Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00569075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00034026/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adolfa Pawińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226086460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imdik.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: imdik.pan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl/pn/imdik-pan/demand/notice/public/117612/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6519e036-9f3d-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.037.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 377880 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika.
1. Etapy realizacji zamówienia:
1) Etap I
Analiza przedwdrożeniowa.
2) Etap II
Instalacja oprogramowania na serwerze przygotowanym przez Zamawiającego.
3) Etap III
Wdrożenie:
a) migracja danych:
─ przeniesienie wszystkich danych niezbędnych do rozpoczęcia etapu testowania systemu
b) szkolenie:
─ Szkolenie końcowych użytkowników systemu.
4) Etap IV
Testowanie systemu:
─ wykonanie testów wszystkich procesów potwierdzających prawidłowość działania systemu,
─ usuwanie na bieżąco przez Wykonawcę błędów w funkcjonowaniu systemu.
5) Etap V
Potwierdzenie poprawności działania systemu podczas pracy na danych rzeczywistych w zakresie wszystkich procesów opisanych w zamówieniu - funkcjonalności systemu , testy akceptacyjne:
─ praca równoległa przez okres 2 miesięcy w dwóch systemach w pełnym zakresie funkcjonalności systemu,
─ dokonywanie przez Wykonawcę na bieżąco, niezwłocznie po zgłoszeniu uwag Zamawiającego, modyfikacji systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87822 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217587 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87822 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systemy Informatyczne SYKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133076615
7.3.3) Ulica: Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-083
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY INFORMATYCZNE "SYKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY INFORMATYCZNE "SYKOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87822 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie Usługi Wsparcia dla Oprogramowania Enigma Centaur
- Asysta techniczna i usługa serwisowa oraz usługi wsparcia dla oprogramowania Micomp
- Dostawa serwerów backup II
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- Opieka powdrożeniowa oprogramowania SIMPLE.ERP oraz Xprimer
więcej: Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.