Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i dostawę sportowych kart indywidualnych dla pracowników Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Ochrony Danych Osobowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013049097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stawki 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uodo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uodo.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f7ff20a-5943-4b7e-84ee-cf77b909c0331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawę sportowych kart indywidualnych dla pracowników Urzędu Ochrony Danych Osobowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7ff20a-5943-4b7e-84ee-cf77b909c033
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191329/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup i dostawę sportowych kart indywidualnych dla pracowników Urzędu Ochrony Danych Osobowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.201.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych pracownikom Urzędu Ochrony Danych Osobowych, dzieciom pracowników oraz zgłoszonym przez pracowników osobom towarzyszącym, na podstawie dostarczonych imiennych kart/karnetów uczestników, w ramach miesięcznego abonamentu. Imienna karta/karnet, uprawnia użytkowników do wejścia i korzystania z usług, w obiektach będących w ofercie Wykonawcy na terytorium całego kraju.
2. Imienne karty/karnety będą dostępne w 2 wariantach:
• ogólne na co najmniej: baseny, siłownię, naukę tańca, sztuki walki, etc.
• basenowe
3. Na podstawie wstępnych deklaracji pracowników Urzędu oszacowano, że w programie uczestniczyć będzie około 80 pracowników, 15 dzieci pracowników i 15 osób towarzyszących. Dokładna liczba uczestników określona zostanie po wyłonieniu Wykonawcy, jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób korzystających z usług sportowo-rekreacyjnych przy podpisaniu umowy, która będzie wynikać z deklaracji właściwych pracowników. Z uwagi na zmieniającą się co miesiąc liczbę uczestniczących w programie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo zgłaszania nowych uczestników, począwszy od kolejnego okresu rozliczeniowego (miesięcznego).
4. W ramach zakupionych kart/karnetów pracownicy, dzieci oraz osoby towarzyszące powinni mieć bezpłatny dostęp do co najmniej 10 rodzajów zajęć sportowo-rekreacyjnych, o zróżnicowanym charakterze np.: pływanie, zajęcia fitness, aqua aerobic, sauna, siłownia, sztuki walki, crossfit, taniec, joga, nordic walking, indoor cycling, spinning, tenis, squash, grota solna, ścianka wspinaczkowa, lodowisko i inne, przez siedem dni w tygodniu tzn. bez ograniczeń w całym miesiącu. Jedynym dopuszczalnym ograniczeniem jest konieczność wcześniejszego zapisu na konkretne zajęcia w konkretne dni z gwarancją skorzystania z usługi.
5. Pracownicy Zamawiającego powinni mieć możliwość korzystania z usług wymienionych w pkt 4, w co najmniej 4 000 obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie całego kraju, w tym co najmniej w 400 obiektach na terenie Warszawy oraz w 800 obiektach na terenie województwa mazowieckiego (łącznie z Warszawą); obiekty świadczących usługi wyłącznie dla dzieci nie wliczają się.
6. Przez obiekt należy rozumieć samodzielny zwarty zespół urządzeń terenowych (zagospodarowane tereny sportowe przeznaczone do uprawiania sportów na świeżym powietrzu) lub budynków, w których całość lub część przeznaczona jest do celów sportowo-rekreacyjnych o oddzielnym adresie administracyjnym.
7. Wszystkie imienne karty muszą zapewnić nielimitowaną możliwość korzystania
z wybranych przez uprawnionego obiektów tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi przy czym czas trwania jednorazowego pobytu w obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 45 minut, a w przypadku korzystania z sauny nie może być krótszy niż 30 minut. Ponadto użytkownicy będą mogli korzystać z różnych usług i zajęć w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca, bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. Wykonawca, w ramach umowy, nieodpłatnie umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy z Zamawiającym.
8. Zakres usług w ramach pakietu będzie zamieszczony na stronie internetowej Wykonawcy. Wykonawca załączy do oferty wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych z podaniem adresu obiektu, wykazem świadczonych w nich usługach sportowo-rekreacyjnych oraz podaniem czasu dostępności usług w danym obiekcie. Karty będą umożliwiały nieograniczony dostęp do usług określonych w pkt 4, z możliwością korzystania z różnych (dowolnie wybranych) usług tego samego dnia w różnych, dowolnie wybranych przez użytkownika obiektach bez wcześniejszego określenia lokalizacji i dodatkowych opłat.
9. Podstawą identyfikacji użytkowników do obiektów i zajęć rekreacyjno-sportowych jest imienna karta uczestnika wystawiana przez Wykonawcę, uprawniająca do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych w danym obiekcie wraz z jego dokumentem tożsamości. Dopuszcza się możliwość innego sposobu identyfikacji i umożliwienia dostępu do usług, niż imienna karta użytkownika z następującymi zastrzeżeniami:
a) sposób identyfikacji użytkowników nie może generować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego oraz użytkowników,
b) Zamawiający nie wyraża zgody na identyfikację użytkownika przez udostępnianie danych biometrycznych,
c) Zamawiający nie wyraża zgody na wymuszanie na użytkownikach konieczności posiadania jakichkolwiek własnych urządzeń technicznych.
10. Wykonawca zapewni tak skonstruowany dostęp do usługi i sposób identyfikacji użytkownika w obiekcie, aby z usługi mogły korzystać tylko osoby do tego uprawnione.
11. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. użytkownik będzie miał prawo korzystania z obiektów w pełnym czasie jego otwarcia dla korzystających chyba, że grafik lub regulamin wewnętrzny obiektu sportowo-rekreacyjnego stanowi inaczej.
12. Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy bez wypowiedzenia, jeżeli:
a) Wykonawca pomimo zgłaszania na piśmie uwag przez Zamawiającego i wezwania do poprawy jakości wykonywanej usługi, nie poprawi jakości usługi w terminie określonym przez Zamawiającego, a w szczególności gdy liczba obiektów w Warszawie ulegnie zmniejszeniu poniżej 300,
b) Pracownicy Zamawiającego nie zgłoszą chęci korzystania z usług dostępu.
13. Zamawiający będzie finansował zamówienie dotyczące kart pracowniczych w co najmniej 50% z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz z wynagrodzeń pracowników. Karty dodatkowe (dla dzieci i osób towarzyszących) będą finansowane w całości z wynagrodzeń pracowników. Płatnikiem całości należności wobec Wykonawcy będzie Zamawiający. Cena imiennego karnetu zapewniającego miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne.
14. Dostawa imiennych kart nastąpi na następujących warunkach:
a) możliwość nieodpłatnej wymiany osób korzystających z usług przez Zamawiającego,
b) możliwość rezygnacji przez poszczególne osoby z usług bez wpływu na cenę karty,
c) każdorazowe dostarczanie kart do siedziby Zamawiającego,
d) ubezpieczenie przesyłki na czas transportu,
e) w razie stwierdzenia nieprawidłowości w kartach, rozpatrzenie i załatwianie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu pięciu dni od daty otrzymania informacji od Zamawiającego wysłanej e-mailem,
f) kwota należności zostanie ustalona przez Zamawiającego na podstawie liczby aktywnych kart w danym okresie rozliczeniowym (miesięcznym).
15. Płatnikiem całości należności wobec Wykonawcy będzie Zamawiający tj. Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
16. Karty nie będą podlegały wymianie na gotówkę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
92600000-7 - Usługi sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750721670
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących i dzieci, sygnatura sprawy: 66-W-U-03-2025
- Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zgłoszonych przez nich dzieci oraz osób towarzyszących
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
- 14/ZP/2025 Zorganizowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie zajęć dla członków Klubu Seniora przy Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego - zajęcia gimnastyki z elementami fizjoterapii (...)
- DZIENNE FORMY USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.