eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winnaZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025



Og³oszenie z dnia 2024-10-15

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 863-80-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-552977c2-804a-4f0c-a1d0-ab9d4fba5933

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00546018

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ¦WINNA W SEZONIE 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-552977c2-804a-4f0c-a1d0-ab9d4fba5933

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, poczty elektronicznej zamowienia@swinna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy ¦winna, ul. Wspólna 13, 34-331, tel. +48 (033) 8638 010;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦winna jest Pan Jacek Gancarczyk, tel. (033) 8638 010 wew. 29, email: iodo@swinna.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025.
2. Czê¶æ zamówienia nr 1Rejon I so³ectwo ¦winna - drogi o d³ugo¶ci 17 826 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych
o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Materia³ do zwalczania go³oledzi zapewnia Wykonawca w postaci materia³ów: piasek, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa.
9. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
11. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane
w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz.1251 ),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2024r. poz. 320 ),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2024r.
poz 399 )
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
17. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem
dróg Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿± do posypywania dróg
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z us³ug± od¶nie¿ania, w tym osób kieruj±cych pojazdami s³u¿±cymi bezpo¶rednio do zwalczania ¶lisko¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji obowi±zku, o którym mowa powy¿ej, sposobu weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcjê z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-15 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025.
2. Czê¶æ zamówienia nr 2 Rejon II so³ectwo Przy³êków – drogi o d³ugo¶ci 6 193 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych
o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Materia³ do zwalczania go³oledzi zapewnia Wykonawca w postaci materia³ów: piasek, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa.
9. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
11. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane
w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz.1251 ),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2024r. poz. 320 ),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2024r.
poz 399 )
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
17. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem
dróg Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿± do posypywania dróg
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z us³ug± od¶nie¿ania, w tym osób kieruj±cych pojazdami s³u¿±cymi bezpo¶rednio do zwalczania ¶lisko¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji obowi±zku, o którym mowa powy¿ej, sposobu weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcjê z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-15 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od momento wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025.
2.Czê¶æ zamówienia nr 3 Rejon III so³ectwo Pewel Ma³a – drogi o d³ugo¶ci 11 699 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych
o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Materia³ do zwalczania go³oledzi zapewnia Wykonawca w postaci materia³ów: piasek, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa.
9. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
11. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane
w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz.1251 ),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2024r. poz. 320 ),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2024r.
poz 399 )
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
17. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem
dróg Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿± do posypywania dróg
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z us³ug± od¶nie¿ania, w tym osób kieruj±cych pojazdami s³u¿±cymi bezpo¶rednio do zwalczania ¶lisko¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji obowi±zku, o którym mowa powy¿ej, sposobu weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcjê z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-15 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025.
2. Czê¶æ zamówienia nr 4 Rejon IV so³ectwo Pewel ¦lemieñska – drogi o d³ugo¶ci 12 834 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych
o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Materia³ do zwalczania go³oledzi zapewnia Wykonawca w postaci materia³ów: piasek, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa.
9. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
11. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane
w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz.1251 ),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2024r. poz. 320 ),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2024r.
poz 399 )
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
17. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem
dróg Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿± do posypywania dróg
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z us³ug± od¶nie¿ania, w tym osób kieruj±cych pojazdami s³u¿±cymi bezpo¶rednio do zwalczania ¶lisko¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji obowi±zku, o którym mowa powy¿ej, sposobu weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcjê z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-15 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025.
2.Czê¶æ zamówienia nr 5 Rejon V so³ectwo Rychwa³dek – drogi o d³ugo¶ci 6 688 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych
o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Materia³ do zwalczania go³oledzi zapewnia Wykonawca w postaci materia³ów: piasek, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa.
9. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
11. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane
w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz.1251 ),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2024r. poz. 320 ),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2024r.
poz 399 )
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
17. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem
dróg Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿± do posypywania dróg
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z us³ug± od¶nie¿ania, w tym osób kieruj±cych pojazdami s³u¿±cymi bezpo¶rednio do zwalczania ¶lisko¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji obowi±zku, o którym mowa powy¿ej, sposobu weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcjê z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-15 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2024/2025.
2. Czê¶æ zamówienia nr 6 Rejon VI so³ectwo Trzebinia – drogi o d³ugo¶ci 11 496 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
3. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych
o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Materia³ do zwalczania go³oledzi zapewnia Wykonawca w postaci materia³ów: piasek, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa.
9. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
11. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane
w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024r. poz.1251 ),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2024r. poz. 320 ),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 ),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2024r.
poz 399 )
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
17. Po sezonie zimowym tj. po zakoñczeniu ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem
dróg Wykonawca jest zobowi±zany do uprz±tniêcia materia³ów które s³u¿± do posypywania dróg
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z us³ug± od¶nie¿ania, w tym osób kieruj±cych pojazdami s³u¿±cymi bezpo¶rednio do zwalczania ¶lisko¶ci.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji obowi±zku, o którym mowa powy¿ej, sposobu weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcjê z tytu³u niespe³nienia wymagañ zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-15 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Dla wszystkich czê¶ci zamówienia:

 Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi, tj.:

a) Ci±gnik z napêdem na dwie osie wyposa¿ony w urz±dzenie do posypywania (dla czê¶ci 1, 2, 3, 4, 5, 6 )

W przypadku uszkodzenia sprzêtu zamiennik sprzêtowy musi byæ o identycznych
parametrach (dotyczy wszystkich czê¶ci).

W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia Wykonawca musi dysponowaæ odpowiednim sprzêtem dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowaniem tym samym sprzêtem w ró¿nych czê¶ciach, rejonach – akcja zima musi byæ prowadzona w sposób sprawny równocze¶nie w ka¿dym rejonie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie a art. 273 ust. 1, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana istotnych postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ ze wzglêdu na:
a) zmiany podwykonawcy lub zlecenie czê¶ci us³ug podwykonawcy,
wyst±pienie si³y wy¿szej, pandemii maj±cej wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) ze zmian± stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
c) zmianê osób reprezentuj±cych strony umowy,
d) zmiany terminu wykonania umowy,
e) wyst±pienie okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu umowy by-³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub znacz±co utrudnione.
2. Zmiany postanowieñ umowy nastêpuj± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3.Zmiana umowy mo¿e zostaæ dokonana w sytuacjach i na warunkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nalezy sk³adaæ na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.