eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówDostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na rzecz
Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120836004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Biała Niżna

1.5.2.) Miejscowość: Grybów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 182622123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik-przetargi@gminagrybow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.gminagrybow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego na rzecz
Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d05acda-98cd-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055954/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/grybow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/grybow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, która dostępna
jest po zalogowaniu na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/grybow. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się
zamawiającego i wykonawców zostały określone w pkt. 6 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych Zamawiających /Strony /Klientów jest Zakład
Wodociągów i Kanalizacji z siedzibą w Białej Niżnej 431, 33-330 Grybów, Kontakt:18 262 21 23 lub fax 525 525 200;
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Da nych, z którym można się skontaktować: adres e-mail: iod_jg23@gminagrybow.pl
3) Administrator przetwarza dane osobowe Zamawiających w celu zawarcia lub realizacji Umowy oraz wykonania usług ZWiK dla
Strony tj. eksploatacja sieci kanalizacyjnej – pobór wody lub odbiór ścieków z nieruchomości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych w przypadkach szczególnych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów
prawa jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu lub na podstawie zawartych z
Administratorem umów powierzenia danych osobowych. Odbiorcami Państwa danych mogą być również uprawnione podmioty
kontrolujące lub prowadzące audyt w przedmiotowym zakresie.
5) Dane osobowe Strony będą przetwarzane przez czas niezbędny do zawarcia i realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez okres
oraz w zakresie wymaganym obowiązującym prawem w związku z realizacją obowiązków prawnych ( rozliczenia, archiwizacja)
6) W odniesieniu do danych osobowych dotyczących Strony i ich przetwarzania, Strona ma prawo do:
a) żądania uzyskania dostępu
b) żądania sprostowania
c) żądania usunięcia – w sytuacjach określonych w art. 17 ust 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO
d) żądania ograniczenia przetwarzania
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w sytuacjach określonych w art. 21 ust 1 – 6 RODO
f) żądania przenoszenia – w sytuacjach określonych w art. 20 ust. 1 - 4 RODO
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8) Podanie danych jest niezbędne do zawarcia Umowy z Usługodawcą. Niepodanie ich uniemożliwia zawarcie Umowy i realizację
Usługi ZWiK.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej w ramach realizacji Umowy oraz
wykonywania Usług zobowiązuje się, że:
a) nie będzie podejmował, powodował działań ani pozwalał na podejmowanie żądanych działań, które mogą powodować naruszenie
jakichkolwiek obowiązujących przepisów RODO lub ich stosownych przepisów ustawowych i wykonawczych dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz prywatności, a przy tym będzie przetwarzał dane osobowe w sposób rzetelny i przejrzysty,
b) będzie przetwarzał dane osobowe w sposób adekwatny, stosowny oraz ograniczony do tego, co niezbędne do celu zawarcia i
realizacji Umowy,
c) będzie przetwarzał dane osobowe wyłącznie w celu realizacji Umowy oraz wyłącznie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w tym
zakresie od zamawiającego,
d) podejmie wszystkie stosowne środki techniczne i organizacyjne w celu przeciwdziałania nieuprawnionemu lub bezprawnemu
przetwarzaniu, przypadkowej utracie lub zniszczeniu, lub uszkodzeniu dowolnych danych osobowych przechowywanych przez niego
w imieniu zamawiającego
e) nie przeniesie ani nie przekaże żadnych danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy bez spełnienia warunków
określonych w art. 44-49 RODO, w tym warunków dalszego przekazania danych z państwa trzeciego lub przez organizację
międzynarodową do innego państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZWiK.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby własne Zamawiającego oleju napędowego do jego siedziby w ilości
około 50 m³ ( 50 000 litrów) dostarczanego sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku,
spełniającego, co najmniej parametry jakościowe zgodne z normą PN-EN-590, odpowiedniego dla danej pory roku.
2. Olej napędowy będzie dostarczany przez wykonawcę własnymi środkami (cysterną) na jego własny koszt i zrzucany do
zbiornika paliwowego Zamawiającego znajdującego się na placu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżej. Zbiornik
posiada pojemność 5 000 litrów.
3. Olej napędowy będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie, w miarę zapotrzebowania - na podstawie
indywidualnego zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje wykonawcy, iż dokona zamówienia oleju w ilości 50 m³ ( 50 000
litrów), a gwarantowana przez Zamawiającego ilość oleju, który zamówi w okresie trwania umowy wynosi 40 m³ (40 000
litrów). Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zwiększeniu ilości dostaw oleju w zależności od potrzeb
Zamawiającego maksymalnie o 20 % w stosunku do całego zamówienia. Zmiana ilości zamówienia ogólnego nie wpłynie na
zmianę warunków umowy.
4. Z prawa opcji Zamawiający będzie mógł skorzystać poprzez złożenie wykonawcy jednostronnego oświadczenia woli, nie
później jednak niż do dnia 30 listopada 2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w niniejszej SWZ.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:
1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia (koncesję) na obrót paliwami ciekłymi
3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
koncesja/zezwolenie potwierdzająca uprawnienie wykonawcy do prowadzenia działalności polegającej na wprowadzaniu do obrotu
paliw ciekłych – wydana na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi
spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej
podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie
dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów
wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia
te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców
wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie
musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa
podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/grybow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.