów i zgłoszenie do Operatora Systemu Dystrybucji wykonanej instalacji OZE oraz uzyskanie wszelkich zgód na jej uruchomienie, wykonanie wymaganych prób, pomiarów, badań, rozruchów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
12) Przeprowadzenie szkolenia/ń pracowników Zamawiającego w ilości niezbędnej do przekazania wiedzy w zakresie eksploatacji nowopowstałych instalacji, urządzeń;
13) Zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej oraz przeprowadzenie procedury włączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła do sieci elektroenergetycznej po jej wybudowaniu z lokalnym OSD (o ile będzie konieczne);
14) Opracowanie certyfikatu energetycznego dla wybudowanych obiektów;
15) Opracowanie Instrukcji BHP i bezpieczeństwa pożarowego oraz instrukcji bezpieczeństwa użytkowania budynków;
16) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego która będzie zawierała wszystkie zmiany wprowadzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
17) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień przeprowadzenie wszystkich wymaganych przepisami prawa badań, prób, pomiarów, rozruchów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów;
18) Doprowadzenie terenu budowy i terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót;
19) Zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy budowie obiektów wraz z uzy-skaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich odpowiedniego zagospodarowania;
20) Zagospodarowanie terenów zielonych, roboty agrotechniczne, humusowanie, wysiew trawy;
21) Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1.2.
3.1. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia Części II w tym wymagania dotyczące jakości materiałów, urządzeń oraz wykonania robót określone zostały w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie architektoniczno-budowlanym,
2) Projektach technicznych,
3) STWiORB,
4) Przedmiarach robót.
3.2. Kolejność obowiązywania dokumentów przy realizacji zakresu robót w ramach przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Projekcie zagospodarowania terenu i projekcie architektoniczno-budowlanym,
2) Projektach technicznych,
3) STWiORB,
4) Przedmiarach robót.
Powyższe oznacza, że w przypadku wątpliwości wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace wynikające z ww. dokumentów z uwzględnieniem zakresu wynikającego z Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych
i STWiORB. W przypadku rozbieżności między Projektem zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno-budowlanego, projektami technicznymi i STWiORB a przedmiarami robót należy zawsze uznać, że dany przedmiar może być obarczony błędem i powinno się go doprowadzić do zgodności z ww. dokumentami.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwag na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiary należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie zagospodarowania terenu wraz
z Projektem architektoniczno-budowlanym stanowiącymi Załącznik nr 21 do SWZ, projektach technicznych stanowiących Załączniki nr: 22,23,24,25,26,27,28,29,30,31 do SWZ,
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących Załączniki nr 34, 35, 36 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 40, 41,42 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262620-3 - Ściany nośne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla każdej Części zamówienia oddzielnie:
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji jakości (G)– waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nazwy i opis warunków udziału w postępowaniu dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia został opisany przez Zamawiającego w Rozdziale IX SWZ "WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU". Zamawiający z uwagi na ograniczoną ilość znaków w tej pozycji, nie może ich zamieścić.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dla CZĘŚCI I - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I” i Etap II - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa stacji transformatorowej”.
1.2 w celu potwierdzenia brak podstaw wykluczenia, określonych w Rozdziale X SWZ, wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. CZĘŚĆ II – „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I – Budowa budynku administracyjno-biurowego oraz budynku garażowego wraz z infrastrukturą techniczną”.
2.2. w celu potwierdzenia brak podstaw wykluczenia, określonych w Rozdziale X SWZ, wykonawca zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla CZĘŚCI I - „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I” i Etap II - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa stacji transformatorowej”.
1.1.w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IX, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załącza dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami takimi mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik nr 5 A do SWZ.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6A do SWZ.
2. CZĘŚĆ II – „Rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni ścieków aglomeracji Puszcza Mariańska Etap I – Budowa budynku administracyjno-biurowego oraz budynku garażowego wraz z infrastrukturą techniczną”.
2.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IX, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załącza dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami takimi mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik nr 5B do SWZ.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6B do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SWZ1. Na każdą Część zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem
nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców.
2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – Załącznik nr 7A do SWZ dla Części I zamówienia; Załącznik
nr 7B do SWZ dla Części II zamówienia, o którym mowa w pkt. XI ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg art.117 ust. 4) – Załącznik nr 10 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby wg art. 125 ust. 5 – załącznik nr 11 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6) wypełniony Wykaz Cen stanowiący Załącznik nr 8A do SWZ dla Części I zamówienia, Załącznik nr 8B do SWZ dla Części II zamówienia.
UWAGA: W przypadku braku w ofercie Załącznika nr 8A do SWZ dla Części I zamówienia, Załącznika nr 8B do SWZ dla Części II zamówienia, Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do uzupełnienia oferty i odrzuca ofertę jako niezgodną z treścią SWZ.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone w tej samej formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak składana oferta.
6. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 10 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia - rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisuje § 18 "ZMIANA UMOWY " w załącznikach 9A i 9B do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-05 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska.
- Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Radziwiłłów.
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.