eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzRemont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b37d9052-9bd1-4740-8cf1-e36749ba7a8c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b37d9052-9bd1-4740-8cf1-e36749ba7a8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223886/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OF.261.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia:
1) Część I pn. „Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu”.
Przedmiotem zamówienia w części I jest remont holu głównego w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
W przypadku, kiedy Wykonawca przewiduje obowiązkowe przeglądy lub konserwacje, będące podstawą utrzymania uprawnień gwarancyjnych, Wykonawca wykona je we własnym zakresie i bez dodatkowych opłat, w ramach wynagrodzenia, stanowiącego treść oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w następujących załącznikach:
a) załącznik nr 2.1 do SWZ - Dokumentacja projektowa - w skład dokumentacji projektowej wchodzi:
- Projekt Remontu PROJEKT REMONTU - PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNY REMONT HOLU GŁÓWNEGO
- Przedmiary robót –
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
b) Załącznik nr 5.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 400648,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II pn. „Remont rozdzielni głównej wraz z remontem parkingu Sądu Okręgowego w Sieradzu”.
Przedmiotem zamówienia w części II jest remont rozdzielni głównej wraz z remontem parkingu przy budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
W przypadku, kiedy Wykonawca przewiduje obowiązkowe przeglądy lub konserwacje, będące podstawą utrzymania uprawnień gwarancyjnych, Wykonawca wykona je we własnym zakresie i bez dodatkowych opłat, w ramach wynagrodzenia, stanowiącego treść oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w następujących załącznikach:
a) załącznik nr 2.2 do SWZ - Dokumentacja projektowa - w skład dokumentacji projektowej wchodzi:
- Projekt Remontu - PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNY REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ WRAZ Z REMONTEM PARKINGU
- Przedmiary robót –
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po
zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany
do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
b) Załącznik nr 5.2 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 998193,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352258,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808522,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352258,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromechanika AGD Ryszard Stanisław Kałuziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271244149

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352258,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1261611,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1135300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sieradzkie Kruszywa Mineralne Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU SOMAR BRUK Marcin Sosin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304149

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1135300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.