Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie 2 części: cz. nr 1 Remont ogrodzenia w m. Honiatycze; cz. nr 2 Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednosta Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie 2 części: cz. nr 1 Remont ogrodzenia w m. Honiatycze; cz. nr 2 Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4288edad-3785-4014-b789-8d7df7c3813a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 K-8830 Honiatycze -Remont ogrodzenia
1.1.30 K-8726 Lublin-Remont ogrodzenia zewnętrznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/50/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 469021,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w m. Honiatycze;Zakres prac- Część nr 1: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w m. Honiatycze;
Roboty przygotowawcze
• Usługa geodezyjna obejmująca szkic tyczenia oraz dokumentację powykonawczą ogrodzenia wykonana przez uprawnionego geodetę
Roboty rozbiórkowe
• Mechaniczne/ręczne karczowanie samosiewów wraz z utylizacją powstałych odpadów
• Rozbiórka ogrodzenia ujęcia wody – ogrodzenie z siatki ślimakowej na słupkach betonowych, rozbiórka furtki
• Rozbiórka ogrodzenia oczyszczalni ścieków – ogrodzenie z siatki ślimakowej na słupkach betonowych, rozbiórka furtki
• Rozbiórka ogrodzenia zewnętrznego z płyt (paneli) betonowych prefabrykowanych
• Transport złomu do magazynu SOI Hrubieszów, przy ul. Dwernickiego 4
w Hrubieszowie
• Wywóz i utylizacja gruzu
Ogrodzenie zewnętrzne kompleksu – ogrodzenie panelowe
• Wykonanie tymczasowego ogrodzenia kompleksu (Zamawiający dopuszcza wykorzystanie materiałów z rozbiórki)
• Wykopy pod podwaliny żelbetowe prefabrykowane.
• Wykopanie dołów pod słupki ogrodzeniowe.
• Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 3 cm grubości warstwy po zagęszczeniu.
• Stopy fundamentowe betonowe pod słupki
• Montaż łączników betonowych z wpustami na podwaliny o wysokości 25 cm
• Montaż płyt – podwaliny żelbetowe pełne szare o wymiarach 5 x 25 x 250 cm.
• Montaż ogrodzenia
- panel ogrodzeniowy zgrzewany ocynkowany H = 2,00 m
- grubość drutu 5 mm
- oczka proste 50 x 200 mm
- oczka profilowane 50 x 50 mm
- cztery przetłoczenia
- szerokość paneli 2400/2500 mm
- słupki z profili 60 x 40 x 3 mm z 4 obejmami, ocynkowane na zewnątrz i wewnątrz, z obejmami i kapturkiem zabezpieczającym z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, obsadzonych w stopach betonowych, śruby z gwintem samozerwalnym.
Dolna krawędź paneli ogrodzeniowych powinna być zamocowana do podmurówki żelbetowej w odległości nie większej niż 50 mm za pomocą kotew (obejm).
• Wykonanie wykopów – wykopy punktowe pod stopy fundamentowe oraz wykop pod ławę fundamentową
• Montaż bramy przesuwnej o szer. 6 w świetle przejazdu (wejście główne do kompleksu)
• Montaż furtki o szer. 1,20 m w świetle przejścia (wejście główne do kompleksu)
• Montaż bramy dwuskrzydłowej o szer. 5 m w świetle przejazdu (brama awaryjna – ewakuacyjna)
Ogrodzenie wewnętrzne w kompleksie – ogrodzenie ujęcia wody
• Wykopanie dołów pod słupki ogrodzeniowe.
• Stopy fundamentowe betonowe pod słupki
• Montaż ogrodzenia
- panel ogrodzeniowy zgrzewany ocynkowany H = 2,00 m
- grubość drutu 5 mm
- oczka proste 50 x 200 mm
- oczka profilowane 50 x 50 mm
- cztery przetłoczenia
- szerokość paneli 2400/2500 mm
- słupki z profili 60 x 40 x 3 mm z 4 obejmami, ocynkowane na zewnątrz i wewnątrz, z obejmami i kapturkiem zabezpieczającym z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, obsadzonych w stopach betonowych, śruby z gwintem samozrywalnym.
• Wykonanie wykopów – wykopy punktowe pod stopy fundamentowe
• Montaż bramy dwuskrzydłowej o szer. 4 m w świetle przejazdu (brama wjazdowa)
Ogrodzenie wewnętrzne w kompleksie – ogrodzenie oczyszczalni ścieków
• Wykopy pod podwaliny żelbetowe prefabrykowane.
• Wykopanie dołów pod słupki ogrodzeniowe.
• Stopy fundamentowe betonowe pod słupki
• Montaż ogrodzenia
- panel ogrodzeniowy zgrzewany ocynkowany H = 2,00 m
- grubość drutu 5 mm
- oczka proste 50 x 200 mm
- oczka profilowane 50 x 50 mm
- cztery przetłoczenia
- szerokość paneli 2400/2500 mm
- słupki z profili 60 x 40 x 3 mm z 4 obejmami, ocynkowane na zewnątrz i wewnątrz, z obejmami i kapturkiem zabezpieczającym z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, obsadzonych w stopach betonowych, śruby z gwintem samozrywalnym.
• Wykonanie wykopów – wykopy punktowe pod stopy fundamentowe
• Montaż bramy dwuskrzydłowej o szer. 4 m w świetle przejazdu (brama wjazdowa)
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W zakresie części nr 1:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –– stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 t. j.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2023.1465 t.j.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części nr 1 - osoby wykonujące roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe i pomocnicze,
Roboty betoniarskie;
Roboty montażowe;
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie osoby składające oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, oświadczenie przez kogo i w ramach jakiej umowy o pracę dana osoba jest zatrudniona (wskazanie rodzaju umowy) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia;
2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4) inne dokumenty- zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię
i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 1 (wzoru umowy).
6. Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.
7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 405529,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont ogrodzenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie.Zakres prac - Część nr 2: Remont ogrodzenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 w Lublinie.
• Kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m
• Zasypywanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m
• Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni bitumicznej
• Stopy fundamentowe
• Doprowadzenie zasilania z pomiarem i sprawdzeniem 3 fazowego obwodu elektrycznego
• Montaż siłowników w bramie
• Montaż szlabanu dwuramiennego długości jednego ramienia wynoszącym 4 m
• Programowanie, regulacja, sprawdzanie, uruchomienia szlabanu
• Wykonanie oświetlenia bramy
• Wykonanie przyłącza energetycznego zasilającego stróżówkę
• Doprowadzenie zasilania do stróżówki
• Wykonanie pomiarów elektrycznych
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W zakresie części nr 2:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –– stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2 a do SWZ;
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 t. j.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na okres obowiązywania Umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku (Dz.U.2023.1465 t.j.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:
dla części nr 2 - osoby wykonujące roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe i pomocnicze,
Roboty betoniarskie;
Roboty montażowe;
elektryczne:
- roboty ziemne,
- doprowadzenie zasilania
- wykonanie oświetlenia
- wykonanie pomiarów
z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.).
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1, art. 438 ustawy Pzp
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie osoby składające oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, oświadczenie przez kogo i w ramach jakiej umowy o pracę dana osoba jest zatrudniona (wskazanie rodzaju umowy) oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia;
2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4) inne dokumenty- zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię
i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 1 (wzoru umowy).
6. Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.
7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 63492,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366294,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651636,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366294,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PURLIN Mateusz Mulawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922 305 79 35
7.3.3) Ulica: ul. Polna 34/29
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366294,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88642,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292159,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88642,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „ANTRO” Andrzej Trociński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 563 000 62 60
7.3.3) Ulica: ul. Płk St. Dąbka 19
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88642,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMOŚĆ
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego w roku 2025
- Dostawa sprzętu AGD dla szkół ponadpodstawowych Miasta Zamość w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy i rozbudowy ul. Peowiaków (od Ronda im. Róży i Jana Zamoyskich do Ronda Rady Europy) w Zamościu - Etap 1
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
- Wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z automatyką dla modernizacji systemu wentylacji Pracowni Hodowli Tkanek w budynku WBBiB na terenie kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wymiana sposobu ogrzewania w lokalach komunalnych, które stanowią własność Miasta Słupsk będących w zarządzaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Urszulin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.