Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00460301/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
- 2024/BZP 00475809/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00479726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b37d9052-9bd1-4740-8cf1-e36749ba7a8c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b37d9052-9bd1-4740-8cf1-e36749ba7a8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223886/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi oraz remont rozdzielni głównej prądu i parkingu w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Alei Zwycięstwa 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OF.261.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi w budynku Sądu Okręgowego w SieradzuSzczegółowy opis przedmiot zamówienia:
1) Część I pn. „Remont holu głównego z pomieszczeniami przyległymi w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu”.
Przedmiotem zamówienia w części I jest remont holu głównego w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
W przypadku, kiedy Wykonawca przewiduje obowiązkowe przeglądy lub konserwacje, będące podstawą utrzymania uprawnień gwarancyjnych, Wykonawca wykona je we własnym zakresie i bez dodatkowych opłat, w ramach wynagrodzenia, stanowiącego treść oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w następujących załącznikach:
a) załącznik nr 2.1 do SWZ - Dokumentacja projektowa - w skład dokumentacji projektowej wchodzi:
- Projekt Remontu PROJEKT REMONTU - PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNY REMONT HOLU GŁÓWNEGO
- Przedmiary robót –
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
b) Załącznik nr 5.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 400648,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II pn. „Remont rozdzielni głównej wraz z remontem parkingu Sądu Okręgowego w Sieradzu”.Przedmiotem zamówienia w części II jest remont rozdzielni głównej wraz z remontem parkingu przy budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
W przypadku, kiedy Wykonawca przewiduje obowiązkowe przeglądy lub konserwacje, będące podstawą utrzymania uprawnień gwarancyjnych, Wykonawca wykona je we własnym zakresie i bez dodatkowych opłat, w ramach wynagrodzenia, stanowiącego treść oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w następujących załącznikach:
a) załącznik nr 2.2 do SWZ - Dokumentacja projektowa - w skład dokumentacji projektowej wchodzi:
- Projekt Remontu - PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNY REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ WRAZ Z REMONTEM PARKINGU
- Przedmiary robót –
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po
zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany
do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
b) Załącznik nr 5.2 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 998193,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352258,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808522,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352258,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektromechanika AGD Ryszard Stanisław Kałuziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271244149
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elektromechanika AGD Ryszard Stanisław Kałuziak
jakie przetargi wygrała firma
Elektromechanika AGD Ryszard Stanisław Kałuziak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352258,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1261611,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sieradzkie Kruszywa Mineralne Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU SOMAR BRUK Marcin Sosin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272304149
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SIERADZKIE KRUSZYWA MINERALNE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SIERADZKIE KRUSZYWA MINERALNE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont nawierzchni dróg powiatowych nr 1725E na ul. Oksińskiego w Sieradzu oraz 1708E na ul. Sieradzkiej w Brąszewicach
- Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek
- Budowa wybiegu dla psów
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.